Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Chabot Duygusal Ayrışma Ölçeği’xxnin Psikometrik Özellikleri

VI.th International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

Kişilerarası Duygu Düzenleme Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1110-1111 Creative Commons License

Ancova-Mancova Analizleri ve Kullanıldığı Çalışmalar Üzerine Bir İnceleme

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.134-135 Creative Commons License

LİSANSÜSTÜ TEZLERDE VARSAYIM KULLANIMI

6thWorld Congresson Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.67 Creative Commons License

Dershanelerin Kapatılma Süreci Kollektif Bir Durum Çalışması

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Temmuz 2016, ss.317-324 Creative Commons License

Dershanelerin Kapatılması Sürecine Yönelik Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri

XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.160 Creative Commons License

Türk Eğitim Sistemi İçerisinde Dershaneler Çıkmazı

8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.635-650 Creative Commons License

Kitap & Kitap Bölümleri

EĞİTİM POLİTİKALARI - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar

EĞİTİM POLİTİKALARI - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.489-523, 2019

Aşamalı doğrusal modeller

Eğitim politikaları: kuramlar, yöntemler, göstergeler, etkiler ve uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.177-199, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Nicel verileri analiz etme ve yorumlama

Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi, Halil Ekşi, Editör, EDAM, İstanbul, ss.228-263, 2018

Ölçme sürecinde aranan özellikler: Geçerlik

Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Otrar Mustafa, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.154-199, 2018

Nicel veri toplama

Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi, Ekşi Halil, Editör, EDAM, İstanbul, ss.187-227, 2018

Gender stereotypical toy preferences in children 3-5

Early childhood education from an intercultural and bilingual perspective, Huertas-Abril Cristina A., Gómez-Parra María Elena, Editör, IGI Global, ss.243-259, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Nicel veri toplama

Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi , Halil Ekşi, Editör, EDAM, İstanbul, ss.187-227, 2018

Nicel verileri analiz etme ve yorumlama

Eğitim araştırmaları nicel ve nitel araştırmanın planlanması, yürütülmesi ve değerlendirilmesi, Ekşi Halil, Editör, EDAM, ss.228-263, 2018

Early Childhood Education From an Intercultural and Bilingual Perspective

Early Childhood Education From an Intercultural and Bilingual Perspective, Elena Gomez Parra, Cristina A. Huertas Abril, Editör, IGI GLOBAL, ss.249-266, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Ölçme sürecinde aranan özellikler: Geçerlik

Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Mustafa Otrar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.154-199, 2018

EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ 4+4+4 YAPILANMASINA İLİŞKİN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

4+4+4 Yapılanmasına İlişkin Kapsamlı Bir Çalışma, Ayşen Bakioğlu, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.117-132, 2016

Kalabalık sınıflarda ölçme ve değerlendirme

Kalabalık sınıflar kalabalık okullar teori-uygulama, , Editör, NOBEL, ss.97-118, 2016

Düşünme ve öğrenme seviyeleri için dereceleri yeniden tanımlama

Kritik düşünce: Yaşamınızın ve öğrenmenizin sorumluluğunu üstlenmek için araçlar , E. Aslan & G. Sart, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.187-196, 2013

Metrikler

Yayın

33

Proje

1

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları