Biyografi
Prof. Dr. Alparslan Nas, Sabancı Üniversitesi Kültürel Çalışmalar programında lisans ve yüksek lisans öğrenimini tamamladıktan sonra, araştırma görevlisi olarak çalışmaya başladığı Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık ve Tanıtım Anabilim Dalı’nda doktora derecesini almış, 2018 yılında Doçent, 2025 yılında Profesörlüğe yükselmiştir. Ulus Markalama: Dünyadan Örneklerle Kuram ve Uygulama (2017), Media Representations of the Cultural Other in Turkey (Palgrave Macmillan, 2018) ve Marka Aktivizmi: Eleştirel Bir Bakış (2022) başlıklı kitaplarının yanı sıra; ulusal hakemli dergilerde ve European Journal of Cultural Studies, Feminist Media Studies ve International Journal of Communication gibi uluslararası hakemli dergilerde makaleleri yayınlanmıştır. 2020 ile 2025 yılları arasında Turkish Review of Communication Studies (ESCI) dergisinin editörlüğünü yapmış, bu süre zarfında ayrıca Feminist Media Studies, Global Digital and Print Media Review, International Journal of Communication, Journal of Advertising, Critical Studies in Media Communication, NORA – Nordic Journal of Feminist and Gender Research, International Journal of Consumer Studies, Journal of Marketing Management, Asian Journal of Communication ve The International Spectator gibi saygın uluslararası dergilerde hakemlik yapmıştır. Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde İletişim Teorileri, İletişim Sosyolojisi, Marka İletişimi ve Reklam ve Reklam Felsefesi gibi dersler vermekte ve eleştirel reklam, marka ve kültürel çalışmalar alanlarında akademik araştırmalarını sürdürmektedir. Ayrıca, medya ve popüler kültüre dair düzenli olarak eleştirler yayınladığı bir podcast kanalına sahiptir: CultPost Podcast
Eğitim Bilgileri
2012 - 2015
2012 - 2015Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Dr), Türkiye
2010 - 2011
2010 - 2011Yüksek Lisans
Sabancı Üniversitesi, Sanat Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Sanat Ve Sosyal Bilimler Programları Bölümü, Türkiye
2004 - 2010
2004 - 2010Lisans
Sabancı Üniversitesi, Sanat Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Sanat Ve Sosyal Bilimler Programları Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Toplumsal hareketlerin markalanmasında reklamın kullanımı
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Dr)
2011
2011Yüksek Lisans
Between national and minor literature in Turkey: Modes of resistance in the works of Mehmed Uzun and Mıgırdiç Margosyan
Sabancı Üniversitesi, Sanat Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Sanat Ve Sosyal Bilimler Programları Bölümü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Ünvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorProf. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2018 - 2025
2018 - 2025Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2018 - 2018
2018 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2013 - 2018
2013 - 2018Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
2020 - 2025
2020 - 2025Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi Editörü
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
2018 - 2020
2018 - 2020Marmara Medya Merkezi Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
2015 - 2018
2015 - 2018Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
2015 - 2018
2015 - 2018Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Küresel Pazarlama İletişimi
Propaganda, Reklam ve Tanıtım Uygulama Araç ve Teknikleri
Reklamcılıkta Yeni Trendler ve Marka Yönetimi
Marka Yönetimi ve Reklam
Dijital İmaj ve Reklam
Global Pazarlama İletişimi
Marka Konumlandırma
Kurumsal İletişim
Yeni Medya ve Reklam
İleri Reklam Araştırmaları
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
Ambalaj tasarımı ve Bourdieu'nün kültürel aracılar kavramı üzerine fenomenolojik bir araştırma
Nas A. (Danışman)
D.USLU(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Reklamın şehir marka imajına etkisi: İstanbul örneği
Nas A. (Danışman)
S.NAZ(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Marka maskotlarının kültürlerarası analizi: İspanya örneği
Nas A. (Danışman)
Ö.ALAGÖZ(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Pıerre Bourdıeu'nün perspektifinden yeni orta sınıfın tüketim pratikleri üzerine bir araştırma
Nas A. (Danışman)
A.TEMELLİ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Reklamdan kaçınmanın yeni medya bağlamında incelenmesi
Nas A. (Danışman)
F.SARITAŞ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
The privacy perception of conservative Youtube vloggers
Nas A. (Danışman)
A.NUR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
THE EMBOIDMENT OF INTERNAL EXILE IN THE PALESTINIAN CINEMA
Nas A. (Danışman)
D.HUSAM(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Doğal reklamların tüketici sinizmi bağlamında incelenmesi
Nas A. (Danışman)
B.BİRDAL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Finding an alternative multi-purpose space for Palestinian youth in modern cafes: The case of Nablus, Palestine
Nas A. (Danışman)
R.SAMI(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Reklamda tiksinti çekiciliğinin kullanımı: COVID-19 pandemisi örnek olayı
Nas A. (Danışman)
B.ÇİÇEK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Etkileyici pazarlama uygulamalarının post-hakikat kavramı bağlamında incelenmesi
Nas A. (Danışman)
S.ÇAKMAK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Hedonik tüketim ve bireysel anarşizm bağlamında reklam: Kültürler arası bir araştırma
Nas A. (Danışman)
M.EMİN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Marka renklerinin tüketici davranışları bağlamında incelenmesi
Nas A. (Danışman)
N.YÜKSEL(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Büyük veri ile reklamda yaşanan dijital dönüşüm ve tüketiciye yansımaları
Nas A. (Danışman)
O.KONYA(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
GERÇEK ZAMANLI REKLAMLARIN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: SOSYAL MEDYA ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Nas A. (Danışman)
M.GÜNAYDIN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
TOPLUMSAL CİNSİYET ÇERÇEVELERİ VE GLOKALİZYON NİJERYA VE TÜRKİYE REKLAMLARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Nas A. (Danışman)
G.MATTHEW(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Postfeminist Medya Kültüründe Bir Tüketim Anlatısı Olarak Ekofeminizm: Türkiye’deki Reklamların Tematik Analizi
Şişli f., NAS A.
Ankara Üniversitesi İLEF Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.101-143, 2025 (ESCI)
2025
20252. From Heroic Masculinity to Feminist Dads: Advertising Fatherhood in Türkiye
NAS A.
International Journal of Communication
, cilt.19, ss.1337-1356, 2025 (SSCI)
2023
20233. Nation branding and sustainability: A comparative analysis of European countries
NAS A.
Connectist: İstanbul University Journal of Communication Sciences (Online)
, cilt.0, sa.64, ss.183-211, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20234. “You Won’t Walk Alone”: Online Feminist Testimony and Transforming Subjectivities of Veiling
NAS A.
Fe Dergi
, cilt.15, sa.1, ss.185-109, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20225. Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi
ÇAKMAK S., NAS A.
Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , sa.6, ss.48-82, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. "Women in Mosques": mapping the gendered religious space through online activism
NAS A.
FEMINIST MEDIA STUDIES
, cilt.22, sa.5, ss.1163-1178, 2022 (SSCI)
2021
20217. The Cultural Limits of Challenging Hegemonic Masculinity: Critical Analysis of Online Responses to Axe Turkey Advertisements
NAS A.
MASARYKOVA UNIVERZITA. FILOZOFICKA FAKULTA. SBORNIK PRACI. G: RADA SOCIALNEVEDNA. SOCIALNI STUDIA
, cilt.18, sa.2, ss.67-86, 2021 (Scopus)
2020
20208. Türk Sinemasında Azınlıklar
LÜLECİ Y., NAS A.
Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.2, ss.1-16, 2020 (Hakemli Dergi)
2017
20179. Branding and National Identity: The Analysis of "Turkey: Discover The Potential" Campaign
Nas A.
