Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
KURUMSAL GÜVEN ve ÇALIŞAN İLİŞKİSİNDE KURUM İÇİ İLETİŞİMİN ROLÜ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.1241-1260, 2023 (Hakemli Dergi)
SOSYAL MEDYADA ENFORMASYON SAVAŞI: KURUMSAL GÜVENLİK BAĞLAMINDA BİREYSEL SOSYAL MEDYA KULLANIMI
International Social Sciences Studies Journal
, ss.3328-3338, 2021 (Hakemli Dergi)
Sağlık İletişiminde Çevrimiçi Sosyal Destek Sitelerine Katılım Düzeyi: Kanser hastalarının Kullanım Davranışlarına Yönelik Araştırma
HİRE
, cilt.2, sa.2, ss.96-117, 2019 (Hakemli Dergi)
Davranışsal İçgörü ve Halkla İlişkilerin Kesişim Noktası: Çocuk Gelin Sorununda Medyada Farkındalık ve Davranışsal Halkla İlişkiler
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.827-844, 2019 (Hakemli Dergi)
DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER: FENOMENLER DİJİTAL MARKAELÇİSİ OLABİLİR Mİ?
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
, cilt.12, ss.1044-1067, 2019 (Hakemli Dergi)
Dijital Halkla İlişkiler: Fenomenler Dijital Marka Elçisi Olabilir Mi?.
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.1044-1067, 2019 (Hakemli Dergi)
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Dijital Paydaşları Sosyal Medya Fenomenleri
Erciyes İletişim Akademia Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.285-299, 2018 (Hakemli Dergi)
Medya yansımaları ekseninde kadına şiddet sorunsalı ve halkla ilişkiler
Marmara İletişim Dergisi
, sa.28, ss.1-19, 2017 (Hakemli Dergi)
HALKLA İLİŞKİLER VE GÖNÜLLÜLÜK EKSENİNDE TÜRKİYE’DEKURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ VE BİN YILKALKINMA HEDEFLERİ
Selçuk İletişim
, cilt.10, ss.5-31, 2017 (Hakemli Dergi)
Tüketim Kültürü Perspektifinden Halkla İlişkiler
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.4, 2016 (Hakemli Dergi)
Social Media Used As A Marketing Public Relations Tool In Turkish Football Teams For Sport Marketing
Selçuk İletişim Dergisi
, cilt.7, sa.12, ss.5-13, 2012 (Hakemli Dergi)
Kurumsal İletişim Sürecinde İmajın Yeri
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.4, ss.125-145, 2012 (ESCI)
Kurumsal İletişim Sürecinde İmajın Yeri
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.4, ss.125-145, 1997 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İletişim Çalışmalarında Aktivizm ve Kadın: VOSviewer ile Bibliyometrik Analiz
I.Uluslararası Görsel İşitsel Kültürde Kadın Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024
Açılış Konuşması
4th International Communication in the New World Congress, Tokyo, Japonya, 12 Şubat 2021
Film İzleyicisine Yönelik Pazarlama Halkla İlişkiler Uygulamaları
XIV. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi – Plovdiv / Bulgaristan, 26 - 27 Eylül 2020
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Dijital İletişimi: HeForShe Türkiye Twitter Sosyal Ağ Analizi
XIV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management – Plovdiv / Bulgaria, 26 - 27 Eylül 2020
HALKLA İLİŞKİLERDE DİYALOG VE KATILIMCI SÜREÇ ARAÇLARI
4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES HUMANITIES, 12 - 14 Temmuz 2020
C2C SİTELERİNDE MÜŞTERİ YORUMLARI VE ÖNERİLERİN ALIŞVERİŞ TERCİHİNE ETKİSİ
Uluslararası İnsani Bilimler ve Eğitim Bilimleri Kongresi (International Humanities and Educational Sciences Congress), İzmir, Türkiye, 8 Kasım - 10 Aralık 2019, ss.457-473
E TİCARET VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: SATICI İLETİŞİMİ VE SATIŞ PROMOSYONUNUN ONLİNE ALIŞVERİŞ TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ
Uluslararası İnsani Bilimler ve Eğitim Bilimleri Kongresi(International Humanities and Educational Sciences Congress),, İzmir, Türkiye, 8 Kasım - 10 Aralık 2019, ss.411-424
Social Media Influencers: Are They Brand New Actors of Electoral Campaigns
IASSR, 10 - 12 Mayıs 2018
Siyasal Halkla İlişkiler KampanyalarındaMüzik Kullanımı: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
Teori ve Pratikte Siyasal İletişim Sempozyumu, 12 - 13 Ekim 2018
Sanatsal Faaliyetlerin Halkla İlişkilerinde Yeni Nesil Kamuoyu Önderleri
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018
Social Media Influencers: Are They Brand New Actors of Electrol Canpaigns.
“Proceeding Book of XVI European Conference on Social and Behavioral Science held in Prizen, 10 - 12 Mayıs 2018
Disiplinlerarası Boyutuyla Halkla İlişkiler Literatürü Bibliyometrik Profil
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018
Kurumsal İletişimde Bloglar Türkiye deki Bilişim Şirketlerinin Kurumsal Blog Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme
yeni iletişim ortamları ve etkileşim uluslararası konferansı, 23 - 30 Nisan 2010, cilt.1
Turkish Manager s Attitudes towards Humor in Advertising
I.M.D.A, Granada, Nikaragua, 10 - 14 Temmuz 2005, ss.513-519
Effects of Education in theDevelopement of the Communities
SignalsSistems, 02 Ekim 1990
Kitap & Kitap Bölümleri
Halkla İlişkiler Nedir
Beta Yayınları, 2022
KAMU KURUMLARINDA HALKLA İLİŞKİLER: KAMU KESİMİ-KAMU HİZMETİ VE İLETİŞİM
KAMUSAL HALKLA İLİŞKİLER VE UYGULAMALARI, Dilek Esenel Eyüboğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.15-33, 2022
Dijital Değişim Ekseninde Halkla İlişkiler
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü-2, Deniz Güven, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.5-23, 2021
The Perception of Istanbul’s Chromatic Identity through UrbanFurniture: A Study on College of Communication Students
Local Governance and Regional Development:Current Perspectives, Fatih Ayhan, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.45-60, 2020
TOPLUMSAL DUYARLILIK VE KURUMSAL ALGI: BİR HASHTAG KURUMSAL ALGI ARACI OLABİLİR Mİ?
İletişimde Seçme Konular 2, Suat Gezgin- Hasan Çifitçi, Editör, İksad publishing house, ss.479-495, 2020
PUBLIC RELATIONS BETWEEN REALITY AND HYPERREALITY
Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences, Babacan, Hasan, Editör, Gece Akademi, ss.233-239, 2020
KAVRAM VE KURAMLARIYLA REKLAM
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2019
Halkla İlişkiler Nedir
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016
Halkla İlişkiler Üzerine Düşünmek
İletişimin Gücü /Kurumsaldan Küresele Halkla İlişkiler, Filiz Balta Peltekoğlu, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.369-383, 2016
sosyal ağların açık kitapları ve evrilen mahremiyet
Ağdaki Şüphe, T. Kara E.ozgen, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.3-11, 2015
Halkla İlişkiler Nedir
beta, 2014
Halkla İlişkiler ve İletişim,Halkla İlişkiler Mesleği
Halkla İlişkiler, ANADOLU ÜNİV., Editör, ANADOLU ÜNİV. YAY. , İstanbul, 2013
Yeni Nesil Halkla İlişkiler
Halkla İlişkilerin Kazancı, Yamanoğlu Melike Aktaş,Özdemir PınaR, Editör, DE Kİ, İstanbul, 2013
Sosyal Medya, Sosyal Değişim
Sosyal Medya Akademi, Özgen Ebru,Kara Tolga, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2012
Halkla İlişkiler Okuryazarı Olabilmek
Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi, Sema Yıldırım Becerikli, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.9-17, 2011
Kavram ve Kuramlarıyla Reklam
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2010
Kavram ve Kuramlarıyla Reklam
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2010
Sektörün Penceresinden Halkla İlişkiler
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2007
İmajın Çekiciliği mi? Sokratesin İtibarı mı?
Tüm Yönleriyle Halkla İlişkiler, Metin Işık, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, 2007
Halkla İlişkiler Nedir
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 1998
Halkla İlişkiler Giriş
Marmara Yayınları, İstanbul, 1993