Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. HALKLA İLİŞKİLER PERSPEKTİFİNDEN DİJİTAL PLATFORMLARDA İÇERİK ÜRETİMİ

5th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Artuklu, Türkiye, 15 - 16 Ocak 2021, ss.363-382, (Tam Metin Bildiri)

2. EVENT MANAGEMENT İN THE CONTEXT OF CORPORATE COMMUNİCATİON: 'KEEPİNG THE PULSE OF THE EVENT İS İN THE HANDS OF INSTİTUTİONS'

Pearson Journal International Conference on Social Sciences & Humanities, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Ocak 2021, ss.126-127, (Özet Bildiri)

3. One-Way And Two-Way Communication In Healthcare Communication “An Evaluation Of Healthcare Programs On Television”

International Multidisciplinary Eurasian Congress, Barcelona, İspanya, 27 - 30 Nisan 2017, ss.56-66, (Tam Metin Bildiri)

4. Gerçekliğin Gündelik Hayatta Yeniden Üretimi

I. Uluslararası İletişim Bilimleri ve Medya Araştırmaları Kongresi, 12 - 15 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

5. Toplumsal Gelişimde Yeni Bir Dinamik Olarak Sosyal Girişimcilik Uluslararası İnsan Hakları Savunucuları Kurumu Front Line Örneği

6.Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2009, ss.27-34, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Yeni Medyada Özdenetim Mekanizması Olarak Okur Temsilciliği

” Medya ve Etik Sempozyumu, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

7. Kurumsal İletişimde Yeni Medya

İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 Kasım - 03 Ağustos 2006, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

2. Dijitalleşen İletişim Yönetimi ve Halkla İlişkiler

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, KUŞAY, Yeliz, Editör, Eğitim, Konya, ss.13-28, 2021

4. Digital Storytelling as a Part of Participatory Culture in Communication and Public Relation Practices

Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz,M. Nur Erdem,Filiz Resuloğlu, Editör, IGI-GLOBAL, New-York, ss.271-291, 2018

5. Halkla ilişkiler sürecinde Yeni İletişim Teknolojileri ile Değişen Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Sancar, Gaye Aslı, Editör, Beta, İstanbul, ss.141-166, 2018

6. Digital Storytelling as a Part of Participatory Culture in Communication and Public Relation Practices, Transmedia Storytelling and Narrtive Strategies

Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Yılmaz, R., Erdem, M. N., Resuloğlu, F., Editör, IGI-GLOBAL, ss.271-291, 2018

7. Gelişen Dünyada Kurumsal İtibar Yönetiminde: Online İtibar Yönetimi

Yeni Medya ve İletişimsel Yaklaşımlar, Ruşen Nurhayat Tanrıbilir, Editör, Kriter, İstanbul, ss.219-234, 2015

9. Sosyal Medyada Çekicilik ve Bağımlılık

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2013

10. Siyasal İletişimin Temel Taşını Koyanlar: Sokrates, Platon ve Aristoteles

Seçenlere ve Seçilenlere Politik Dünya, Yonca Ece Çöklü, Editör, Referans Yayıncılık, İstanbul, ss.1, 2010

11. Siyasal iletişimin temel taşını koyanlar: Sokrates, Platon ve Aritoteles

Seçenlere ve Seçilenlere Politik Dünya, Çöklü, Yonca Ece, Editör, Referans Akademik Kitaplar, İstanbul, ss.3-24, 2010

12. Sosyal Medyanın Gücü ve Uygulama Örnekleri

İkinci Medya Çağında İnternet, Filiz Aydoğan, Ayşen Akyüz, Editör, Alfa, İstanbul, ss.61-92, 2010
Metrikler

Yayın

27

Yayın (WoS)

1

Atıf (Scholar)

47

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

24

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları