Yayınlar & Eserler

Makaleler 71
Tümü (71)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (12)
Scopus (10)
TRDizin (42)
Diğer Yayınlar (23)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 60

1. Kimlik Kuramları Bağlamında Öğretmen Kimliğinin Oluşum Süreci

14. International Baskent Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2024, ss.644-651, (Tam Metin Bildiri)

2. Endüstri 4.0’dan Eğitim 4.0’a Dijital Dönüşüm Sürecinin Yükseköğretime Yansımaları

17th INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATIONAL ADMINISTRATION, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, (Özet Bildiri)

3. “Beni Affedebilir Misin?” Filminin Bilimsel Yayın Etiği Bağlamında İncelenmesi

II. International Conference on Scientific And Innovation Research, Sivas, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023, ss.1544-1557, (Tam Metin Bildiri)

4. Aday Öğretmenlerin Karakter Aşınmasına İlişkin Görüşleri

8th International Congress on Social Science, Tekirdağ, Türkiye, 20 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

5. Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Toksik Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Motivasyon ve İş Tatmin Düzeyleri Arasındaki İlişki

6th International Management and Social Sciences Conference, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2021, ss.89-90, (Özet Bildiri)

6. Kadın Öğretmenlerin Yönetici Olmaları Önündeki Engellerin Cam Tavan Sendromu Bağlamında İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-ISOEVA , 2019, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

7. Öğretmen Algılarına göre Okullarda Örgütsel Sinerji Düzeyinin İncelenmesi

7. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.946-965, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğretmenlerin Karar Verme Süreçlerinde Yaşadıkları Etik İkilem Durumlarına İlişkin Bir Örnek Olay Çalışması

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, ss.365-0, (Tam Metin Bildiri)

9. Öğretmen Annelerin Meslek İçinde Karşılaştığı Sorunlar ve Başa Çıkma Yollarına İlişkin Görüşler

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, ss.348-364, (Tam Metin Bildiri)

10. Okullarda Yaşanan Akran Zorbalığının Nedenlerine ve Müdahale Yöntemlerine İlişkin Okul Yöneticileri ve Öğretmen Görüşleri

7th International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.62-75, (Tam Metin Bildiri)

12. Değerlerin Kuşaklar Arası Değişimine İlişkin Öğretmen Görüşleri

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Uygulamaları Sempozyumu, ÜSKÜP, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

13. Okul İçindeki Stres Kaynakları ve Başa Çıkma Yollarına İlişkin Öğretmen Görüşleri

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Uygulamaları Sempozyumu, ÜSKÜP, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

14. Eğitimde Fırsat Eşitliğinin İncelenmesi: İsmek Örneği

10. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

15. Türkiye'deki Suriyeli Üniversite Öğrencilerinin Karşılaştıkları Sorunlara ve Geleceğe İlişkin Görüşleri

3. ULUSLARARASI YÜKSEKÖĞRETİM ÇALIŞMALARI KONFERANSI, Kayseri, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.58-59, (Özet Bildiri)

16. Akademik Camiada Akademik Eleştiri Kültürüne İlişkin Öğretim Üyelerinin Görüşleri

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

17. Okutmanlarla Öğrenciler Arasında Yaşanan Öğrenci Zorbalığının Okutmanların Algılarına Göre İncelenmesi

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

18. Öğretmen Araştırma Öz-Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

19. Kademeler Arası Geçiş ve Sınav Sisteminde Yapılan Değişikliklere İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

20. Bilim ve Sanat Merkezinde Görevli Görsel SanatlarÖğretmenlerinin Özel Yetenekli Öğrencilerin Sanat Eğitimineİlişkin Görüşleri

V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

21. Yaşanan Değişimler Karşısında ÖYP Araştırma Görevlilerinin Mesleğe İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

22. Öğretmenlerin Kültürler Arası Duyarlılık Düzeyleri İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki: Halk Eğitimi Merkezi Örneği

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

23. EXAMINATION OF TEACHER’S VIEWS ON MATHEMATICAL OLYMPIAD STUDIES WHICH MATHEMATICALLY GIFTED STUDENTS PARTICIPATED

ICONMES 2017, INTERNATIONAL CONFERENCE ON MODERN EDUCATION STUDIES. Jeddah, JEDDAH, Suudi Arabistan, 25 - 27 Haziran 2017, ss.22, (Özet Bildiri)

25. Maarif Müfettişlerinin Etik Algılarına İlişkin Nitel Bir Araştırma

IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

26. Açık ve Uzaktan Eğitimde Öğrenim Gören Öğrencilerin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

28. Üçlü Etik Sınıflama Çerçevesinde Öğretim Üyelerinin Etik Algılarının İncelenmesi

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

29. Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiğine İlişkin Öğretim Elemanlarının Görüşlerinin İncelenmesi

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

30. Akademisyenlerin ArGe ve İnovasyon Uygulamalarına Yönelik Değişime Karşı Direnci

International Educational Technology Conference, 16 - 18 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

31. The Effect of 360 Degree Performance Evaluation Process on Instructors: The Case of a Foundation University in Turkey

3. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Konferansı, ROMA, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

32. A Quality Accreditation Experience in Higher Education: The Case of a Foundation University in Turkey

3. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Konferansı, ROMA, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

33. Öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi

I. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı, Madrid, İspanya, 19 - 28 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

34. Yükseköğretime İlişkin Gelecek Senaryoları: Nitel Bir Çalışma

III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.2057-2058, (Özet Bildiri)

35. Yükseköğretime ilişkin gelecek senaryoları: Nitel bir çalışma

III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

36. Üstün Yetenekli Çocukları Anlamak

3. Marmara Pediatri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri)

37. Ethics Education in Teacher Training in Japan

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

38. Globalization and International Student Mobility Economic Considerations

1. International Higher Education Studies Conference, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

39. An Investigation of the Readiness of Teachers for Change Based Upon Various Variables

The International Conference on the Changing World and Social Research I, VİYANA, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

40. Öğretmen Adaylarının Çatışma Çözme Eğilimlerinin İncelenmesi

2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

41. Öğretmenlerin Mesleki Mutluluklarına İlişkin Görüşleri: Nitel Bir Çalışma

EYFOR VI Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Kıbrıs (Kktc), 5 Kasım - 07 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

42. Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Alternatif Bir Model: Leonardo Modeli

4.Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

43. Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin Dönemi Eğitim Politikaları

6.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

45. Okul Yönetiminde Açıklık ve Şeffaflık Üzerine Öğretmenlerin Görüşleri: Nitel Bir Çalışma

6.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

46. Güney Kore de Uzaktan Eğitimin Yönetimi ve Uygulanabilirliği

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

47. Güney Kore’de Uzaktan Eğitim Uygulamalarının Yönetimi

8.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

48. Singapure Eğitim Sisteminin Başarısının Nedenleri

8.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

49. Günlük Gazetelerde Üstün Yetenekli Çocuklara Yönelik Haberlerin İncelenmesi

1.Türkiye Çocuk ve Medya Kongresi, Türkiye, 14 - 15 Kasım 2013, cilt.1, ss.321-334, (Tam Metin Bildiri)

50. BİLSEM Öğretmenlerinin Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Politika Önerileri

3.Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

51. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Rehberlik İhtiyacına İlişkin Ailelerin Görüşleri

3.Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

52. Okul Yöneticilerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimindeki Rolü

21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

53. Güney Kore’nin PISA’daki Başarısının Nedenleri

21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

54. Tabletlerde Kullanılabilecek Etkin Bir E Kitabın Geliştirilmesi

10.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

55. Improve Your Concentration With Stretching Exercises

4.International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

56. BİLSEM Öğretmenlerine Göre Üstün Yetenekli Öğrencilerin Sosyo-Duygusal Özellikleri

Geleceğin Mimarları Üstün Yetenekliler Sempozyumu, Tekirdağ, Türkiye, 27 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)

57. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Rehberlik İhtiyacına Yönelik Eğitim Politikaları

Geleceğin Mimarları Üstün Yetenekliler Sempozyumu, Tekirdağ, Türkiye, 27 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

59. Ülkemizde Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Araştırmalar

21.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

60. Üstün Yetenekli Çocuklara Devletin Sunması Gereken Haklar

Birinci Türkiye Çocuk Hakları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Şubat 2011, cilt.1, ss.85-102, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 28

2. Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitiği

Dijital Çağda Eğitim: Politikalar, Uygulamalar ve Yönelimler, Münevver Çetin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.95-116, 2025

3. Yönetici Davranışlarının Örgütsel Anomiye Bir Etkisi Olabilir Mi?

Güncel Eğitim Bilimleri, BAKİOĞLU AYŞEN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1529-1542, 2025

4. Türkiye’de Üstün Yetenekliler Eğitiminin 100 Yılı

Türkiye Çocuk Yıllığı 2023: 100 Yılın Çocukluk Tarihi, LEVENT AHMET FARUK, Editör, Çocuk Vakfi Yayınları, İstanbul, ss.1257-1270, 2024

5. More Internationalization, More Innovation: The Case of Canadian Teacher Training Programs

Global Agendas and Education Reforms: A Comparative Study, AKGÜN BİROL, ALPAYDIN YUSUF, Editör, Springer Nature, ss.271-287, 2024

6. Kırık Camlar Teorisi Bağlamında Eğitim Örgütlerindeki Etik Dışı Davranışlar

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar: Araştırma ve Teori, ÇAYAK SEMİH, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.147-163, 2024

7. Sanal Kaytarma Üzerine Bir Literatür Taraması

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar: Araştırma ve Teori, ÇAYAK SEMİH, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.165-180, 2024

8. Özel Eğitim Hizmetleri ve Uygulamaları

Türkiye’de Eğitim Sisteminde Dönüşüm, ALPAYDIN YUSUF, KÜLTÜR KÜRŞAD, Editör, SETA, İstanbul, ss.311-335, 2024

9. Akademik Mobing ve Etik

Akademik Etik ve Bilim, Fahri Apaydın, Editör, Nobel Tıp Kitabevi, İstanbul, ss.277-290, 2023

10. Özel Yeteneklilerin Eğitimi Tarihi

Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2022

11. Ahlak ve Etik İle İlgili Görüşler

Eğitimde Ahlak ve Etik, A.Faruk Levent, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.31-68, 2022

12. Etik Açıdan Özerklik

Eğitimde Özerklik: Kuram ve Uygulama, İbrahim Hakan Karataş,Mevlüt Kara, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.49-68, 2022

13. Temel Kavramlar

Eğitimde Ahlak ve Etik, A.Faruk Levent, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-30, 2022

15. Çatışmalarda Güç Dengesi

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları III, Ahmet DOĞANAY,M.Oğuz KUTLU, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.53-72, 2021

16. Yükseköğretimde Etik

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2020

18. Eğitimde E-Mentorluk Uygulamaları

Eğitim Bilimleri Alanında Elektronik Mentorluk, Sakine Öngöz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.132-150, 2020

19. Eğitim Hukuku

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2019

20. Eğitimde Ahlak ve Etik

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2019

21. Değişim Yönetimi

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayşen Bakioğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.340-362, 2016

22. 444 Yapılanması Araştırmasının Sonuçlarının Tartışılması

444 Yapılanmasına İlişkin Kapsamlı Bir Çalışma, AYŞEN BAKİOĞLU, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.167-180, 2016

23. Örgüt Yapısının Yönetimi

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayşen Bakioğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.171-192, 2016

24. Üstün Yetenekli Çocukları Anlamak

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2014

25. Öğrenme-Öğretme Sürecinde Sınıf İklimi

Eğitim Psikolojisi, Ayşen Bakioğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.359-373, 2014

26. Eğitim ve Psikoloji Alanında Araştırmalar: Çağdaş Yaklaşım

Eğitim Bilimine Giriş, Ayşen Bakioğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.175-204, 2014

27. Yönetim Teorileri ve Yeni Yönetim Yaklaşımları

Eğitim Yönetimi, Mustafa Çelikten, Mehmet Özbaş , Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.89-118, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

28. Üstün Yetenekli Çocukların Hakları

Çocuk Vakfi Yayınları, İstanbul, 2011
Metrikler

Yayın

166

Yayın (WoS)

16

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

43

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

19

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1840

H-İndeks (Scholar)

22

Atıf (TrDizin)

233

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Sobiad)

1358

H-İndeks (Sobiad)

15

Atıf (Diğer Toplam)

570

Toplam Atıf Sayısı

2204

Proje

1

Tez Danışmanlığı

64

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları