Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. Değişen madde fonksiyonuna farklı bir bakış açısı: göz izleme

VII. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

2. Özel Eğitim Çalışanlarının Genel Özyeterlik Ve Duyguları Arasındaki İlişkide Huzurun Aracı Rolü

ELMIS-2019-Özel Eğitim Konferansı, Girne, Kıbrıs (Kktc), 25 - 27 Eylül 2019, ss.40, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. Chabot Duygusal Ayrışma Ölçeği’xxnin Psikometrik Özellikleri

VI.th International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

4. ANCOVA-MANCOVA analizleri ve kullanıldığı çalışmalar üzerine bir inceleme

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

5. Ölçek geliştirme sürecinde Madde Tepki Kuramı ve Klasik Test Kuramı uygulamalarının karşılaştırılması

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

6. Kişilerarası Duygu Düzenleme Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1110-1111, (Özet Bildiri) Creative Commons License

7. Ölçek geliştirme sürecinde madde tepki kuramı ve klasik test kuramı uygulamalarının karşılaştırılması

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.135, (Özet Bildiri) Creative Commons License

8. Ancova-Mancova Analizleri ve Kullanıldığı Çalışmalar Üzerine Bir İnceleme

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.134-135, (Özet Bildiri) Creative Commons License

9. Lisansüstü tezlerde varsayım kullanımı

6th World Congression Educational and Instructional Studies WCEIS - 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. LİSANSÜSTÜ TEZLERDE VARSAYIM KULLANIMI

6thWorld Congresson Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.67, (Özet Bildiri) Creative Commons License

11. Dershanelerin Kapatılma Süreci Kollektif Bir Durum Çalışması

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Temmuz 2016, ss.317-324, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

12. Dershanelerin Kapatılması Sürecine Yönelik Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri

XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.160, (Özet Bildiri) Creative Commons License

13. Türk Eğitim Sistemi İçerisinde Dershaneler Çıkmazı

8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.635-650, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 14

2. EĞİTİM POLİTİKALARI - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar

EĞİTİM POLİTİKALARI - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.489-523, 2019

3. Aşamalı doğrusal modeller

Eğitim politikaları: kuramlar, yöntemler, göstergeler, etkiler ve uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.177-199, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Nicel veri toplama

Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi, Ekşi Halil, Editör, EDAM, İstanbul, ss.187-227, 2018

5. Nicel veri toplama

Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi , Halil Ekşi, Editör, EDAM, İstanbul, ss.187-227, 2018

6. Ölçme sürecinde aranan özellikler: Geçerlik

Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Otrar Mustafa, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.154-199, 2018

7. Ölçme sürecinde aranan özellikler: Geçerlik

Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Mustafa Otrar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.154-199, 2018

8. Nicel verileri analiz etme ve yorumlama

Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi, Halil Ekşi, Editör, EDAM, İstanbul, ss.228-263, 2018

9. Nicel verileri analiz etme ve yorumlama

Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi, Ekşi Halil, Editör, EDAM, ss.228-263, 2018

10. Gender stereotypical toy preferences in children 3-5

Early childhood education from an intercultural and bilingual perspective, Huertas-Abril Cristina A., Gómez-Parra María Elena, Editör, IGI Global, ss.243-259, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Early Childhood Education From an Intercultural and Bilingual Perspective

Early Childhood Education From an Intercultural and Bilingual Perspective, Elena Gomez Parra, Cristina A. Huertas Abril, Editör, IGI GLOBAL, ss.249-266, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

12. EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ 4+4+4 YAPILANMASINA İLİŞKİN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

4+4+4 Yapılanmasına İlişkin Kapsamlı Bir Çalışma, Ayşen Bakioğlu, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.117-132, 2016

13. Kalabalık sınıflarda ölçme ve değerlendirme

Kalabalık sınıflar kalabalık okullar teori-uygulama, , Editör, NOBEL, ss.97-118, 2016

14. Düşünme ve öğrenme seviyeleri için dereceleri yeniden tanımlama

Kritik düşünce: Yaşamınızın ve öğrenmenizin sorumluluğunu üstlenmek için araçlar , E. Aslan & G. Sart, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.187-196, 2013
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

5

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

29

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

1

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları