Funded Projects
-
2023 - 2026 Fen bilimleri dersi müfredatına entegre bir müdahale programının ortaokul öğrencilerinin üst düzey bilişsel becerilerine etkisinin örtük büyüme modelleriyle izlenmesi
TUBITAK Project
Acar Ö.(Executive), Karaçam S., Bilican Demir S., Topçu M. S., Sakız G., Çokçalışkan H.
-
2023 - 2024 Uzayda neler oluyor? İlkokul 3. sınıf öğrencileri ile Uzayı Keşfediyorum etkinliklerinin öğrencilerin uzaya ilişkin kazanımları ve mesleki yönelimleri üzerindeki etkilerinin incelenmesi
-
2018 - 2019 Duygusal zeka ve aidiyetin ilkokul öğrencilerinin akran zorbalık eğilimleri üzerindeki etkileri
-
2017 - 2017 International Teacher Education and Accreditation Congress (Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi) Düzenleme
-
2016 - 2017 İlkokul dördüncü sınıf düzeyinde okuma okuryazarlığı ile dijital okuryazarlık becerilerinin sosyal-bilişsel öğrenme kuramı bağlamında bütünleştirilmesine dair etkinlik uygulamaları
-
2013 - 2014 İlkokul fen derslerinde pozitif öğretmen faktörü öğrencilerin başarı çıktıları ile nasıl ilişkilenir?
-
2012 - 2013 İlköğretim sınıflarında öğretmen yapıcı duygusal desteği duygusal ve güdüsel değişkenler arası ilişkiler: Cinsiyet ve sınıf seviyesinin önemi
-
2011 - 2012 Öğretim elemanı yapıcı duygusal desteği üniversite öğrencileri için önemli midir?
-
2009 - 2012 Öğretmen merkezli yapıcı duygusal desteğin ilköğretim birinci kademe fen ve teknoloji derslerinde öğrenci akademik tutum ve başarısı üzerindeki etkileri
-
2010 - 2011 Başarı amaç oryantasyonu akademik öz yeterlik ve akademik yardım arama arasındaki ilişkilerin incelenmesi: Üniversite üçüncü sınıf Türk öğrencilerini kapsayan bir yapısal analiz
-
2009 - 2011 Öğretmenlik uygulamalarında akıllı tahta kullanımının öğretmen adaylarının tutumlarına öğrenci başarı ve tutumlarına etkisinin incelenmesi: Fen ve Teknoloji dersi örneği