Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (15)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

1. Enseignement du Français avec les MOOC : Au-delà de la transformation numérique pour la formation initiale

3ème Colloque international sur l'enseignement du français parlé, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2024, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. L’anglais comme langue d’appui et stratégie de contournement lors de l’enseignement du français à l’oral

3 ème COLLOQUE INTERNATIONAL SUR L’ENSEIGNEMENT DU FRANÇAIS PARLÉ, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2024, (Yayınlanmadı)

3. Ortaöğretim Fransızca Dersi Öğretim programlarının Değerlendirilmesi (1993-2017)

SCOFOLA’23 "Challenges and Innovative Solutions in Foreign Language Teaching", Zonguldak, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2023, ss.14, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. Language Use of Bilingual Young People: Case of Germany and France

4th International Congress of Bilingualism Studies and European Turks, Amsterdam, Hollanda, 18 Mart 2023, (Yayınlanmadı)

5. Une analyse des activités de production orale du manuel Défi 3 selon le Volume Complémentaire du CECRL

1. Uluslararası Yabancı Dil Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2021, (Yayınlanmadı)

6. Problèmes rencontrés en compréhension orale dans l’enseignement à distance : cas de l’Université de Namık Kemal

Le 2ème Colloque International : Sciences, Sciences du langage, Arts et Technologies. Futur de l’Éducation : Enjeux et Perspectives, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı) Creative Commons License

7. Etude sur l'évaluation dans un manuel du FLE : Adomania A1

2ème Colloque International : Sciences, Sciences du Langage, Arts et Technologies. Futur de l'Education et Perspectives, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)

8. Influence de l'anglais comme première langue étrangère sur le français dans le domaine de la phonologie

2ème Colloque International Enseignement du français parlé- CIEP 2019, Rouen, Fransa, 24 - 25 Ekim 2019, (Yayınlanmadı)

9. Öğretmen adaylarındaki hata algısı: Marmara üniversitesi Fransızca öğretmenliği örneği

XIV. Ulusal Frankofoni Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Mart 2019, (Yayınlanmadı)

11. Yabancı Dil Fransızca Ders Kitaplarındaki Kelime Varlığı Üzerine Bir Araştırma

Ders Kitapları Ulusalararası Sempozyumu- International Symposıum on Textbooks, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.201-220, (Tam Metin Bildiri)

12. Sosyokültürel Faktörlerin Çeviri Yoluyla Aktarımı

XIII. Ulusal Frankofoni Kongresi- Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

13. Problématique de la grammaire dans l’enseignement du français aux enfants

Colloque international sur l’enseignement du français parlé, Uluslararası konuşma dili olarak Fransızcanın öğretimi kolokyumu, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2016, cilt.2, ss.111-126, (Tam Metin Bildiri)

14. Yabancı dil eğitiminde edebi metinler kullanımı

1st International Symposium on Language Education and Teaching, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.885-893, (Tam Metin Bildiri)

15. Une étude de cas sur l’utilisation de l’alternance codique dans l’enseignement précoce

X. Ulusal Frankofoni Kongresi, Fransızca Dil Eğitiminin Sorunları, Bursa, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014, cilt.28, ss.385-400, (Tam Metin Bildiri)

16. Une nécessité, une obligation: commencer dès le plus jeune âge l’apprentissage d’une langue étrangère

XI. Uluslararası Dil, Yazın, Değişbilim Sempozyumu (Gönüllülük ve Hoşgörü), Sakarya, Türkiye, 13 - 14 Ekim 2011, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

17. Koçluk sistemi: karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri

Uludağ Üniversitesi X. Ulusal Frankofoni Kongresi, Fransızca dil eğitimin sorunları, Bursa, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

18. Une méthode de Fle pour des enfants: Cache-cache 1”, 8e Congrès Panhellénique des professeurs de français

8e Congrès Panhellénique des professeurs de français, Le français dans un monde qui change, SELANİK, Yunanistan, 26 - 29 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri)

