Akademik Unvanlar
-
2022 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2012 - 2022 Araştırma Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2001 - 2012 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2023 - Devam Ediyor Staj Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2018 - 2023 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2018 - 2018 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Verdiği Dersler
-
Lisans Eğitimde Program Geliştirme
-
Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Eğitimde Program Geliştirme
-
Doktora Eğitimde Araştırma Tasarımı
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Lisans Sınıf Öğretmenliği Öğretmenlik Uygulaması II
-
Lisans Sınıf Öğretmenliği Öğretmenlik Uygulaması I
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Yüksek Lisans İlkokulda Program ve Program Geliştirmede Yeni Yaklaşımlar
-
Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Sınıf Öğretmenliğinde Okul Deneyimi
-
Lisans İlkokul Programları ve Geliştirilmesi
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Lisans İstatistik
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Lisans Bilgisayar I
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
Yönetilen Tezler
-
Anne Dili Öğretim Dilinden Farklı Olan ve Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen İlkokul Öğrencilerinin Karşılıklı Öğretim Yöntemiyle Okuma Becerilerinin Ve Okuma Motivasyonlarının Geliştirilmesi
Özden B., Çetinkaya F. Ç.(Eş Danışman)
M.DURMAZ (Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Öz Belirleme Kuramına Dayalı Okuma Programının İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonuna Etkisi
-
ÇOKLU OKUDUĞUNU ANLAMA STRATEJİLERİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNE YÖNELİK ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
-
Sınıf Öğretmenlerinin İyi Oluş Düzeyleri ile Öğrencilerinin Okuma Becerileri Arasındaki İlişki
Özden B., Çetinkaya F. Ç.(Eş Danışman)
A.Baki(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
İlkokul Ebeveynleri İçin Aile Okuryazarlığı Programının Geliştirilmesi ve Denenmesi
Özden B., Çetinkaya F. Ç.(Eş Danışman)
M.Sönmez(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Çocukların Cebirsel Düşünme Gelişimi
-
Öğretmenlerin farklılaştırılmış öğretim hakkındaki görüşleri: Bir olgubilim araştırması
Özden B. (Eş Danışman), Baysal Z. N.
-
Matematik Dersinde Kullanılan Mantık Oyunlarının İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarına Ve Matematik Problemi Çözme Becerilerine Etkisi
Özden B. (Eş Danışman), Doğan M. C.
B.KARADAĞ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
İlkokul Öğretmenlerinin Epistemolojik İnançları İle Öğretim Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Özden B. (Eş Danışman), Doğan M. C.
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Otantik Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Yönelik Bilgi Düzeyleri ve Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Özden B. (Eş Danışman), Baysal Z. N.
-
İlkokul 1. sınıf velilerine yönelik bir aile okuryazarlığı programı geliştirme çalışması"
Özden B. (Eş Danışman), Doğan M. C.
F.Kılıç(Öğrenci), Doktora, 2018