Prof. Dr. ALPARSLAN NAS


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Reklamcılık ve Tanıtım Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: İletişim, Sosyal Bilimler İnterdisipliner


Avesis Araştırma Alanları: Reklamcılık ve Tanıtım


Yayınlardaki İsimler: Nas, Alparslan, Nas, A

E-posta: alparslan.nas@marmara.edu.tr
İş Telefonu: +90 021 677 7200 Dahili: 0
Web: https://alparslannas.wordpress.com
Ofis: A614
Posta Adresi: Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi, Eğitim Mh. Fahrettin Kerim Gökay Cd. MÜ Göztepe Yerleşkesi Göztepe, Kadıköy/İstanbul

Metrikler

Yayın

68

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

26

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

55

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

25

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

89

Proje

1

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Prof. Dr. Alparslan Nas, Sabancı Üniversitesi Kültürel Çalışmalar programında lisans ve yüksek lisans öğrenimini tamamladıktan sonra, araştırma görevlisi olarak çalışmaya başladığı Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık ve Tanıtım Anabilim Dalı’nda doktora derecesini almış, 2018 yılında Doçent, 2025 yılında Profesörlüğe yükselmiştir. Ulus Markalama: Dünyadan Örneklerle Kuram ve Uygulama (2017), Media Representations of the Cultural Other in Turkey (Palgrave Macmillan, 2018) ve Marka Aktivizmi: Eleştirel Bir Bakış (2022) başlıklı kitaplarının yanı sıra; ulusal hakemli dergilerde ve European Journal of Cultural StudiesFeminist Media Studies ve International Journal of Communication gibi uluslararası hakemli dergilerde makaleleri yayınlanmıştır. 2020 ile 2025 yılları arasında Turkish Review of Communication Studies (ESCI) dergisinin editörlüğünü yapmış, bu süre zarfında ayrıca Feminist Media Studies, Global Digital and Print Media Review, International Journal of Communication, Journal of Advertising, Critical Studies in Media Communication, NORA – Nordic Journal of Feminist and Gender Research, International Journal of Consumer Studies, Journal of Marketing Management, Asian Journal of Communication ve The International Spectator gibi saygın uluslararası dergilerde hakemlik yapmıştır. Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde İletişim Teorileri, İletişim Sosyolojisi, Marka İletişimi ve Reklam ve Reklam Felsefesi gibi dersler vermekte ve eleştirel reklam, marka ve kültürel çalışmalar alanlarında akademik araştırmalarını sürdürmektedir. Ayrıca, medya ve popüler kültüre dair düzenli olarak eleştirler yayınladığı bir podcast kanalına sahiptir: CultPost Podcast

Eğitim Bilgileri

2012 - 2015

2012 - 2015

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Dr), Türkiye

2010 - 2011

2010 - 2011

Yüksek Lisans

Sabancı Üniversitesi, Sanat Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Sanat Ve Sosyal Bilimler Programları Bölümü, Türkiye

2004 - 2010

2004 - 2010

Lisans

Sabancı Üniversitesi, Sanat Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Sanat Ve Sosyal Bilimler Programları Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

Toplumsal hareketlerin markalanmasında reklamın kullanımı

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Dr)

2011

2011

Yüksek Lisans

Between national and minor literature in Turkey: Modes of resistance in the works of Mehmed Uzun and Mıgırdiç Margosyan

Sabancı Üniversitesi, Sanat Ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Sanat Ve Sosyal Bilimler Programları Bölümü

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Reklamcılık ve Tanıtım

Akademik Ünvanlar / Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

2018 - 2025

2018 - 2025

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

2018 - 2018

2018 - 2018

Dr. Öğr. Üyesi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

2013 - 2018

2013 - 2018

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Yönetimsel Görevler

2020 - 2025

2020 - 2025

Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi Editörü

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi

2018 - 2020

2018 - 2020

Marmara Medya Merkezi Koordinatörü

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi

2015 - 2018

2015 - 2018

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi

2015 - 2018

2015 - 2018

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Marka İletişim ve Reklam

Reklam Felsefesi

Siyasal İletişim

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Küresel Pazarlama İletişimi

Propaganda, Reklam ve Tanıtım Uygulama Araç ve Teknikleri

Reklamcılıkta Yeni Trendler ve Marka Yönetimi

Marka Yönetimi ve Reklam

Dijital İmaj ve Reklam

Global Pazarlama İletişimi

Marka Konumlandırma

Kurumsal İletişim

Yeni Medya ve Reklam

İleri Reklam Araştırmaları

Lisans

Lisans

Public Opinion, Public Diplomacy and Lobbying

Introduction to Communication

Communication Theories

Sociology of Communication

Introduction to Mass Communication

Mass Communication

Cultural Studies

Yönetilen Tezler

2024

2024

Yüksek Lisans

Reklamın şehir marka imajına etkisi: İstanbul örneği

Nas A. (Danışman)

S.NAZ(Öğrenci)

2024

2024

Yüksek Lisans

Marka maskotlarının kültürlerarası analizi: İspanya örneği

Nas A. (Danışman)

Ö.ALAGÖZ(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans

Reklamdan kaçınmanın yeni medya bağlamında incelenmesi

Nas A. (Danışman)

F.SARITAŞ(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans

The privacy perception of conservative Youtube vloggers

Nas A. (Danışman)

A.NUR(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans

THE EMBOIDMENT OF INTERNAL EXILE IN THE PALESTINIAN CINEMA

Nas A. (Danışman)

D.HUSAM(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans

Doğal reklamların tüketici sinizmi bağlamında incelenmesi

Nas A. (Danışman)

B.BİRDAL(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans

Reklamda tiksinti çekiciliğinin kullanımı: COVID-19 pandemisi örnek olayı

Nas A. (Danışman)

B.ÇİÇEK(Öğrenci) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Yüksek Lisans

Marka renklerinin tüketici davranışları bağlamında incelenmesi

Nas A. (Danışman)

N.YÜKSEL(Öğrenci) Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (18)

2015

2015

22. Tarih Sinemaya Gidiyor: The Black Rose

NAS A.

Sinemarmara , ss.68-73, 2015 (Hakemsiz Dergi)

2013

2013

27. Reframing the agents of resistance at Gezi Park

Nas A.

openDemocracy , cilt.0, sa.0, 2013 (Hakemsiz Dergi)

2013

2013

28. Taksim Square is not Tahrir Square

Nas A.

Al Jazeera , cilt.0, sa.0, 2013 (Hakemsiz Dergi)

2009

2009

29. Radyo Günlerinde Çocuk: Diriliş ve Direniş

NAS A.

Yeni FIlm , ss.105-109, 2009 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Sürdürülebilirliğin Şehir Markalamada Kullanımı: Cittaslow Metropol Olarak İzmir’in Analizi

NAS A., ÇUBUK D.

I. ULUSAL MARKA YÖNETİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

2022

2022

2. Ulus Markalama Stratejisi Olarak Kapsayıcılık ve Çeşitlilik: Nordik Modeli

NAS A.

Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları GSÜSTRAT-5: Marka Yönetimi ve Sürdürülebilirlik, İstanbul, Türkiye, 14 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

3. Subverting the Peripheral Other: Intersectionality and Female Gaze in Tereddüt

NAS A.

ICOMS ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU 2022, İstanbul, Türkiye, 29 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

4. Representation of Desire in Advertising: A Psychoanalytical Critique of Coca-Cola

NAS A.

6th Cultural Informatics, Communication & Media Studies Conference, İzmir, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

5. Spaces Between Otherness and Power: The Critical Analysis of Heterotopia in Uysallar

NAS A.

19th International Communication in the Millennium CIM 2022, İstanbul, Türkiye, 12 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. Memories Unveiled: Online Feminist Testimony and Resistance to Islamic Body Politics in Turkey

NAS A.

Media and Gender: History, Representation, Reception, SAN MARINO, 10 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

2019

2019

7. Scholactivism as a Counter Hegemonic Pedagogy: A Course experience at a Turkish University

NAS A.

12th OURMedia Conference : Mediactivism – Scholactivism, Brüksel, Belçika, 27 - 30 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

8. Değişen Güzellik Kavramının Reklamlara Yansıması

ÜLKER Y., NAS A., TOSUN N. Z.

International Management and Social Science Symposium, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2018, ss.22-31, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

9. Reconsidering Advertising Literacy from a Semiotic Perspective

NAS A.

5th International Conference on Teaching, Education Learning (ICTEL), Lizbon, Portekiz, 23 - 24 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

10. Branding Turkey as the “Home”: Probing the Boundaries of a Nation Brand Identity

NAS A.

NordMedia 2017: 23rd Nordic Conference on Media and Communication Research, Tampere, Finlandiya, 17 - 19 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

11. Goodvertising: A New Perspective In The Philosophy Of Advertising

NAS A.

1st International Conference on New Trends in Communication, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.302-313, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

12. Increasing Critique of Sexism in Advertising Mainstreaming of Feminist Activism in Turkey

NAS A.

14th International Symposium Communicationin The Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.321-338, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

13. Subvertising Activism in Turkey Exploring a Critical Alternative

NAS A.

