Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (6)
Scopus (1)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. SOSYAL MEDYA VE HALKLA İLİŞKİLER KAPSAMINDA PUBLIC RELATIONS REVIEW DERGİSİ ÜZERİNE VOSVIEWER İLE BİBLİOMETRİK ANALİZ

3rd International Ege Congress on Scientific Research, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, ss.883-894, (Tam Metin Bildiri)

2. İletişim Çalışmalarında Aktivizm ve Kadın: VOSviewer ile Bibliyometrik Analiz

I.Uluslararası Görsel İşitsel Kültürde Kadın Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. HALKLA İLİŞKİLERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR: PUBLIC RELATIONS REVIEW DERGİSİ ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK ANALİZ

11th INTERNATIONAL "COMMUNICATION IN THE NEW WORLD" Congress, Gaziantep, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

4. Açılış Konuşması

4th International Communication in the New World Congress, Tokyo, Japonya, 12 Şubat 2021

5. Halkla ilişkiler nedir?

Halkla ilişkiler nedir?, Isparta, Türkiye, 12 Ocak 2021, (Özet Bildiri)

6. Halkla İlişkiler Yöntemlerinin Serüveni: Söylevlerden YouTube Videolarına

III. International Conference on Empirical Economics and Social Sciences e-ICEESS’xx2020, Balıkesir, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2020, ss.145-161, (Tam Metin Bildiri)

7. Film İzleyicisine Yönelik Pazarlama Halkla İlişkiler Uygulamaları

XIV. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi – Plovdiv / Bulgaristan, 26 - 27 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)

8. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Dijital İletişimi: HeForShe Türkiye Twitter Sosyal Ağ Analizi

XIV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management – Plovdiv / Bulgaria, 26 - 27 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)

9. HALKLA İLİŞKİLERDE DİYALOG VE KATILIMCI SÜREÇ ARAÇLARI

4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES HUMANITIES, 12 - 14 Temmuz 2020, (Tam Metin Bildiri)

10. YEREL YÖNETİMLERDE HALKLA İLİŞKİLER: COVID-19 SÜRECİNDE BÜYÜKŞEHİR BELEDİYELERİ

Conference: International Conference on Covid-19 Studies- Ankara, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Haziran 2020, ss.339-355, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. C2C SİTELERİNDE MÜŞTERİ YORUMLARI VE ÖNERİLERİN ALIŞVERİŞ TERCİHİNE ETKİSİ

Uluslararası İnsani Bilimler ve Eğitim Bilimleri Kongresi (International Humanities and Educational Sciences Congress), İzmir, Türkiye, 8 Kasım - 10 Aralık 2019, ss.457-473, (Tam Metin Bildiri)

12. E TİCARET VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: SATICI İLETİŞİMİ VE SATIŞ PROMOSYONUNUN ONLİNE ALIŞVERİŞ TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ

Uluslararası İnsani Bilimler ve Eğitim Bilimleri Kongresi(International Humanities and Educational Sciences Congress),, İzmir, Türkiye, 8 Kasım - 10 Aralık 2019, ss.411-424, (Tam Metin Bildiri)

15. Sanatsal Faaliyetlerin Halkla İlişkilerinde Yeni Nesil Kamuoyu Önderleri

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. Social Media Influencers: Are They Brand New Actors of Electrol Canpaigns.

“Proceeding Book of XVI European Conference on Social and Behavioral Science held in Prizen, 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. Disiplinlerarası Boyutuyla Halkla İlişkiler Literatürü Bibliyometrik Profil

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

18. Kurumsal İletişimde Bloglar Türkiye deki Bilişim Şirketlerinin Kurumsal Blog Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme

yeni iletişim ortamları ve etkileşim uluslararası konferansı, 23 - 30 Nisan 2010, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 25

1. İletişim ve Halkla İlişkiler Eksininde Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Vosviewer ile Bibliyometrik Analiz

Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler II, AYDOĞDU KARAASLAN İLKNUR, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.7-29, 2024

5. KAMU KURUMLARINDA HALKLA İLİŞKİLER: KAMU KESİMİ-KAMU HİZMETİ VE İLETİŞİM

KAMUSAL HALKLA İLİŞKİLER VE UYGULAMALARI, Dilek Esenel Eyüboğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.15-33, 2022

6. Dijital Değişim Ekseninde Halkla İlişkiler

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü-2, Deniz Güven, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.5-23, 2021

7. The Perception of Istanbul’s Chromatic Identity through UrbanFurniture: A Study on College of Communication Students

Local Governance and Regional Development:Current Perspectives, Fatih Ayhan, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.45-60, 2020

8. PUBLIC RELATIONS BETWEEN REALITY AND HYPERREALITY

Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences, Babacan, Hasan, Editör, Gece Akademi, ss.233-239, 2020

9. TOPLUMSAL DUYARLILIK VE KURUMSAL ALGI: BİR HASHTAG KURUMSAL ALGI ARACI OLABİLİR Mİ?

İletişimde Seçme Konular 2, Suat Gezgin- Hasan Çifitçi, Editör, İksad publishing house, ss.479-495, 2020

10. KAVRAM VE KURAMLARIYLA REKLAM

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2019

11. Halkla İlişkiler Nedir

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016

13. Halkla İlişkiler Üzerine Düşünmek

İletişimin Gücü /Kurumsaldan Küresele Halkla İlişkiler, Filiz Balta Peltekoğlu, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.369-383, 2016

14. sosyal ağların açık kitapları ve evrilen mahremiyet

Ağdaki Şüphe, T. Kara E.ozgen, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.3-11, 2015

16. Halkla İlişkiler ve İletişim,Halkla İlişkiler Mesleği

Halkla İlişkiler, ANADOLU ÜNİV., Editör, ANADOLU ÜNİV. YAY. , İstanbul, 2013

17. Yeni Nesil Halkla İlişkiler

Halkla İlişkilerin Kazancı, Yamanoğlu Melike Aktaş,Özdemir PınaR, Editör, DE Kİ, İstanbul, 2013

18. Sosyal Medya, Sosyal Değişim

Sosyal Medya Akademi, Özgen Ebru,Kara Tolga, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2012

19. Halkla İlişkiler Okuryazarı Olabilmek

Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi, Sema Yıldırım Becerikli, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.9-17, 2011

20. Kavram ve Kuramlarıyla Reklam

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2010

21. Kavram ve Kuramlarıyla Reklam

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2010

22. Sektörün Penceresinden Halkla İlişkiler

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2007

23. İmajın Çekiciliği mi? Sokratesin İtibarı mı?

Tüm Yönleriyle Halkla İlişkiler, Metin Işık, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, 2007

24. Halkla İlişkiler Nedir

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 1998

25. Halkla İlişkiler Giriş

Marmara Yayınları, İstanbul, 1993
Metrikler

Yayın

76

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

3448

H-İndeks (Scholar)

20

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

81

Tez Danışmanlığı

45

Açık Erişim

22
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları