Eğitim Bilgileri
2018 - 2023
2018 - 2023Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye
2015 - 2018
2015 - 2018Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
2015 - 2018
2015 - 2018Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Global Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
2009 - 2014
2009 - 2014Lisans
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2023
2023Doktora
Farklı Fiyat Aralıklarında ve Farklı İndirim Oranlarında Uygulanmış Birleşik/Parçalı Fiyat İndirim Sunumları ve Fiyat İndirimlerinin Çerçevelenmesi Manipülasyonlarının Tüketici Değer Algıları Üzerindeki Etkisi
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2018
2018Yüksek Lisans
Çok Kanallı Perekandecilikte Fiyat Farklılaştırması Ve Tüketici Adil Fiyat Algısı
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Global Pazarlama (Yl) (Tezli)
2018
2018Yüksek Lisans
Tüketicilerin Satın Alma Niyeti ve Davranışı Üzerinde Bilişsel ve Hazcı Satın Alma Güdüleri ile Referans Grupların Etkilerinin İncelenmesi Üzerine Bir Pilot Araştırma
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriAlmanca
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2017
2017AMOS ILE YAPISAL ESITLIK MODELLEME EGITIMI,
Veri Analizi
Baskent Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBirim Kalite Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBirim Stratejik Plan Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorProgram Akreditasyonu-Özdeğerlendirme Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2021 - 2023
2021 - 2023Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023FİYAT PROMOSYONLARININ DAVRANIŞSAL EKONOMİ TEORİLERİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİNE İLİŞKİN BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ
GÜSAN KÖSE G., BOZBAY Z.
ÖNERİ , cilt.18, sa.60, ss.452-491, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
2021YATIRIMCI ODAKLI MARKA DENKLİĞİ ALGISI, YATIRIM YAPMA EĞİLİMİ VE FİNANSAL RİSK TOLERANSI İLİŞKİSİNDE BORSA İSTANBUL ÖRNEĞİ
KELEMCİ G., GÜSAN KÖSE G., ULUSAN POLAT M.
International Journal of Management Economics and Business , cilt.17, sa.3, ss.918-943, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Consumer reactions to technological attributes in product design: A technology acceptance model perspective
Şekerkaya A. K., Özkan F. N., Güsan Köse G., Akarsu D.
Bogazici Journal , cilt.34, sa.2, ss.151-176, 2021 (Scopus)
2020
2020TÜKETİCİ RUH HALİ - HEDONİK TÜKETİM VE ÜRÜNE ÖDENMEK İSTENEN BEDEL (FİYAT) ARASINDAKİ İLİŞKİLERDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN ROLÜ
Kelemci G., Güsan Köse G., Alp A.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.225-253, 2020 (Hakemli Dergi)
2017
2017ÜNLÜLERİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİNİN İNCELENMESİ: KIVANÇ TATLITUĞ ÖRNEĞİ
Kelemci Schneider G., Güsan G.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , sa.16, ss.793-814, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017VOLKSWAGEN EMISSIONS SCANDAL: AN EMPIRICAL STUDY ABOUT CUSTOMERS REACTION
KELEMCİ SCHNEİDER G., YILDIZ E., GÜSAN G.
Pressacademia , cilt.4, ss.423-437, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016YEŞİL ÜRÜN GRUPLARI ÇERÇEVESİNDE TÜKETİCİ FARKINDALIĞI
GÜSAN G., AKTAŞ E., GÜVENDİK Ö.
Istanbul Sosyal Bilimler Dergisi (E-Dergi) , cilt.13, ss.1-16, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2023
2023AI-POWERED EDUCATION: UNLOCKING A WORLD OF POSSIBILITIES
Güsan Köse G., Emre İ. E.
16th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Sevilla, İspanya, 13 - 15 Kasım 2023, ss.1124
2022
2022THE EVALUATION OF DUAL LISTING IN BORSA ISTANBUL (BIST) AND TEHRAN STOCK EXCHANGE (TSE) IN THE CONTEXT OF GAP ANALYSIS
GÜSAN KÖSE G., YÜKSEL G., ULUSAN POLAT M., KELEMCİ G.
11TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Türkiye, 17 Ekim 2022
2022
2022THE PERCEPTION OF MASS PRESTIGE VALUE OF BRANDS AND ITS INTERACTION WITH BRAND LOYALTY – A FIELD STUDY IN THE SMART PHONE INDUSTRY
GÜSAN KÖSE G., Bilgin A., KELEMCİ G.
CUKUROVA 9th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Türkiye, 09 Ekim 2022
2022
2022THE INTERACTION BETWEEN ANTECEDENTS AND CONSEQUENCES OF BRAND LOVE – CAN EXTRAVERSION AS A PERSONALITY TRAIT MODERATE THIS INTERACTION
Gusinac K., GÜSAN KÖSE G., KELEMCİ G.
8th Global Business Research Congress (GBRC), Türkiye, 09 Haziran 2022
2022
2022ABONELİK TEMELLİ İSTEĞE BAĞLI VİDEO HİZMETLERİNE (S-VOD) YÖNELİK TÜKETİCİ AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE ÜYELİK YENİLEME DAVRANIŞININ İNCELENMESİ-NETFLİX ÖRNEĞİ
GÜSAN KÖSE G., Duman S., KELEMCİ G.
26. Pazarlama Kongresi, 23 Haziran 2022, ss.502-519
2021
2021Makine Öğrenmesi ve Pazarlama: SCOPUS Veritabanındaki Bilimsel Yayınlara İlişkin Bibliyometrik Analiz
Emre İ. E., Güsan Köse G.
8th International Management Information Systems Conference (IMISC2021), İstanbul, Türkiye, 20 Ekim 2021, ss.68-82
2019
2019AN ANALYSIS OF THE RELATIONS BETWEEN INDIVIDUAL RISK TOLERANCE, BRAND EQUITY AND INTENTION TO INVEST IN BORSA ISTANBUL
GÜSAN KÖSE G., ULUSAN POLAT M., KELEMCİ G.
International Congress on Political, Economic and Management Sciences (ICPEMS), Saraybosna, Bosna-Hersek, 6 - 10 Kasım 2019
2019
2019Tüketici Ruh Hali - Hedonik Tüketim ve Ürüne Ödenmek İstenen Bedel (Fiyat) Arasındaki İlişkilerde Kişilik Boyutu Olarak Hislere/Deneyime Açıklığın Rolü
KELEMCİ G., GÜSAN KÖSE G., ALP A.
24. Pazarlama Kongresi, AYDIN/KUŞADASI, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019
2018
2018MARKA AŞKI VE MARKA SADAKATİ İLİŞKİSİNDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ
KELEMCİ G., GÜSAN KÖSE G., Tibet E.
23. Pazarlama Kongresi, 27 - 29 Haziran 2018
2018
2018ÇOK KANALLI PERAKENDECİLİKTE FİYAT FARKLILAŞTIRMASI VE TÜKETİCİ ADİL FİYAT ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
GÜSAN KÖSE G., KELEMCİ G.
17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, 26 - 28 Nisan 2018
2017
2017ALGILANAN HİZMET KALİTESİ – ALGILANAN DEĞER VE ADİL FİYAT ALGISININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: GSM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.
4. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2017
2017
2017ELEKTRONİK TİCARET MODELLERİNİN ALGINAN GÜVEN,İTİBAR VE ADİL FİYAT ALGISI FAKTÖRLERİ ÇERÇEVESİNDEKARŞILAŞTIRILMASI
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017
2017
2017CONTENT ANALYSIS OF ADVERTISINGS IN TURKISH BANKING INDUSTRY
UYDACI M., KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G., KARAPINAR E.
4th Annual InternationalConference on Turkey andTurkish Studies, Atina, Yunanistan, 19 - 22 Haziran 2017
2017
2017VOLKSWAGEN EMİSYON KRİZİNE KARŞI TÜKETİCİ TEPKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.
Global Business Research Congress (GBRC-2017), İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017
2017
2017POLİTİK PAZARLAMADA MARKA KİŞİLİĞİ BOYUTLARININ ANALİZİ: TÜRKİYE’DEKI SİYASAL PARTİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G., KARAPINAR E., Hazır O.
International Congress on Political, Economic and Social Studies_Sarajevo, Bosna_2017, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017
2017
2017ÜNLÜLERİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİNİN İNCELENMESİ: KIVANÇ TATLITUĞ ÖRNEĞİ
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
2016
2016ÖZEL ALIŞVERİŞ SİTELERİ MARKANIN ALGILAN FAYDASI ÜZERİNDE NASIL BİR ETKİ YARATIYOR? LÜKS MARKA TEMELİNDE BİR ANALİZ
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.
Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP):New Regional Visions, Baku, Azerbaycan, 28 - 30 Eylül 2016, ss.60-61
2016
2016SADAKAT KARTLARINA YENİ BİR BAKIŞ AÇISI: HOPİ (Alışverişin App’i) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
BAKIR N. O., GÜSAN G., GÜVENDİK Ö.
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 Eylül - 08 Ekim 2016
2016
2016BUYING INTENTIONS AND ATTITUDES OF TURKISH STUDENTS TOWARDS PRIVATE SHOPPING SITES: A PILOT STUDY IN ISTANBUL
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.
