Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (3)
1. Sosyal Alerjenler ve Kişilerarası İletişim Arasındaki İlişki: Kuramsal Bir Değerlendirme
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, cilt.2022, sa.37, ss.55-79, 2022 (Hakemli Dergi)
3. From New Emerging to New Emerging Markets Stuck in between Opportunity and Risk: Internationalization of Turkish Firms in Romania
Journal of East-West Business
, cilt.26, sa.3, ss.235-268, 2020 (ESCI)
4. Antecedent of Union Commitment in Turkish Food and Transportation Sector
Çalışma ve Toplum
, cilt.1, sa.40, ss.85-102, 2014 (Hakemli Dergi)
7. The Relationships of Job and Life Satisfaction With Intention To Leave Among Unionized Hotel Employees In Turkey
İşgüç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi,
, cilt.11, sa.2, ss.55-67, 2009 (Hakemli Dergi)
9. Call Center Work From Employer And Employee Perspective: Two Field Studies From Turkish Banking Sector
İşgüç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.22-35, 2006 (Hakemli Dergi)
11. Elektronik Performans İzleme Sistemlerinin Çalışanlar ve İşletmeler Üzerindeki Etkileri
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, ss.1-19, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
7. Yaşam Boyunca Mahremiyet Ölümden Sonra İtibar Kadının İnsan Hakları Bağlamında Arama Motorlarında Unutulma Hakkı
5th International Conference on Women Studies: Neoliberal Discourse and Gender Equality, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 25 - 27 Mart 2015, cilt.1, ss.593-606, (Tam Metin Bildiri)
8. Job Satisfaction, Commitment and Intention to Stay Among Banks Call Centre Workers The Case of Workers in Turkey
IIRA European Congress 2010, 28 Haziran - 01 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri)
9. Stress Pay and Promotion Satisfaction among Banks Call Centre Workers The Case of Workers in Turkey
Canadian Industrial Relations Association Annual Meeting, Kanada, 27 - 29 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
10. Bullying Among Turkish Bank Employees and Its Relation With Sick Leave
The 12th Asia Pacific Management Conference: Managing Competetiveness in Knowledge Economy, Ayutthaya, Tayland, 17 - 19 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)
11. Call Center As a Channel in Corporate Communıcatıon: Analyzing From The Perspective of Impression Management Through a Case Study
nd International Conference on Business, Management and Economics, İzmir Yaşar Üniversitesi, 18 Haziran 2006, (Tam Metin Bildiri)
15. A Contemporaray Communications Perspective In The Field of Brand Loyalty
Proc, 9th International Corporate and Marketing Communications Conference, 05 Nisan 2004, ss.325-330, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
15
1. Kişilerarası İlişkilerde Sevgi iletişimi ve Sevgi Mübadele Teorisi
İletişim Araştrımaları ve Medya Analizleri Bulgular-Eleştiriler, Selma Koç Akgül, Editör, Hiperlink, İstanbul, ss.54-77, 2019
11. Tracking the Aftermath of a Corporate Scandal from a Network Perspective: The Case of Roche in Turkey
Business Society and Politics, AMJAD HADJIKHANI, ULF ELG, PERVEZ GHAURI, Editör, Emerald, ss.303-325, 2012
13. İSTİHDAM EDİLEBİLİRLİK DEĞİŞİM KISKACINDA BİREY
Ekin Yayınevi, Bursa, 2009
14. Örgütlerde Dedikodu ve Söylenti
Çalışma Yaşamında Davranış: Güncel Yaklaşımlar, Aşkın Keser,Gözde YILMAZ,Seray Sever, Editör, Umuttepe , Kocaeli, ss.245-276, 2009
15. Çok Uluslu İşletmelerde İzlenim Yönetimi ve Kurumsal İmaj Oluşumuna Katkısı
Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim ve Yönetim, Pınar Eraslan Yayınoğlu, Editör, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2005
Ansiklopedide Bölümler
1