Conference on Advances in Management, Economics and Social Science - MES 2016, ROMA, İtalya, 18 - 19 Ağustos 2016, ss.10-14, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

14. Reklamlarda Cinsiyetçilik Karşıtı Feminist Aktivizm

Nas A.

Marmara Üniversitesi 8. Sosyoloji Günleri, İstanbul, Türkiye, 09 Mayıs 2016, (Yayınlanmadı)

2015

2015

15. Advertising as Ecogovernmentality:Analysis of Akkuyu Nükleer Campaign

NAS A.

ADVED15 - INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES, 12 - 14 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

16. Representation of Syrian Refugees in Turkish Media:A Critical Analysis of the News Items

Nas A.

”Constructing” Middle East: Media, Ideology and Culture, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

17. ADVERTISING AS ECOGOVERNMENTALITY: ANALYSIS OF AKKUYU NUKLEER CAMPAIGN

NAS A.

International Conference on Advances in Education and Social Sciences (ADVED), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2015, ss.164-174, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2014

2014

18. Minorities in Turkish Cinema

LÜLECİ Y., NAS A.

Third Annual Conference on Muslim World 2014, İstanbul, Türkiye, 26 - 30 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

19. Vatandaşı Görmek, Vatandaş Görünmek: Medyada Bir Görsel Vatandaşlık Çözümlemesi

NAS A.

II. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Bursa, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2013, ss.1105-1125, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

20. Seeing the Citizen, Being Seen as the Citizen: National Imagination of the Migrant’s Desirable Labor

NAS A.

6th Equality, Diversity and Inclusion International Conference, Atina, Yunanistan, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Kişisel Marka Olarak CEO Markalama: Sistematik Bir Literatür Taraması

Güleç İ., Nas A.

Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi, Doç. Dr. M. Nur Erdem,Arş. Gör. Dr. Cansu Mayadağlı, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.207-241, 2024

2023

2023

3. Dijital Narsisizm: Reklam ve Marka Bağlaminda Psikanalitik Bir Tartışma

NAS A., Ekşioğlu Şensoy G.

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları III, Öykü Ezgi Yıldız, Editör, Nobel, ss.93-112, 2023

2022

2022

4. The Classroom as Praxis: An Autoethnographic Approach Towards a Critical Journalism Assignment in Turkey

NAS A.

Journalism Pedagogy in Transitional Countries, Garrisi, Diana; Kuang, Xianwen, Editör, Palgrave Macmillan, Cham, ss.111-137, 2022

2022

2022

5. İstanbul’da Yeşil Markalama: İmkanlar ve Çelişkiler

NAS A.

Mekana ve İnsana Dair: Güncel yaklaşımlar, tartışmalar, Çalışmalar, Melis Oğuz, Editör, İdealkent, ss.172-182, 2022

2021

2021

7. “Save Us from Valentine’s Day!” Advertising Imaged Carnivals, Imagined Resistances

NAS A.

Discourse and Identity in Turkish Media, Mustafa, Süheyla Nil; Bostan, Ayşe Dilara, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.41-64, 2021

2019

2019

8. Articulating Diversity, Decoding Polarization: Online Responses to Coca Cola’s Memleket Advertisement

NAS A.

Differing Outlook of Contemporary Advertising, Aydinlioglu, Omer, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.11-41, 2019

2018

2018

9. Reklam Yönetimi

Tosun N. Z., Tüzel Uraltaş K. N., Nas A., Özkaya B., Güdüm S., Ertürk B., et al.

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

10. Media Representations of the Cultural Other in Turkey

Nas A.

Palgrave Macmillan, London , London, 2018

2018

2018

11. Reklam Yönetimi

Tosun N. Z., Tüzel Uraltaş K. N., Nas A., Özkaya B., Güdüm S., Ertürk B., et al.

Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

15. Reklam Bağlamında İkna ve Retorik

NAS A.

İletişim Ve, Ruken Özgül Kılanç, Editör, Es Yayınları, İstanbul, ss.11-42, 2013

2012

2012

16. Beckett & Ionesco: The Absurd & Resistance

NAS A.