BILIG
, ss.201-224, 2017 (SSCI)
2017
201710. Mustang Filminde Temsil Edilemeyen Taşralı Kadınlık Halleri
NAS A.
Sinemarmara , ss.6-15, 2017 (Hakemsiz Dergi)
2017
201711. Erkekler de Ağlar Ama… Axe Reklamındaki Hegemonik Erkeklik Eleştirisinin Yorumlanma Biçimleri
NAS A.
Erciyes İletişim Dergisi , cilt.5, ss.62-80, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201712. Between the Urban and the Natural: Green Marketing of Istanbul’xxs Gated Community Projects
Nas A.
İdealkent , cilt.8, ss.396-422, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201713. CULTURAL REPRESENTATION OF SPEED IN TURKEY'S 4.5G ADVERTISEMENTS
NAS A.
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, sa.52, ss.67-87, 2017 (ESCI)
2016
201614. Advertising Resistance? The Analysis of New Social Movements as Brand Communities
NAS A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCE , cilt.6, sa.6, ss.136-143, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201615. Imagining the Periphery: The Construction of Orientalist Discourse in Turkish Airlines Advertisements
Nas A.
İleti-ş-im Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.24, ss.145-164, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201616. GLOCAL LIMITS OF POSTFEMINIST ADVERTISING: THE CASE OF ORKID'S LIKEAGIRL CAMPAIGN
Nas A.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.9, sa.45, ss.833-842, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201617. Familialization of women: Gender ideology in Turkey's public service advertisements
NAS A.
Fe Dergi , cilt.8, sa.1, ss.168-182, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201518. Kadına Yönelik Simgesel Şiddet Aracı Olarak Temizlik Ürünleri Reklamlarının Eleştirel Analizi
Nas A.
Akdeniz İletişim , sa.24, ss.11-30, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201519. Orta Doğu’yu İnşa Etmek: Medya, İdeoloji ve Kültür
NAS A.
Marmara İletişim Dergisi , ss.113-118, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201520. Women Chewing Gum: Feminist Critical Analysis of Advertising as Symbolic Violence
NAS A.
ILEF DERGISI
, cilt.2, sa.2, ss.35-54, 2015 (ESCI)
2015
201521. Toplumsal Hareketlerin Markalanmasında Reklamın Kullanımı
Yel A. M., Nas A.
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , cilt.2, ss.1-23, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201522. Tarih Sinemaya Gidiyor: The Black Rose
NAS A.
Sinemarmara , ss.68-73, 2015 (Hakemsiz Dergi)
2014
201423. Insight Islamophobia: Governing the public visibility of Islamic lifestyle in Turkey
Yel A. M., Nas A.
EUROPEAN JOURNAL OF CULTURAL STUDIES
, cilt.17, ss.567-584, 2014 (SSCI)
2013
201324. After Gezi: Moving Towards Post Hegemonic Imagination in Turkey
Yel A. M., Nas A.
INSIGHT TURKEY
, cilt.15, ss.177-190, 2013 (Scopus)
2013
201325. Democratization in Turkey: the end of the First Republic?
Nas A.
openDemocracy , cilt.0, sa.0, 2013 (Hakemsiz Dergi)
2013
201326. Reklamlarda Gençlik Kimliğinin Kugulanması: Genç Turkcell Örneği
NAS A.
Selçuk İletişim Dergisi , cilt.8, ss.116-127, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201327. Reframing the agents of resistance at Gezi Park
Nas A.
openDemocracy , cilt.0, sa.0, 2013 (Hakemsiz Dergi)
2013
201328. Taksim Square is not Tahrir Square
Nas A.
Al Jazeera , cilt.0, sa.0, 2013 (Hakemsiz Dergi)
2009
200929. Radyo Günlerinde Çocuk: Diriliş ve Direniş
NAS A.
