Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. AI-POWERED EDUCATION: UNLOCKING A WORLD OF POSSIBILITIES

16th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Sevilla, İspanya, 13 - 15 Kasım 2023, ss.1124, (Özet Bildiri)

6. Makine Öğrenmesi ve Pazarlama: SCOPUS Veritabanındaki Bilimsel Yayınlara İlişkin Bibliyometrik Analiz

8th International Management Information Systems Conference (IMISC2021), İstanbul, Türkiye, 20 Ekim 2021, ss.68-82, (Tam Metin Bildiri)

7. AN ANALYSIS OF THE RELATIONS BETWEEN INDIVIDUAL RISK TOLERANCE, BRAND EQUITY AND INTENTION TO INVEST IN BORSA ISTANBUL

International Congress on Political, Economic and Management Sciences (ICPEMS), Saraybosna, Bosna-Hersek, 6 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

13. CONTENT ANALYSIS OF ADVERTISINGS IN TURKISH BANKING INDUSTRY

4th Annual InternationalConference on Turkey andTurkish Studies, Atina, Yunanistan, 19 - 22 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

14. VOLKSWAGEN EMİSYON KRİZİNE KARŞI TÜKETİCİ TEPKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Global Business Research Congress (GBRC-2017), İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

15. POLİTİK PAZARLAMADA MARKA KİŞİLİĞİ BOYUTLARININ ANALİZİ: TÜRKİYE’DEKI SİYASAL PARTİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

International Congress on Political, Economic and Social Studies_Sarajevo, Bosna_2017, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

17. ÖZEL ALIŞVERİŞ SİTELERİ MARKANIN ALGILAN FAYDASI ÜZERİNDE NASIL BİR ETKİ YARATIYOR? LÜKS MARKA TEMELİNDE BİR ANALİZ

Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP):New Regional Visions, Baku, Azerbaycan, 28 - 30 Eylül 2016, ss.60-61, (Özet Bildiri)

19. BUYING INTENTIONS AND ATTITUDES OF TURKISH STUDENTS TOWARDS PRIVATE SHOPPING SITES: A PILOT STUDY IN ISTANBUL

3rd Annual International Conference on Turkey and Turkish Studies, Atina, Yunanistan, 27 - 30 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. Wie sich die digitalen Private Shopping Clubs auf die wahrgenommenen Markennutzen auswirken – eine empirische Analyse für Luxusmarken

Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner,Helmut Schöning,Stephan,Sümer Gögüs,Handan, Editör, Linde Verlag, Linz, ss.101-138, 2020

2. Vertrauen, Unternehmensreputation und wahrgenommene Preisfairnessder neuen elektronischen Handelsmodelle: Empirische Erkenntnisseaus Sicht der Konsumenten

Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner, Helmut, Schöning, Stephan, Sümer Gögüs, Handan, Editör, Linde Verlag, Viyana, ss.241-272, 2020

3. Conceptualizing and Measuring the Intention to Invest in Borsa Istanbul: Empirical Evidence from the Perspective of Foreign Investors

Behavioral Finance, Pernsteiner Helmut, Sumer Haluk, Ulusan Polat Meltem, Editör, Linde Verlag, Viyana, ss.283-321, 2019 identifier

4. Buying Intentions and Attitudes of Turkish Students towardsPrivate Shopping Sites: A Pilot Study in Istanbul

Turkish Studies from Different Perspectives, Uydacı, Mert, Editör, Athens Institute for Education and Research., ss.297-314, 2017

6. Kült Film İçerikleri ve Karakterlerinin Twitter Üzerinden Marka İletişimde Kullanılması: Star Wars Üzerine Bir İnceleme

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2016, ÖZGÜR, AYDIN ZİYA İŞMAN AYTEKİN, Editör, ITICAM, Sakarya, ss.207-225, 2016
Metrikler

Yayın

36

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

28

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

100

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

50

H-İndeks (TrDizin)

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları