Akademik Unvanlar
-
1991 - Devam Ediyor Dr.Öğr.Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
1991 - Devam Ediyor ÖĞRETİM ÜYESİ
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yönetilen Tezler
-
3.-6. sınıf öğrencilerinin bilişim teknolojilerini kullanma alışkanlıkları ile sosyal-duygusal uyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
-
Özel yetenekli ve normal gelişim gösteren ilkokul (2-4. sınıf) öğrencilerinin duygusal zekâ düzeylerinin karşılaştırılması
AYDIN O. (Danışman)
-
İlkokul 1. ve 2. sınıf öğrencilerinin matematik dersinde dört işlem ile ilgili yaptıkları hatalar ve çözüm önerileri
AYDIN O. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin akran zorbalığına maruz kalma düzeyleri ile kardeş ilişkilerinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
M.ÖZMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Son çocukluk döneminde (9-10 yaş) sorun çözme becerilerinin akran zorbalığına etkisinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
S.YAVAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin görüşlerine göre okul ortamında çoklu zeka modeline ilişkin uygulamaların değerlendirilmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
İlköğretim I. kademe öğretmenlerinin otantik ölçme ve değerlendirme yöntemleri ile ilgili bilgi, tutum ve görüşlerinin değerlendirilmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
Yönetici ve öğretmen görüşlerine göre ilköğretim okullarında çoklu zekâ modelinin uygulanma koşullarının incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
M.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Öğretmen, anne-baba ve öğrenci görüşlerine göre bilim ve sanat merkezlerinin öğrencilerin okuldaki akademik ve sosyal-duygusal gelişimlerine etkisi
AYDIN O. (Danışman)
-
Farklı tutumlara sahip öğretmenlerin sınıflarında öğrenim gören 4-5. sınıf öğrencilerinin öğrenme ve ders çalışma stratejilerinin karşılaştırılması
AYDIN O. (Danışman)
-
Fen ve matematikte büyük buluşlar programı (GEMS : Great Explorations in Math and Science)’nın etkililiğinin incelenmesi: bir özel okul örneği
AYDIN O. (Danışman)
-
Fen ve Matematikte Büyük Buluşlar Programı (GEMS: Great Exploratıons in Math and Science)'nın etkililiğinin incelenmesi: Bir özel okul örneği
AYDIN O. (Danışman)
K.SAĞLAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
İlköğretimde uygulanmaya başlanan web destekli Mebvitamin eğitim yazılımının öğrenci ve öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
Sınıf öğretmeni adaylarının mesleki öz-yeterlilik algıları ile kaygı düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
İlköğretim hayat bilgisi ders programında yer alan duyuşsal kavramların gelişim, program ve beceri açısından incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
2006 ilköğretim müzik programının uzman ve öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
Sınıf öğretmeni adaylarının mesleki öz-yeterlik algıları ile mesleki kaygı düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
A.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin öğrenme stilleri ile ders çalışma alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
İlköğretim birinci kademe öğrencilerinin empati becerileri ile anne-baba tutumları arasındaki ilşiki
AYDIN O. (Danışman)
K.BEYZA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Ergenlerin farklı müzik türlerine ilişkin ilgileri ile kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
B.ARTEMİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Avrupa Birliği'ne geçiş sürecinde ilköğretim kurumlarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin yabancı dil öğretimi ile ilgili tutum ve görüşlerinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
S.BİLGİNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim okul yöneticilerinin etik liderlik özellikleri ile ilgili öğretmen görüşlerinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
T.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim okullarında öğretmenlerin, yöneticilerin karar alma sürecine ilişkin algı ve beklentileri
AYDIN O. (Danışman)
A.GÜZELCE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim 1,2, ve 3. sınıf öğrencilerinde kural kavramı gelişiminin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
Lise öğrencilerinin mükemmeliyetçilik düzeyleri ile kaygı düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
L.NAZLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Yönetici ve öğretmen görüşlerine göre MEGEP (Mesleki Eğitimi Güçlendirme Projesi)' in uygulanmasında yaşanan sorunların incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
H.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Ortaöğretim öğrencilerinin matematik dersi ile ilgili görüşlerinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
S.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Hizmetiçi eğitime katılımın eğitim öğretim sürecine etkisi ile ilgili yönetici ve öğretmen görüşleri
AYDIN O. (Danışman)
O.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim birinci kademe öğrenci velilerinin yeni ilköğretim programına ilişkin algılarının incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
İlköğretim öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyleriyle öğrencilerin istenmeyen davranışlarını algılamaları ve başa çıkma yöntemleri arasındaki ilişki
AYDIN O. (Danışman)
-
Orta öğretim öğretmenlerinin sınıf yönetimindeki yeterlikleri
AYDIN O. (Danışman)
E.KESKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin iş tatmin düzeyleri (Sultanbeyli örneği)
AYDIN O. (Danışman)
İ.KESKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin anne-babalarının duygusal zeka düzeyleri ile eğitim beklentileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
İlköğretim 4.-5. sınıf öğrencilerinin anne-babalarının duygusal zeka düzeyleri ile eğitimden beklentileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
B.KORKMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Yeni ilköğretim programının öğrencilere kazandırmayı öngördüğü temel becerileri öğretmen, veli ve öğrenci algıları doğrultusunda değerlendirilmesi
AYDIN O. (Danışman)
D.HOTAMAN(Öğrenci), Doktora, 2008 -
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme becerileri ile öğrenci algılarına göre öğretmenlerin sınıf içi demokratik davranış düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
İlköğretim kurumlarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin yönetici-öğretmen ilişkileri ile ilgili algılarının incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
S.UĞURLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Marmara öğrenme stilleri ölçeğinin geliştirilmesi ve 9-11 yaş çocuklarının öğrenme stillerinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin saldırganlık eğilimleri ile eğitim algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
Yeni ilköğretim programı (2005) uygulamalarının ilköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin çalışma alışkanlıkları ile öz-yeterliliklerine etkisi ve öğrencilerin program hakkındaki görüşleri
AYDIN O. (Danışman)
-
Özel eğitimde müzikten yararlanmada karşılaşılan sorunlarla ilgili öğretmen görüşlerinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
İşbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim 3. sınıf öğrencilerinin sosyal ve duygusal uyumlarına etkisi
AYDIN O. (Danışman)
-
İlköğretim dördüncü ve beşinci sınıf öğrencilerinin ders çalışma alışkanlıkları ve ortamlarının incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik tutumları ile öğrenme ve ders çalışma stratejileri arasındaki ilişki
AYDIN O. (Danışman)
-
Okul büyüklüğünün kalite, verim ve öğrenci başarısına etkileri
AYDIN O. (Danışman)
-
Sınıf öğretmenlerinin bilgisayar kullanımı ile ilgili tutumlarının incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
İlköğretim II. kademe öğrencilerinin sosyal becerilerini algılama düzeylerinin incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
İlköğretim birinci kademedeki sınıf öğretmenlerinin rehberlik görevleriyle ilgili görüşleri ve uygulamalarının incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
-
İlköğretim okullarında görev yapan yöneticilerin iletişim davranışları ile ilgili öğretmen ve yönetici algılarının incelenmesi
AYDIN O. (Danışman)
Ş.ÖZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002