Yeni FIlm , ss.105-109, 2009 (Hakemsiz Dergi)
2009
200930. Aylak Adam ve Anayurt Oteli’ne Psikanalitik Yaklaşım: Atılgan’ın Oidipal Roman Kişileri Olarak C. ve Zebercet
NAS A.
Nota Bene Sabancı University Journal of Arts and Social Sciences , ss.72-86, 2009 (Hakemsiz Dergi)
2009
200931. 1961 Paris Katliamı ve Saklı Anılar
NAS A.
Nota Bene Sabancı University Journal of Arts and Social Sciences , ss.60-71, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Sürdürülebilirliğin Şehir Markalamada Kullanımı: Cittaslow Metropol Olarak İzmir’in Analizi
NAS A., ÇUBUK D.
I. ULUSAL MARKA YÖNETİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, (Özet Bildiri)
2022
20222. Ulus Markalama Stratejisi Olarak Kapsayıcılık ve Çeşitlilik: Nordik Modeli
NAS A.
Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları GSÜSTRAT-5: Marka Yönetimi ve Sürdürülebilirlik, İstanbul, Türkiye, 14 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20223. Subverting the Peripheral Other: Intersectionality and Female Gaze in Tereddüt
NAS A.
ICOMS ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU 2022, İstanbul, Türkiye, 29 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20224. Representation of Desire in Advertising: A Psychoanalytical Critique of Coca-Cola
NAS A.
6th Cultural Informatics, Communication & Media Studies Conference, İzmir, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2022
20225. Spaces Between Otherness and Power: The Critical Analysis of Heterotopia in Uysallar
NAS A.
19th International Communication in the Millennium CIM 2022, İstanbul, Türkiye, 12 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2022
20226. Memories Unveiled: Online Feminist Testimony and Resistance to Islamic Body Politics in Turkey
NAS A.
Media and Gender: History, Representation, Reception, SAN MARINO, 10 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
2019
20197. Scholactivism as a Counter Hegemonic Pedagogy: A Course experience at a Turkish University
NAS A.
12th OURMedia Conference : Mediactivism – Scholactivism, Brüksel, Belçika, 27 - 30 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. Değişen Güzellik Kavramının Reklamlara Yansıması
ÜLKER Y., NAS A., TOSUN N. Z.
International Management and Social Science Symposium, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2018, ss.22-31, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. Reconsidering Advertising Literacy from a Semiotic Perspective
NAS A.
5th International Conference on Teaching, Education Learning (ICTEL), Lizbon, Portekiz, 23 - 24 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
201710. Branding Turkey as the “Home”: Probing the Boundaries of a Nation Brand Identity
NAS A.
NordMedia 2017: 23rd Nordic Conference on Media and Communication Research, Tampere, Finlandiya, 17 - 19 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201711. Goodvertising: A New Perspective In The Philosophy Of Advertising
NAS A.
1st International Conference on New Trends in Communication, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.302-313, (Tam Metin Bildiri)
2016
201612. Increasing Critique of Sexism in Advertising Mainstreaming of Feminist Activism in Turkey
NAS A.
14th International Symposium Communicationin The Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.321-338, (Tam Metin Bildiri)
2016
201613. Subvertising Activism in Turkey Exploring a Critical Alternative
NAS A.
Conference on Advances in Management, Economics and Social Science - MES 2016, ROMA, İtalya, 18 - 19 Ağustos 2016, ss.10-14, (Tam Metin Bildiri)
2016
201614. Reklamlarda Cinsiyetçilik Karşıtı Feminist Aktivizm
Nas A.
Marmara Üniversitesi 8. Sosyoloji Günleri, İstanbul, Türkiye, 09 Mayıs 2016, (Yayınlanmadı)
2015
201515. Advertising as Ecogovernmentality:Analysis of Akkuyu Nükleer Campaign
NAS A.
ADVED15 - INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES, 12 - 14 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201516. Representation of Syrian Refugees in Turkish Media:A Critical Analysis of the News Items
Nas A.
”Constructing” Middle East: Media, Ideology and Culture, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201517. ADVERTISING AS ECOGOVERNMENTALITY: ANALYSIS OF AKKUYU NUKLEER CAMPAIGN
NAS A.
International Conference on Advances in Education and Social Sciences (ADVED), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2015, ss.164-174, (Tam Metin Bildiri)
2014
201418. Minorities in Turkish Cinema
LÜLECİ Y., NAS A.
Third Annual Conference on Muslim World 2014, İstanbul, Türkiye, 26 - 30 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)
2013
201319. Vatandaşı Görmek, Vatandaş Görünmek: Medyada Bir Görsel Vatandaşlık Çözümlemesi
NAS A.
II. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Bursa, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2013, ss.1105-1125, (Tam Metin Bildiri)
2013
201320. Seeing the Citizen, Being Seen as the Citizen: National Imagination of the Migrant’s Desirable Labor
NAS A.
6th Equality, Diversity and Inclusion International Conference, Atina, Yunanistan, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Kişisel Marka Olarak CEO Markalama: Sistematik Bir Literatür Taraması
Güleç İ., Nas A.
Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi, Doç. Dr. M. Nur Erdem,Arş. Gör. Dr. Cansu Mayadağlı, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.207-241, 2024
2023
20233. Dijital Narsisizm: Reklam ve Marka Bağlaminda Psikanalitik Bir Tartışma
NAS A., Ekşioğlu Şensoy G.
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları III, Öykü Ezgi Yıldız, Editör, Nobel, ss.93-112, 2023
2022
20224. The Classroom as Praxis: An Autoethnographic Approach Towards a Critical Journalism Assignment in Turkey
NAS A.
Journalism Pedagogy in Transitional Countries, Garrisi, Diana; Kuang, Xianwen, Editör, Palgrave Macmillan, Cham, ss.111-137, 2022
2022
20225. İstanbul’da Yeşil Markalama: İmkanlar ve Çelişkiler
NAS A.
Mekana ve İnsana Dair: Güncel yaklaşımlar, tartışmalar, Çalışmalar, Melis Oğuz, Editör, İdealkent, ss.172-182, 2022
2021
20217. “Save Us from Valentine’s Day!” Advertising Imaged Carnivals, Imagined Resistances
NAS A.
Discourse and Identity in Turkish Media, Mustafa, Süheyla Nil; Bostan, Ayşe Dilara, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.41-64, 2021
2019
20198. Articulating Diversity, Decoding Polarization: Online Responses to Coca Cola’s Memleket Advertisement
NAS A.
Differing Outlook of Contemporary Advertising, Aydinlioglu, Omer, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.11-41, 2019
2018
20189. Reklam Yönetimi
Tosun N. Z., Tüzel Uraltaş K. N., Nas A., Özkaya B., Güdüm S., Ertürk B., et al.
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2018
2018
201810. Media Representations of the Cultural Other in Turkey
Nas A.
Palgrave Macmillan, London , London, 2018
2018
201811. Reklam Yönetimi
Tosun N. Z., Tüzel Uraltaş K. N., Nas A., Özkaya B., Güdüm S., Ertürk B., et al.
Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2018
2017
201712. Ulus Markalama: Dünyadan Örneklerle Kuram ve Uygulama
Nas A.
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2017
2013
201313. Siyasal İletişim Temel Kavramlar
DEVRAN Y., NAS A., GÖKSUN Y., Ekşi B.
Kaknüs Yayınları, İstanbul, 2013
2013
201314. Siyasal iletişim temel kavramlar
DEVRAN Y., NAS A., EKŞİ B., GÖKSUN Y.
Kaknüs Yayınları, 2013
2013
201315. Reklam Bağlamında İkna ve Retorik
NAS A.
