Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (15)
2. Language Use of Bilingual Young People: Case of Germany and France
TURKOPHONE
, cilt.10, sa.3, ss.217-226, 2023 (Hakemli Dergi)
4. Tematik Sözlükler ve Yabancı Dil Öğretiminde Sözlük Kullanımı
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.9, sa.3, ss.81-92, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Fransızca Öğretmen Adaylarının Mesleki Motivasyonunu Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Çalışma
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.8, sa.2, ss.217-234, 2020 (Hakemli Dergi)
9. Görsel materyal destekli dinlediğini anlama yetisinin yabancı dil öğretimindeki yeri
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.6, sa.1, ss.184-197, 2018 (Hakemli Dergi)
11. Problématique de la grammaire dans l’enseignement du français aux enfants
İstanbul Eğitimde Yenilikçi Dergisi/ Istanbul Journal of Innovation in Education
, cilt.2, sa.3, ss.111-126, 2016 (Hakemli Dergi)
17. The Opinions of the 4th Grade Students of French Language Teaching Department About The School Experience Lesson
Journal of Instructional Psychology,
, cilt.41, ss.46-58, 2014 (Hakemli Dergi)
21. Öğretmen ve Öğretmen adaylarının mesleki yeterlilik sorunsalı ve çözüm önerileri
Dilbilim XXVIII/2012,
, ss.1-13, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
4. Language Use of Bilingual Young People: Case of Germany and France
4th International Congress of Bilingualism Studies and European Turks, Amsterdam, Hollanda, 18 Mart 2023, (Yayınlanmadı)
5. Une analyse des activités de production orale du manuel Défi 3 selon le Volume Complémentaire du CECRL
1. Uluslararası Yabancı Dil Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2021, (Yayınlanmadı)
7. Etude sur l'évaluation dans un manuel du FLE : Adomania A1
2ème Colloque International : Sciences, Sciences du Langage, Arts et Technologies. Futur de l'Education et Perspectives, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)
12. Sosyokültürel Faktörlerin Çeviri Yoluyla Aktarımı
XIII. Ulusal Frankofoni Kongresi- Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
13. Problématique de la grammaire dans l’enseignement du français aux enfants
Colloque international sur l’enseignement du français parlé, Uluslararası konuşma dili olarak Fransızcanın öğretimi kolokyumu, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2016, cilt.2, ss.111-126, (Tam Metin Bildiri)
14. Yabancı dil eğitiminde edebi metinler kullanımı
1st International Symposium on Language Education and Teaching, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.885-893, (Tam Metin Bildiri)
15. Une étude de cas sur l’utilisation de l’alternance codique dans l’enseignement précoce
X. Ulusal Frankofoni Kongresi, Fransızca Dil Eğitiminin Sorunları, Bursa, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014, cilt.28, ss.385-400, (Tam Metin Bildiri)
16. Une nécessité, une obligation: commencer dès le plus jeune âge l’apprentissage d’une langue étrangère
XI. Uluslararası Dil, Yazın, Değişbilim Sempozyumu (Gönüllülük ve Hoşgörü), Sakarya, Türkiye, 13 - 14 Ekim 2011, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
18. Une méthode de Fle pour des enfants: Cache-cache 1”, 8e Congrès Panhellénique des professeurs de français
8e Congrès Panhellénique des professeurs de français, Le français dans un monde qui change, SELANİK, Yunanistan, 26 - 29 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri)
19. Yabancı dil öğretiminde yeni bir gereksinim: çocuklara yabancı dil öğretimi
2nd International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 4 - 06 Mayıs 2012, cilt.1, ss.557-572, (Tam Metin Bildiri)
23. Comment peut-on rendre les apprenants autonomes ?”
IX. Uluslararası Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyum Bildirileri, Sakarya, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, cilt.2, ss.325-332, (Tam Metin Bildiri)
25. L’influence des styles cognitifs dans l’enseignement/apprentissage des langues étrangères
Atatürk Üniversitesi V. Ulusal Frankofoni Kongresi, Erzurum, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2007, cilt.1, ss.254-259, (Tam Metin Bildiri)
26. Erken yaşta yabancı dil öğretiminde çoklu zeka kuramının önemi
Gazi Üniversitesi Türkiye’de yabancı dil eğitimi Ulusal kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2007, cilt.1, ss.744-748, (Tam Metin Bildiri)
29. Quels types de stratégies faut-il développer chez les apprenants de langue étrangère?
Uluslararası VII. Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyumu, Konya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2007, cilt.2, ss.65-71, (Tam Metin Bildiri)
31. Un regard contrastif sur la formation des enseignants de langues étrangères en Turquie et en France
Francophonie en Turquie, dans les Pays Balkaniques et de l’Europe Orientale, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2004, cilt.1, ss.347-356, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1. Oralité et enseignement de la langue et culture française
Synergies Turquie, Evreux, 2024
3. Le Nouveau Bien sûr ! B1.1
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2019