3rd Annual International Conference on Turkey and Turkish Studies, Atina, Yunanistan, 27 - 30 Haziran 2016
Kitap & Kitap Bölümleri
2020
2020Vertrauen, Unternehmensreputation und wahrgenommene Preisfairnessder neuen elektronischen Handelsmodelle: Empirische Erkenntnisseaus Sicht der Konsumenten
KELEMCİ G., GÜSAN KÖSE G.
Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner, Helmut, Schöning, Stephan, Sümer Gögüs, Handan, Editör, Linde Verlag, Viyana, ss.241-272, 2020
2020
2020Wie sich die digitalen Private Shopping Clubs auf die wahrgenommenen Markennutzen auswirken – eine empirische Analyse für Luxusmarken
Ceritoğlu A. B., Kelemci G., Güsan Köse G., Karapınar E.
Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner,Helmut Schöning,Stephan,Sümer Gögüs,Handan, Editör, Linde Verlag, Linz, ss.101-138, 2020
2019
2019Conceptualizing and Measuring the Intention to Invest in Borsa Istanbul: Empirical Evidence from the Perspective of Foreign Investors
ULUSAN POLAT M., KELEMCİ G., GÜSAN KÖSE G.
Behavioral Finance, Pernsteiner Helmut, Sumer Haluk, Ulusan Polat Meltem, Editör, Linde Verlag, Viyana, ss.283-321, 2019
2017
2017Buying Intentions and Attitudes of Turkish Students towardsPrivate Shopping Sites: A Pilot Study in Istanbul
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.
Turkish Studies from Different Perspectives, Uydacı, Mert, Editör, Athens Institute for Education and Research., ss.297-314, 2017
2017
2017Politik Pazarlamada Marka Kişiliği Boyutlarının Analizi: Türkiye’deki Siyasal Partiler Üzerine Bir Araştırma
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G., KARAPINAR E., Hazır O.
Sosyal Araştırmalar, , Editör, Beşköprü Publication, ss.171-198, 2017
2016
2016Kült Film İçerikleri ve Karakterlerinin Twitter Üzerinden Marka İletişimde Kullanılması: Star Wars Üzerine Bir İnceleme
KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2016, ÖZGÜR, AYDIN ZİYA İŞMAN AYTEKİN, Editör, ITICAM, Sakarya, ss.207-225, 2016
Ödüller
Şubat 2024
Şubat 2024Akademik Teşvik Ödeneği - 2023 Yılı Yayınları
Yök
Şubat 2023
Şubat 2023Akademik Teşvik Ödeneği - 2022 Yılı Yayınları
Yök
Şubat 2022
Şubat 2022Akademik Teşvik Ödeneği - 2021 Yılı Yayınları
Yök
Eylül 2021
Eylül 2021Mediating effect of intolerance of uncertainty in the relationship between coping styles with stress during pandemic (COVID-19) process and compulsive buying behavior
Tübitak - Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik (Ubyt) Programı
Şubat 2019
Şubat 2019Akademik Teşvik Ödeneği - 2018 Yılı Yayınları
Yök
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Mayıs 2019 - 01 Mayıs 2019
01 Mayıs 2019 - 01 Mayıs 2019PPAD Pazarlama Kongresi 2019
Çalışma Grubu
Aydın-Türkiye
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 201823. Pazarlama Kongresi
Çalışma Grubu
Kocaeli-Türkiye
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 201817. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi
Çalışma Grubu
İzmir-Türkiye
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018Inaugural Research Camp
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Aralık 2017 - 01 Aralık 2017
01 Aralık 2017 - 01 Aralık 20174. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017
01 Eylül 2017 - 01 Eylül 201722. Pazarlama Kongresi
Çalışma Grubu
Trabzon-Türkiye
01 Haziran 2017 - 01 Haziran 2017
01 Haziran 2017 - 01 Haziran 20174th Annual International Conference on Turkey and Turkish Studies
Çalışma Grubu
Athens-Yunanistan
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 20172nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS)
Çalışma Grubu
Sarajevo-Bosna-Hersek
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017GfK-Tüketici Deneyimleri & Tercihleri Konferansı
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017Global Business Research Congress (GBRC-2017)
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 201716. Ulusal İşletmecilik Kongresi
Çalışma Grubu
Aydın-Türkiye
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 201621. Pazarlama Kongresi
Çalışma Grubu
Kütahya-Türkiye
01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016
01 Eylül 2016 - 01 Eylül 20161rd Congress on International Economic and Administrative Perspectives with the Theme of New Regional Visions
Çalışma Grubu
Baku-Azerbaycan
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016