İletişim Ve, Ruken Özgül Kılanç, Editör, Es Yayınları, İstanbul, ss.11-42, 2013
2012
201216. Beckett & Ionesco: The Absurd & Resistance
NAS A.
LE NÉANT DANS LA PENSÉE CONTEMPORAINE The Nothing in Contemporary Thought, Norbert-Bertrand Barbe, Editör, Bès Editions, ss.529-533, 2012
Desteklenen Projeler
2023 - 2023
2023 - 2023Halkla İlişkiler ve Reklamda Bilim İletişimi
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
(Proje Özeti)
Nas A.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorTürkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
Baş Editör
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mart 2024
Mart 2024FEMINIST MEDIA STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2023
Aralık 2023FEMINIST MEDIA STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023FEMINIST MEDIA STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022FEMINIST MEDIA STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022FEMINIST MEDIA STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2022
Şubat 2022FEMINIST MEDIA STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021INTERNATIONAL JOURNAL OF COMMUNICATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2021
Ocak 2021JOURNAL OF ADVERTISING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020CRITICAL STUDIES IN MEDIA COMMUNICATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2020
Mart 2020NORA : NORDIC JOURNAL OF WOMEN'S STUDIES
ESCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2020
Şubat 2020FEMINIST MEDIA STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2020
Şubat 2020CRITICAL STUDIES IN MEDIA COMMUNICATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2019
Aralık 2019INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2019
Kasım 2019JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2019
Ekim 2019FEMINIST MEDIA STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2019
Ekim 2019FEMINIST MEDIA STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2019
Haziran 2019ASIAN JOURNAL OF COMMUNICATION
SCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2018
Haziran 2018The International Spectator
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2018
Haziran 2018Akdeniz İletişim Dergisi
Diğer Dergiler
Haziran 2018
Haziran 2018Galatasaray İletişim Dergisi
Diğer Dergiler
Kasım 2017
Kasım 2017Feminist Media Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2017
Temmuz 2017Feminist Media Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2017
Mart 2017International Spectator
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Davetli Konuşmalar
Mayıs 2016
Mayıs 20168. Sosyoloji Günleri
Konferans
Marmara Üniversitesi-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 4
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Ocak-2024
Ocak 2024Tez Savunma (Doktora)
ALİ ÇAĞAN UZMAN Doktora tez savunması - Marmara Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Doktora)
BÜŞRA TURHAN TUTAL - Marmara Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Doktora)
OYA ORHAN - Marmara Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Doktora)
FİLİZ GÜNDÜZ ÇAV - Marmara Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Doktora)
ALİ ÇETİNKAYA - Marmara Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
DİLNAZ SAYBAĞ - Marmara Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Doktora)
ERDEM VAROL - Marmara Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022Tez Savunma (Doktora)
İBRAHİM KİÇİR - Marmara Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022Tez Savunma (Doktora)
ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN Doktora tez savunması - Marmara Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022Tez Savunma (Doktora)
UĞUR KAÇAN Doktora tez savunması - Marmara Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022Tez Savunma (Doktora)
ÖYKÜ TÜRKELİ - Marmara Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Tez Savunma (Doktora)
AYŞE DUYGU URAK AVAN - Marmara Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
KENAN ŞAHİN - Marmara Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
EMİNE ÖZER - Marmara Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Doktora)
MERVE ÇERÇİ - Marmara Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
İREM TAŞÇIOĞLU - Marmara Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Doktora)
ÖNER BAŞARIR - Marmara Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
LEYLA DEMİREL - Marmara Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
AYÇA GÜL KANDEMİROĞLU - Marmara Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
AYŞE SILA UZUNSELVİ - Marmara Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
EDA ERTÜRK İNAN - Marmara Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
GÖK ALİ ÇELİK - Marmara Üniversitesi
Ağustos-2018
Ağustos 2018