Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Üniversite Öğrencilerinin Duygusal Zekâ Özelliklerinin Sosyal Kaygı Düzeyini Tahminine Yönelik Bir Çalışma
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
, cilt.10, sa.57, ss.201-228, 2020 (Hakemli Dergi)
A study for the prediction of the social anixety level of university students through emotional intelligence features
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.10, sa.57, ss.229-254, 2020 (Hakemli Dergi)
Kişilerarası duygu düzenleme ölçeği’ nin Türkçe’ye uyarlanması
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.1090-1101, 2019 (Hakemli Dergi)
Eğitim bilimleri alanındaki lisansüstü tezlerde varsayım kullanımı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.736-751, 2018 (Hakemli Dergi)
Eğitim bilimleri alanındaki lisansüstü tezlerde varsayım kullanımı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.736-751, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Chabot Duygusal Ayrışma Ölçeği’xxnin Psikometrik Özellikleri
VI.th International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Lisansüstü tezlerde varsayım kullanımı
6th World Congression Educational and Instructional Studies WCEIS - 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitim Politikaları
Nobel, 2019
EĞİTİM POLİTİKALARI - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar
EĞİTİM POLİTİKALARI - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.489-523, 2019
Aşamalı doğrusal modeller
Eğitim politikaları: kuramlar, yöntemler, göstergeler, etkiler ve uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.177-199, 2019
Nicel verileri analiz etme ve yorumlama
Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi, Halil Ekşi, Editör, EDAM, İstanbul, ss.228-263, 2018
Ölçme sürecinde aranan özellikler: Geçerlik
Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Otrar Mustafa, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.154-199, 2018
Nicel veri toplama
Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi, Ekşi Halil, Editör, EDAM, İstanbul, ss.187-227, 2018
Gender stereotypical toy preferences in children 3-5
Early childhood education from an intercultural and bilingual perspective, Huertas-Abril Cristina A., Gómez-Parra María Elena, Editör, IGI Global, ss.243-259, 2018
Nicel veri toplama
Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi , Halil Ekşi, Editör, EDAM, İstanbul, ss.187-227, 2018
Nicel verileri analiz etme ve yorumlama
Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi, Ekşi Halil, Editör, EDAM, ss.228-263, 2018
Early Childhood Education From an Intercultural and Bilingual Perspective
Early Childhood Education From an Intercultural and Bilingual Perspective, Elena Gomez Parra, Cristina A. Huertas Abril, Editör, IGI GLOBAL, ss.249-266, 2018
Ölçme sürecinde aranan özellikler: Geçerlik
Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Mustafa Otrar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.154-199, 2018
Kalabalık sınıflarda ölçme ve değerlendirme
Kalabalık sınıflar kalabalık okullar teori-uygulama, , Editör, NOBEL, ss.97-118, 2016
Düşünme ve öğrenme seviyeleri için dereceleri yeniden tanımlama
Kritik düşünce: Yaşamınızın ve öğrenmenizin sorumluluğunu üstlenmek için araçlar , E. Aslan & G. Sart, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.187-196, 2013