-
2002 - 2007 Doctorate
Ohio State University, School of Education, Integrated Teaching and Learning, United States Of America
-
2000 - 2002 Postgraduate
Ohio State University, United States Of America
-
1991 - 1995 Undergraduate
Dokuz Eylul University, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Turkey
-
2007 Doctorate
Does teacher affective support matter? An investigation of the relationship among perceived teacher affective support, sense of belonging, academic emotions, academic self-efficacy beliefs, and academic effort in middle school mathematics classrooms
Ohio State University, Integrated Teaching And Learning/Early And Middle Childhood Education/Elementary Education
-
C1 Advanced English
-
2024Eğitimde Üretken Yapay Zeka ve Önlenemez Paradigma Değişimi
Vocational Training , SOBİAD
-
2019Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Kurumsal Dış Değerlendirici Eğitimi
Quality Management , Higher Education Quality Council Turkey
-
2019Avrupa Birliği Destekli Proje Hazırlama Etkinliği
Project Management , Marmara Üniversitesi
-
2018Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Kurumsal Dış Değerlendirici Eğitimi
Quality Management , Higher Education Quality Council Turkey
-
2018Yeterlilik Temelli Program Çıktılarının Kalite Güvencesi Çalıştayı
Quality Management , Higher Education Quality Council Turkey
-
2017Springer Nature Yazar Çalıştayı
Vocational Training , Marmara Üniversitesi
-
2016Eğitim Fakülteleri Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği Değerlendirici Eğitimi
Quality Management , Education Faculty Programs Evaluation and Accreditation Council