Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sosyal Medyada Sosyal Farkındalık: Sanatçıların Sosyal Medya Hesaplarına Üzerine Bir Araştırma

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, ss.278-287

Instagram’da Yeniliklerin Yayılımı: Türkiye’deki Restoran Markaları Üzerine Bir İçerik Anaiizi

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, ss.256-265

Kullanıcı Üretimi İçeriğin Turizm Pazarlamasına Etkisi

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018

Siyasal İletişimde Sosyal Medya: Türk Siyasi Partilerinin Nisan 2017 Referandum Sürecinde Instagram Kullanımı

ITICAM International Trends and Issues in Communication and Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.117-127

Sosyal Medya’da Değişen Gözetim Pratikleri: Kişilerarası Gözetim

III. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Barcelona, İspanya, 26 - 30 Nisan 2017, ss.557-567

Active Fan Era In Terms Of Culture Industry: Social Media's Effect on Football Club-Fan Relationships

International Conference on Education and Social Sciences (INTCESS), İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2014, ss.1347-1356 identifier

Kültür Endüstrisi Bağlamında Aktif Taraftar Çağı: Sosyal Medyanın Futbol Kulübü / Taraftar İlişkisine Etkisi

INTCESS14- International Conference on Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2014

Twitter Üzerinde Habercilik. Gazeteciler (Bir Haber Mecrası Olarak) Twitter’ı Nasıl Kullanıyor?

International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, ss.1877-1889

Üniversitelerin Bir İletişim Kanalı Olarak Sosyal Medyayı Kullanımı: Türkiye’deki Yükseköğretim Kurumları Üzerine Bir Araştırma

International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, ss.1889-1900

A New Marketing Strategy on the Internet: Long Tail

Second International Conference on Social Sciences (ICSS), İzmir, Türkiye, 10 - 11 Eylül 2009, cilt.1, ss.251-260

Toplumsal ve Ekonomik Etkileri Bağlamında Bilişim Çağının Yeni Tehdidi: Siberterör

2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.31-40

Basın Sektöründe Gizli Sansür: Tekelleşme

Ulusal Basın’xxdan Sansürün Kaldırılışının 100. Yılı Konferansı, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Ocak 2008, cilt.1, ss.336-345

İnternet Ekonomisini Anlamak

Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2006, cilt.1, ss.294-301

Kitap & Kitap Bölümleri

Yeni Nesil Alternatif Medyalar: TURKMMO Dijital Oyun Fanzini Üzerinden Bir İnceleme

Dijital Devrim, Ayten Övür, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.59-72, 2022

MEDYA ENDÜSTRİSİNDE YARATICI SINIFIN YENİ EKONOMİYE ETKİSİ: 3T MODELİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME

GELENEKSEL VE DIJITAL ÜZERINE ILETIŞIM ARAŞTIRMALARI, Algül And, Editör, Nobel Yayınları, İstanbul, ss.35-55, 2021

A New Alternative Media Model for the Future: Digital Fanzines

Digital Future, Bayrak, Tamer, Editör, Peter Lang GmbH, Berlin, ss.513-528, 2021

Instagram’da Covid-19: Sağlık İletişimi Bağlamında Retrospektif Bir İnceleme

Korona Günlerinde Dijital Toplum, Ayen Övür, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.66-80, 2020

Sahte Düşler: Benliğin Araçsallaşması ve Sosyalleşme Yanılgısı

Ağdaki Şüphe, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta, İstanbul, ss.59-80, 2015

Yapım, Gösterim ve Dağıtım Bileşenleri Bağlamında Türk Sinema Endüstrisinin Yapısal Analizi

Türk Sinemasının 100 Yılına Armağan, Nurşen Mazıcı, Editör, Marmara Üniversitesi Yayınevi, İstanbul, ss.305-327, 2015

Ello: Kapitalist Çağın Mahremiyet Tehdidine Yeni Bir Alternatif Mi?

Sosyal Medya Araştırmaları, Deniz Yengin, Editör, Paloma Yayınları, İstanbul, ss.469-494, 2015

İnternet Gazeteciliğinde Yeni Reklam Dönemi: ABD, İngiltere, Türkiye Karşılaştırması

Yeni Medya Ve, Deniz Yengin, Editör, Anahtar Kitaplar, İstanbul, ss.429-449, 2012

Sosyal Medya KOBİ'ler İçin Bir Fırsat Mı? Facebook ve LinkedIn Üzerinden Bir İnceleme

Sosyal Medya Akademi, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.113-128, 2012

Medya Sektöründe Rekabet Değişkenleri ve Türk Medyası

Rekabette Başarıya Giden Yol: İletişim, Fırlar Belma, Dündar Pelin, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.297-317, 2010

Geleceğin Gazeteciliğine Yeni Bir Yaklaşım: Video Oyunları Gazeteciliği

Geleceğin Gazeteciliği, Pembecioğlu Nilüfer, Editör, Boğaziçi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.38-43, 2010

Yeni Ekonomi ve Basın İşletmeleri Üzerine Etkisi

Küreselleşme Üzerine Notlar, Kaymakçı Oğuz, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.151-177, 2007

Bilişim Teknolojilerinin Gelişimi ve Gazeteciliğin Değişen Yüzü

Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri 2006), Bilgili Can,, Editör, Beta YAyınları, İstanbul, ss.13-37, 2006

Metrikler

Yayın

52

Proje

1

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları