SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
New Trends in Education
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.11, sa.3, 2018 (ESCI)
Comparison of Pre service Teachers Metaphors Regarding the Concept of Scientific Knowledge
Universal Journal of Educational Research
, cilt.4, ss.1672-1679, 2016 (Scopus)
The Effect of Blended Learning and Social Media Supported Learning on the Students Attitude and Self Directed Learning Skills in Science Education
TOJET
, cilt.15, ss.106-115, 2016 (Hakemli Dergi)
Epistemolojik İnanışlar ve Öğretme Öğrenme Süreçleri
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi.
, ss.75-93, 2010 (Hakemli Dergi)
Internet and Internet Use: Teacher Trainees’xx Perspective.
Journal of Instructional Psychology
, cilt.36, ss.97-103, 2009 (Hakemli Dergi)
Öz-Düzenlemeli Öğrenme: Modeller ve Uygulamalar
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.29, ss.139-154, 2009 (Hakemli Dergi)
Assessment of the Inquiry Based Project Application in Science Education Upon Turkish Science Teachers Perspectives
Education
, cilt.129, ss.202-215, 2008 (Hakemli Dergi)
Primary Education Curriculum Reforms in Turkey
World Applied Sciences Journal,
, cilt.3, ss.195-199, 2008 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Eğitimi ve Toplum
Marmara Coğrafya Dergisi
, ss.24-48, 2006 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Eğitiminin Etkililiği Ve Sorunları
Marmara Coğrafya Dergisi
, ss.77-96, 2005 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı Öğrenme ve Coğrafya Öğretimi
Marmara Coğrafya Dergisi
, ss.83-94, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Düşünme Becerileri Bağlamında Öğretmen Yetiştirme Programlarına Yönelik Görüşleri
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.292-293
Pre Service pre school english and mathematics teachers opinions about teaching thinking skills
The 3. international congress on curriculum and ınstruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.172-173
Kitap & Kitap Bölümleri
Bölüm 4 Öğretim Stratejileri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.65-84, 2018
Bölüm 10 Derslere Öğrenci Merkezli Yaklaşım
Eğitim Psikolojisi, Ayşen Bakioğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.281-295, 2018
Bölüm 5 Öğrenme -Öğretmede Yeni Yönelimler
Öğrenme ve öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Behçet Oral, Editör, PegemA Akademi, Ankara, ss.495-533, 2018
Öğrenme Süreci ve Etkili Olan Olgular 7. Bölüm
Eğitim Psikolojisi, Doç. Dr. Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.7-27, 2017
Kişisel Sosyal ve Ahlaki Gelişim
Eğitim Psikolojisi, Doç.Dr. Asım Arı, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.123-144, 2017
Öğretim Planları
Öğretim İlke ve Yöntemler, TAN, Şeref, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.5-143, 2017
Öğretim Kuram ve Modelleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Tan Şeref, Editör, pegem, Ankara, ss.143-194, 2016
Standartlar ve Bilşsel Öğrenme Amaçları
Sınıf İçi Değerlendirme, Asım ARI, Editör, Pearson-Eğitim, Konya, ss.49-84, 2015
bilişsel gelişim
eğitim psikolojisi, ayşen bakioğlu, Editör, nobel, İstanbul, ss.35-65, 2014
Öğrenme-Öğretmede Yeni Yönelimler
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Oral Behçet, Editör, PegemA, Ankara, ss.413-444, 2011
Öğretim Kuram ve Modelleri,
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Tan Şeref, Editör, Pegem, Ankara, ss.123-166, 2007
Hayat Bilgisi Öğretimi 1.Bölüm
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, Cemil Öztürk - Dursun Dilek, Editör, PegemA, Ankara, ss.1-15, 2002