19. Yabancı dil öğretiminde yeni bir gereksinim: çocuklara yabancı dil öğretimi

2nd International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 4 - 06 Mayıs 2012, cilt.1, ss.557-572, (Tam Metin Bildiri)

20. TST ID Avrupa projesi kapsamında yabancı dil olarak Türk dili ve kültürünün öğretimi

III. Uluslararası Türkçe’xxnin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2010, ss.167-176, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

21. Fransa da sınıf öğretmenliği eğitimi

2. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2010, ss.32-38, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

22. Un projet européen au service des langues et des cultures étrangeres

10. Uluslararası Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, cilt.2, ss.570-577, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

23. Comment peut-on rendre les apprenants autonomes ?”

IX. Uluslararası Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyum Bildirileri, Sakarya, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, cilt.2, ss.325-332, (Tam Metin Bildiri)

24. Une étude analytique sur les compétences orales dans une nouvelle méthode de FLE

Yabancı Dil Olarak Fransızca’xxnın Öğretimi 3. Ulusal Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 01 Şubat 2010, ss.241-251, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

25. L’influence des styles cognitifs dans l’enseignement/apprentissage des langues étrangères

Atatürk Üniversitesi V. Ulusal Frankofoni Kongresi, Erzurum, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2007, cilt.1, ss.254-259, (Tam Metin Bildiri)

26. Erken yaşta yabancı dil öğretiminde çoklu zeka kuramının önemi

Gazi Üniversitesi Türkiye’de yabancı dil eğitimi Ulusal kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2007, cilt.1, ss.744-748, (Tam Metin Bildiri)

27. İletişimsel yaklaşımda yazılı anlatımın değerlendirilmesi

Gazi Üniversitesi, Türkiye’de yabancı dil eğitimi Ulusal kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2007, cilt.1, ss.749-743, (Tam Metin Bildiri)

28. Une étude sur l’enseignement du français dans les classes préparatoires de l’Université de Marmara

Uluslararası VII. Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyumu, Konya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2007, cilt.2, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

29. Quels types de stratégies faut-il développer chez les apprenants de langue étrangère?

Uluslararası VII. Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyumu, Konya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2007, cilt.2, ss.65-71, (Tam Metin Bildiri)

30. Analyse critique du manuel « Champion 2 » dans le contexte turc : les classes préparatoires des sciences politiques et administratives

Uluslararası V. Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2006, cilt.1, ss.443-451, (Tam Metin Bildiri)

31. Un regard contrastif sur la formation des enseignants de langues étrangères en Turquie et en France

Francophonie en Turquie, dans les Pays Balkaniques et de l’Europe Orientale, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2004, cilt.1, ss.347-356, (Tam Metin Bildiri)

32. Un regard contrastif sur la formation des enseignants de langues étrangeres en Turquie et en France

Francophonie en Turquie, dans les pays Balkaniques et de l’xxEurope Orientale, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2004, ss.347-356, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

33. Organisation et articulation d une unité didactique

III. Ulusal Frankofoni Kurultayı / Başlangıcından Günümüze Türkiye’xxde Frankofoni, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2003, ss.165-172, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

34. Quelques réflexions sur l enseignement précoce

1.Uluslararası Sempozyum / Avrupa Konseyi Yabancı Dil Eğitimi Ortak Çerçeve Programı ve Türkiye’xxde Yabancı Dil Eğitimi, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2003, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 5

3. Le Nouveau Bien sûr ! B1.1

T.C. Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2019

4. Erken yaşta Türkçenin yabancı dil olarak öğretimi

Dil kullanıcısı bağlamında kuramdan uygulamaya Türkçenin yabancı dil olarak öğretimi, Asuman Akay Ahmed,Aslı Fişekcioğlu, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.65-86, 2019 Creative Commons License

5. Türk Bağlamında Öğrenme Stratejileri: Galatasaray İlköğretim Okulu

Disiplinlerarası ortam ve yöntem sorunları, Nedret Öztokat, Editör, Multilingual Yabanci Dil Yayınları, İstanbul, ss.132-141, 2004 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

68

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

6

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

2

Tez Danışmanlığı

25

Açık Erişim

35
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları