Desteklenen Projeler
-
2018 - 2018 ÖGRETMEN EGITIMINDE BARIS EGITIMI ÇALISTAY PROJESİ
-
2018 - 2018 Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi (DKAB) Derslerine Kanıt Temelli Öğrenmeyi Eklemlemek Ne Derece Olanaklıdır? “Kurban” ve “Oruç” Temelinde Uygulamalar
-
2018 - 2018 Lise Öğrencileri Değerleri Kendi Hazırladıkları Oyunla Yaygınlaştırıyor: Bir Kutu Oyunu Olarak “Oynamaya Değer
-
2017 - 2017 ÇOCUK RUHUNDAN OYUNCAK MÜZESİNE
-
2017 - 2017 Gençler Üsküdar’ın Yerel Tarihini Yazıyor Belgeselini Çekiyor
-
2017 - 2017 Değerler Eğitiminde Kullanılacak Bir Oyun Olarak Hoş Altılı OyunuBir Sağlık ve Geri Dönüşüm Projesi Olarak Evdeki Konserve Fabrikası
-
2016 - 2017 İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü İstanbul Öğretmen Akademileri Sosyal Bilimler Enstitüsü Projesi
-
2016 - 2016 Bankamatik Kartlarının Ortadan Kaldırdığı Bir Meslek Olarak Mutemetlik Bir Sözlü Tarih Çalışması
-
2015 - 2016 BİRİNCİ DÜNYA SAVAŞI NA KATILAN ÜLKELERDEN MESAJ VAR II Gençler Cihan Harbi ni Farklı Perspektiflerden Tartışıyor ve Yazıyor
-
2015 - 2016 Küçük Tarihçiler Günümüzdeki Geçmişin İzini Sürüyor Bir Yerel Tarih Projesi
-
2015 - 2016 Hayat Bilgisi Dersi Öğrenme Ortamlarında Empati Becerisini Geliştirmeye Yönelik Sosyal Empati Etkinlikleri
-
2013 - 2014 Türk-Alman Çalıştayları ”Öğretmen Eğitiminde Portfolyo