Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (6)
3. İş Gücü Alanı Olarak Sosyal Medyanın Kullanımı ve Girişimci Kadınlar
Marmara Universitesi Kadin ve Toplumsal Cinsiyet Arastirmalari Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.23-33, 2017 (Hakemli Dergi)
4. Proaktif ve reaktif kriz iletişiminde alışveriş merkezlerinin iletişim stratejileri
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.3, sa.2, ss.379, 2017 (Hakemli Dergi)
5. Sosyal Medyadan Krize Bakış Otomotiv Sektöründe Kriz Dönemlerinde Sosyal Medyanın Kullanımına İlişkin Bir Araştırma
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.1, sa.3, ss.1177-1193, 2015 (Hakemli Dergi)
6. Dijital Oyunlar ile Tüketime Yolculuk Öğrenme Yaklaşımı Açısından Çocuk Kullanıcılara Yönelik BirAraştırma
Akdeniz İletişim
, sa.23, ss.135-157, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
4. Gerçekliğin Gündelik Hayatta Yeniden Üretimi
I. Uluslararası İletişim Bilimleri ve Medya Araştırmaları Kongresi, 12 - 15 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
5. Toplumsal Gelişimde Yeni Bir Dinamik Olarak Sosyal Girişimcilik Uluslararası İnsan Hakları Savunucuları Kurumu Front Line Örneği
6.Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2009, ss.27-34, (Tam Metin Bildiri)
7. Kurumsal İletişimde Yeni Medya
İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 Kasım - 03 Ağustos 2006, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
12
1. Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü
Eğitim Yayınevi, İstanbul, 2021
2. Dijitalleşen İletişim Yönetimi ve Halkla İlişkiler
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, KUŞAY, Yeliz, Editör, Eğitim, Konya, ss.13-28, 2021
3. Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi Uygulamaları
Eğitim Yayınevi, Konya, 2020
5. Halkla ilişkiler sürecinde Yeni İletişim Teknolojileri ile Değişen Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri
Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Sancar, Gaye Aslı, Editör, Beta, İstanbul, ss.141-166, 2018
7. Gelişen Dünyada Kurumsal İtibar Yönetiminde: Online İtibar Yönetimi
Yeni Medya ve İletişimsel Yaklaşımlar, Ruşen Nurhayat Tanrıbilir, Editör, Kriter, İstanbul, ss.219-234, 2015
8. Halkın Yeni Afyonu Sosyal Medyada "Gündem Belirleme" ve Gündem Belirlemeye Eleştirel Bakış
Ağdaki Şüphe, Tolga Kara,Ebru Özgen, Editör, Beta, İstanbul, ss.191-228, 2015
9. Sosyal Medyada Çekicilik ve Bağımlılık
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2013
11. Siyasal iletişimin temel taşını koyanlar: Sokrates, Platon ve Aritoteles
Seçenlere ve Seçilenlere Politik Dünya, Çöklü, Yonca Ece, Editör, Referans Akademik Kitaplar, İstanbul, ss.3-24, 2010
12. Sosyal Medyanın Gücü ve Uygulama Örnekleri
İkinci Medya Çağında İnternet, Filiz Aydoğan, Ayşen Akyüz, Editör, Alfa, İstanbul, ss.61-92, 2010