LE NÉANT DANS LA PENSÉE CONTEMPORAINE The Nothing in Contemporary Thought, Norbert-Bertrand Barbe, Editör, Bès Editions, ss.529-533, 2012

Desteklenen Projeler

2023 - 2023

2023 - 2023

Halkla İlişkiler ve Reklamda Bilim İletişimi

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

(Proje Özeti)
Nas A.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi

Baş Editör

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mart 2024

Mart 2024

FEMINIST MEDIA STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2023

Aralık 2023

FEMINIST MEDIA STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2023

Haziran 2023

FEMINIST MEDIA STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2022

Ağustos 2022

FEMINIST MEDIA STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2022

Haziran 2022

FEMINIST MEDIA STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2022

Şubat 2022

FEMINIST MEDIA STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2021

Aralık 2021

INTERNATIONAL JOURNAL OF COMMUNICATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2021

Ocak 2021

JOURNAL OF ADVERTISING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

CRITICAL STUDIES IN MEDIA COMMUNICATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2020

Mart 2020

NORA : NORDIC JOURNAL OF WOMEN'S STUDIES

ESCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2020

Şubat 2020

FEMINIST MEDIA STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2020

Şubat 2020

CRITICAL STUDIES IN MEDIA COMMUNICATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2019

Aralık 2019

INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2019

Kasım 2019

JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2019

Ekim 2019

FEMINIST MEDIA STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2019

Ekim 2019

FEMINIST MEDIA STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2019

Haziran 2019

ASIAN JOURNAL OF COMMUNICATION

SCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2018

Haziran 2018

The International Spectator

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Haziran 2018

Haziran 2018

Akdeniz İletişim Dergisi

Diğer Dergiler

Haziran 2018

Haziran 2018

Galatasaray İletişim Dergisi

Diğer Dergiler

Kasım 2017

Kasım 2017

Feminist Media Studies

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2017

Temmuz 2017

Feminist Media Studies

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2017

Mart 2017

International Spectator

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Davetli Konuşmalar

Mayıs 2016

Mayıs 2016

8. Sosyoloji Günleri

Konferans

Marmara Üniversitesi-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 4

h-indeksi (WOS): 1

Jüri Üyelikleri

Ocak-2024

Ocak 2024

Tez Savunma (Doktora)

ALİ ÇAĞAN UZMAN Doktora tez savunması - Marmara Üniversitesi

Ocak-2023

Ocak 2023

Tez Savunma (Doktora)

BÜŞRA TURHAN TUTAL - Marmara Üniversitesi

Ocak-2023

Ocak 2023

Tez Savunma (Doktora)

OYA ORHAN - Marmara Üniversitesi

Ocak-2023

Ocak 2023

Tez Savunma (Doktora)

FİLİZ GÜNDÜZ ÇAV - Marmara Üniversitesi

Ocak-2023

Ocak 2023

Tez Savunma (Doktora)

ALİ ÇETİNKAYA - Marmara Üniversitesi

Ocak-2023

Ocak 2023

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

DİLNAZ SAYBAĞ - Marmara Üniversitesi

Ocak-2023

Ocak 2023

Tez Savunma (Doktora)

ERDEM VAROL - Marmara Üniversitesi

Ocak-2022

Ocak 2022

Tez Savunma (Doktora)

İBRAHİM KİÇİR - Marmara Üniversitesi

Ocak-2022

Ocak 2022

Tez Savunma (Doktora)

ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN Doktora tez savunması - Marmara Üniversitesi

Ocak-2022

Ocak 2022

Tez Savunma (Doktora)

UĞUR KAÇAN Doktora tez savunması - Marmara Üniversitesi

Ocak-2022

Ocak 2022

Tez Savunma (Doktora)

ÖYKÜ TÜRKELİ - Marmara Üniversitesi

Ocak-2021

Ocak 2021

Tez Savunma (Doktora)

AYŞE DUYGU URAK AVAN - Marmara Üniversitesi

Ocak-2019

Ocak 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

KENAN ŞAHİN - Marmara Üniversitesi

Ocak-2019

Ocak 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

EMİNE ÖZER - Marmara Üniversitesi

Ocak-2019

Ocak 2019

Tez Savunma (Doktora)

MERVE ÇERÇİ - Marmara Üniversitesi

Ocak-2019

Ocak 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

İREM TAŞÇIOĞLU - Marmara Üniversitesi

Ocak-2019

Ocak 2019

Tez Savunma (Doktora)

ÖNER BAŞARIR - Marmara Üniversitesi

Ocak-2019

Ocak 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

LEYLA DEMİREL - Marmara Üniversitesi

Ocak-2019

Ocak 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

AYÇA GÜL KANDEMİROĞLU - Marmara Üniversitesi

Ocak-2019

Ocak 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

AYŞE SILA UZUNSELVİ - Marmara Üniversitesi

Ocak-2019

Ocak 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

EDA ERTÜRK İNAN - Marmara Üniversitesi

Ocak-2019

Ocak 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

GÖK ALİ ÇELİK - Marmara Üniversitesi

Ağustos-2018

Ağustos 2018

Tez Savunma (Doktora)

DİDEM AŞCI - Marmara Üniversitesi