-
2012 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2011 - 2011 Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Çalışma Ekonomisi Ve Endüstri İlişkileri Bölümü
-
2007 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Çalışma Ekonomisi Ve Endüstri İlişkileri Bölümü
-
2005 - 2007 Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik
-
2012 - 2012 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2008 - 2010 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Çalışma Ekonomisi Ve Endüstri İlişkileri Bölümü
-
2004 - 2005 Öğretim görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Öğretim görevlisi
-
Doktora
İkna Edici İletişim ve Retorik
Modernizim Postmodernizm Ekseninde Reklam ve Tanıtım
Meslekleşme ve İletişim Kompetanlığı
Medya İlişkileri ve Halkla İlişkiler Yazarlığı
RD TV Program Türleri ve İzleyici Analizleri
-
Yüksek Lisans
Çağdaş Yönetim Yaklaşımları
Örgütsel Davranış ve İşletme Yönetimi
Integrated Marketing Communicattion
Çağdaş Yönetim Yaklaşımları
Örgütsel Davranış ve İşletme Yönetimi
Yönetim Bilimleri Kurumsal Etkililik ve Halkla İlişkiler
Örgütsel Davranış ve İşletme Yönetimi
Yöntembilim ve Araştırma Yöntemleri
Akademik Metin Üretme ve Raporlama
Sosyal Medya ve Reklam
İnsan Kaynakları Yönetimi
Örgütsel Davranış ve İşletme Yönetimi
İnsan Kaynakları Yönetimi
-
Lisans
Business Administration
İletişimde İkna ve Algı
İletişimde İkna ve Algı
Business Administration
Research Methods in Social Sciences
Integrated Marketing Communication
Kurumsal İletişim
İletişimde İkna ve Algı
New Media
Business Administration
Introduction to Mass Communication
Communication Theories
Communication Theories
Introduction to Mass Communication
Media Planing in PR and Advertising
Integrated Marketing Communication
Sunum ve Tartışma Teknikleri
-
Çok uluslu işletmelerin izlenim yönetimi: Türkiye'de faaliyet gösteren çok uluslu işletmeler üzerine bir inceleme
Yılmaz G. (Danışman)
E.PELİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İşbirlikçi tüketimin önündeki engeller ve Türk tüketicileri arasında yaygınlaşması için çözüm önerileri
Yılmaz G. (Danışman)
-
Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak E-Spor Sponsorluğu ve E-Spor Sponsorluğunun Marka Bilinirliği ile İlişkisi: Bir Örnek Olay İncelemesi
Yılmaz G. (Danışman)
-
Y KUŞAĞININ TATİL TERCİHLERİNDE SOSYAL AĞLAR VE GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM
Yılmaz G. (Danışman)
-
Ağızdan ağıza iletişim açısından bir moda ürünün yayılma sürecinde kanaat önderlerinin rolü
Yılmaz G. (Danışman)
-
Meşrulaştırma stratejilerine kurumsal iletişim açısından bir bakış
Yılmaz G. (Danışman)
-
Kişilerarası iletişimde duygu yönetiminin rolü: Öğretmen-öğrenci iletişimi üzerine bir araştırma
Yılmaz G. (Danışman)
-
Özel alışveriş sitelerinin yayılma sürecinde ağızdan ağıza pazarlamanın rolü
Yılmaz G. (Danışman)
-
İş güvencesizliği algısının stres üzerindeki etkisi
Yılmaz G. (Danışman)
S.ÇİĞDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İş güvencesizliği algısı ve örgütsel güven arasındaki ilişki: Bir mobilya işletmesinde alan araştırması
Yılmaz G. (Danışman)
S.GEZEGEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
-
ÖRGÜTE YÖNELİK DAMGALAMA KARŞISINDA KULLANILAN İZLENİM YÖNETİMİ TAKTİKLERİ
Yılmaz G. (Danışman)
A.ELA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
