Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Halkla İlişkilerde Güncel Yaklaşımlar: Public Relations Review Dergisi Üzerine Bibliyometrik Analiz

11th International "COMMUNICATION IN THE NEW WORLD" Congress, Gaziantep, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, ss.366-376

Açılış Konuşması

4th International Communication in the New World Congress, Tokyo, Japonya, 12 Şubat 2021

Halkla ilişkiler nedir?

Halkla ilişkiler nedir?, Isparta, Türkiye, 12 Ocak 2021

Halkla İlişkiler Yöntemlerinin Serüveni: Söylevlerden YouTube Videolarına

III. International Conference on Empirical Economics and Social Sciences e-ICEESS’xx2020, Balıkesir, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2020, ss.145-161

Film İzleyicisine Yönelik Pazarlama Halkla İlişkiler Uygulamaları

XIV. IBANESS İktisat, İşletme ve Yönetim Bilimleri Kongreler Serisi – Plovdiv / Bulgaristan, 26 - 27 Eylül 2020

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Dijital İletişimi: HeForShe Türkiye Twitter Sosyal Ağ Analizi

XIV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management – Plovdiv / Bulgaria, 26 - 27 Eylül 2020

HALKLA İLİŞKİLERDE DİYALOG VE KATILIMCI SÜREÇ ARAÇLARI

4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES HUMANITIES, 12 - 14 Temmuz 2020

YEREL YÖNETİMLERDE HALKLA İLİŞKİLER: COVID-19 SÜRECİNDE BÜYÜKŞEHİR BELEDİYELERİ

Conference: International Conference on Covid-19 Studies- Ankara, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Haziran 2020, ss.339-355 Sürdürülebilir Kalkınma

C2C SİTELERİNDE MÜŞTERİ YORUMLARI VE ÖNERİLERİN ALIŞVERİŞ TERCİHİNE ETKİSİ

Uluslararası İnsani Bilimler ve Eğitim Bilimleri Kongresi (International Humanities and Educational Sciences Congress), İzmir, Türkiye, 8 Kasım - 10 Aralık 2019, ss.457-473

E TİCARET VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: SATICI İLETİŞİMİ VE SATIŞ PROMOSYONUNUN ONLİNE ALIŞVERİŞ TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ

Uluslararası İnsani Bilimler ve Eğitim Bilimleri Kongresi(International Humanities and Educational Sciences Congress),, İzmir, Türkiye, 8 Kasım - 10 Aralık 2019, ss.411-424

Sanatsal Faaliyetlerin Halkla İlişkilerinde Yeni Nesil Kamuoyu Önderleri

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018

Social Media Influencers: Are They Brand New Actors of Electrol Canpaigns.

“Proceeding Book of XVI European Conference on Social and Behavioral Science held in Prizen, 10 - 12 Mayıs 2018

Disiplinlerarası Boyutuyla Halkla İlişkiler Literatürü Bibliyometrik Profil

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018

Kitap & Kitap Bölümleri

KAMU KURUMLARINDA HALKLA İLİŞKİLER: KAMU KESİMİ-KAMU HİZMETİ VE İLETİŞİM

KAMUSAL HALKLA İLİŞKİLER VE UYGULAMALARI, Dilek Esenel Eyüboğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.15-33, 2022

Dijital Değişim Ekseninde Halkla İlişkiler

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü-2, Deniz Güven, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.5-23, 2021

The Perception of Istanbul’s Chromatic Identity through UrbanFurniture: A Study on College of Communication Students

Local Governance and Regional Development:Current Perspectives, Fatih Ayhan, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.45-60, 2020

PUBLIC RELATIONS BETWEEN REALITY AND HYPERREALITY

Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences, Babacan, Hasan, Editör, Gece Akademi, ss.233-239, 2020

TOPLUMSAL DUYARLILIK VE KURUMSAL ALGI: BİR HASHTAG KURUMSAL ALGI ARACI OLABİLİR Mİ?

İletişimde Seçme Konular 2, Suat Gezgin- Hasan Çifitçi, Editör, İksad publishing house, ss.479-495, 2020

KAVRAM VE KURAMLARIYLA REKLAM

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2019

Halkla İlişkiler Nedir

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016

Halkla İlişkiler Üzerine Düşünmek

İletişimin Gücü /Kurumsaldan Küresele Halkla İlişkiler, Filiz Balta Peltekoğlu, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.369-383, 2016

sosyal ağların açık kitapları ve evrilen mahremiyet

Ağdaki Şüphe, T. Kara E.ozgen, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.3-11, 2015

Halkla İlişkiler ve İletişim,Halkla İlişkiler Mesleği

Halkla İlişkiler, ANADOLU ÜNİV., Editör, ANADOLU ÜNİV. YAY. , İstanbul, 2013

Yeni Nesil Halkla İlişkiler

Halkla İlişkilerin Kazancı, Yamanoğlu Melike Aktaş,Özdemir PınaR, Editör, DE Kİ, İstanbul, 2013

Sosyal Medya, Sosyal Değişim

Sosyal Medya Akademi, Özgen Ebru,Kara Tolga, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2012

Halkla İlişkiler Okuryazarı Olabilmek

Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi, Sema Yıldırım Becerikli, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.9-17, 2011

Kavram ve Kuramlarıyla Reklam

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2010

Kavram ve Kuramlarıyla Reklam

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2010

Sektörün Penceresinden Halkla İlişkiler

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2007

İmajın Çekiciliği mi? Sokratesin İtibarı mı?

Tüm Yönleriyle Halkla İlişkiler, Metin Işık, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, 2007

Halkla İlişkiler Nedir

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 1998

Halkla İlişkiler Giriş

Marmara Yayınları, İstanbul, 1993

Metrikler

Yayın

68

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

1

Tez Danışmanlığı

45

Açık Erişim

22
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları