Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Öğretim Sürecine İlişkin Meslekî Bilgi veDeneyimleri

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 09 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2. Mantık problemleri çözmenin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin Matematiğe yönelik başarı duygularına etkisinin incelenmesi

International Marmara Social Sciences Congress (Spring), Kocaeli, Türkiye, 19 Haziran 2020, ss.144, (Özet Bildiri)

3. PİLATES EĞİTİCİ EĞİTİMİNE YÖNELİK BİR İHTİYAÇ ANALİZİ ÇALIŞMASI

Uluslararası 9. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

4. Lisansüstü Eğitim Gören Öğretmenlerin Yaşamboyu Öğrenme Yeterlikleriyle Bilişüstü Becerileri Arasındaki İlişki

Thırd Internatıonal Conference on Lıfelon educatıon and leadershıp for all ICLEL, 2017, 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

5. Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri İle Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkininİncelenmesi

Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.35, (Özet Bildiri)

6. Sınıf Öğretmenİ Adaylarının Öğretim Stilleri ile Seçilmiş Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkiler

Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.208, (Özet Bildiri)

8. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Düşünme Stilleriyle Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.43, (Özet Bildiri)

9. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Stilleri ile Seçilmiş Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkiler

International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 18 Mayıs 2017, ss.208, (Özet Bildiri)

11. Views of the Prospective Teachers about the Democratic Values

World Conference on Educational Sciences 8th, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

12. Examinig the differences between the responses of students to a digital game and its active version according the their grade points of mathematics

International Symposium of Sport science, engineering and technology, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

13. Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının öğrenci başarısına etkisi

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.146-147, (Özet Bildiri)

15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması I Dersinden Beklentileri ve Bu Beklentilerin Karşılanma Düzeyi

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

16. Türk Eğitiminde Reform Hareketleri

AB Vizyonu Türkiye`de Eğitim ve Özel Okullar, Antalya, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2006, (Tam Metin Bildiri)

18. Okul Öncesi Eğitimde Rubric Kullanımı ve Öğretmen Görüşleri

1. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. KULLANILDIĞI ZAMANA GÖRE OKUMA VE ANLAMA STRATEJİLERİ

EĞİTİM BİLİMLERİ VE ALAN EĞİTİMİ- Güncel Konular, COŞKUN İBRAHİM, ILGAZ GÖKHAN, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.25-50, 2024

2. YANSITICI DÜŞÜNME

DÜŞÜNME BECERİLERİ VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ KILAVUZ KİTABI, Gülay Ekici, Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.797-834, 2023

4. Öğretimde Planlama

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doç. Dr. Hale Sucuoğlu - Dr. Öğr. Üyesi Meltem Gökdağ Baltaoğlu, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.55-72, 2022

5. Eğitim Bilimleri Alanında Hizmet Veren Sivil Toplum Kuruluşları

Dünyadaki Eğitim Temelli Sivil Toplum Kuruluşları: Kimler ve Neler Yapmaktalar?, Kabapınar,Yücel,; Kabapınar Filiz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.424-436, 2022 Creative Commons License

6. Beyin Fırtınası Tekniği

Eğitimin Kavramsal Temelleri, Namlı Kızılkaya, Aysel, Editör, EfeAkademi, İstanbul, ss.49-60, 2022

7. Dönüşümsel Öğrenme Kuramı (Jack Mezirow)

Öğrenme Psikolojisi: Kavramlardan Kuramlara, Davut Hotaman, Editör, EfeAkademi, İstanbul, ss.331-367, 2021

8. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OTANTİK ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİNE YÖNELİK BİLGİ DÜZEYLERİ VE TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

SOSYAL BİLİMLERDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Erdoğan,Türkan;,Temizer,Abidin;,İnan,Ruhi, Editör, Ivpe Cetinje, Prishtina, ss.81-100, 2020

10. İşaret (Beklenti) öğrenme kuramı

Öğrenme öğretme kuramları ve uygulamadaki yansımaları, Ekici,Gülay, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.146-163, 2016

11. Yansıtmalı öğrenme ve öğretme yaklaşımları

Etkinlik örnekleriyle güncel öğrenme ve öğretim yaklaşımları I, Gülay EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.522-561, 2014
Metrikler

Yayın

53

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

26

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

36

Proje

3

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları