Makaleler
12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (2)
9. A study for the prediction of the social anixety level of university students through emotional intelligence features
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.10, sa.57, ss.201-228, 2020 (Scopus)
10. Kişilerarası duygu düzenleme ölçeği’ nin Türkçe’ye uyarlanması
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.1090-1101, 2019 (Hakemli Dergi)
11. Eğitim bilimleri alanındaki lisansüstü tezlerde varsayım kullanımı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.736-751, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
3. Chabot Duygusal Ayrışma Ölçeği’xxnin Psikometrik Özellikleri
VI.th International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
9. Lisansüstü tezlerde varsayım kullanımı
6th World Congression Educational and Instructional Studies WCEIS - 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
1. Eğitim Politikaları
Nobel, 2019
2. EĞİTİM POLİTİKALARI - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar
EĞİTİM POLİTİKALARI - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.489-523, 2019
3. Aşamalı doğrusal modeller
Eğitim politikaları: kuramlar, yöntemler, göstergeler, etkiler ve uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.177-199, 2019
4. Nicel veri toplama
Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi, Ekşi Halil, Editör, EDAM, İstanbul, ss.187-227, 2018
5. Nicel veri toplama
Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi , Halil Ekşi, Editör, EDAM, İstanbul, ss.187-227, 2018
6. Ölçme sürecinde aranan özellikler: Geçerlik
Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Otrar Mustafa, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.154-199, 2018
7. Ölçme sürecinde aranan özellikler: Geçerlik
Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Mustafa Otrar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.154-199, 2018
8. Nicel verileri analiz etme ve yorumlama
Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi, Halil Ekşi, Editör, EDAM, İstanbul, ss.228-263, 2018
9. Nicel verileri analiz etme ve yorumlama
Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi, Ekşi Halil, Editör, EDAM, ss.228-263, 2018
10. Gender stereotypical toy preferences in children 3-5
Early childhood education from an intercultural and bilingual perspective, Huertas-Abril Cristina A., Gómez-Parra María Elena, Editör, IGI Global, ss.243-259, 2018
11. Early Childhood Education From an Intercultural and Bilingual Perspective
Early Childhood Education From an Intercultural and Bilingual Perspective, Elena Gomez Parra, Cristina A. Huertas Abril, Editör, IGI GLOBAL, ss.249-266, 2018
13. Kalabalık sınıflarda ölçme ve değerlendirme
Kalabalık sınıflar kalabalık okullar teori-uygulama, , Editör, NOBEL, ss.97-118, 2016
14. Düşünme ve öğrenme seviyeleri için dereceleri yeniden tanımlama
Kritik düşünce: Yaşamınızın ve öğrenmenizin sorumluluğunu üstlenmek için araçlar , E. Aslan & G. Sart, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.187-196, 2013