Articles Published in Other Journals
Pandemi Sonrası Yeni Normale Geçişte Yükseköğretim: Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Görüşleri
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, vol.14, no.3, pp.437-446, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Teachers’ Opinions on Teacher Resilience during the COVID-19 Pandemic
International e-Journal of Educational Studies
, vol.8, no.18, pp.267-282, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Avrupa Birliği Projelerinin Okulların Yenileşme İklimine Katkısına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, no.3, pp.1878-1899, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Pandemi Döneminde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşlerinin Mesleki Mutluluk Açısından İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.60, no.60, pp.94-119, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
The Effects of the COVID-19 Pandemic on International Students
Journal of Comparative & International Higher Education
, vol.15, no.4, pp.82-95, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Özel Öğretim Kurumlarında Kurumsallaşmaya İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.22, no.46, pp.579-607, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Ethical Review on Teachers' Relations with the School Environment
International Journal of Educational Research Review
, vol.8, no.4, pp.932-946, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
The Mediating Role of Locus of Control in the Effect of Organizational Justice on Organizational Cynicism in School Organizations
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, vol.9, no.2, pp.329-345, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Okullarda Şeffaflık İle Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişki
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.55, no.55, pp.288-313, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Psikolojik Dayanıklılık ile Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.18, no.44, pp.1-22, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Müdürlerinin Öğretmenlere Verdiği Disiplin Cezalarına İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.20, no.42, pp.1566-1593, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Okullarda Dedikodu ve Söylentinin Nedenleri ve Etkilerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
e-International Journal of Educational Research
, vol.12, no.4, pp.41-67, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Amerika’da Üstün Yeteneklilere Yönelik Eğitim Politikaları
Yeni Türkiye Dergisi
, vol.116, no.116, pp.318-329, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Algılarına Göre Örgütsel Güç Mesafesi İle Örgütsel Sinerji Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Istanbul Aydin Universitesi Dergisi
, vol.2, no.4, pp.345-356, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Female Teachers’ Problem to be the Manager: Glass Ceiling Syndrome in Turkey
International Journal of Eurasian Education and Culture
, vol.5, no.10, pp.1547-1587, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Kültürler Arası Duyarlılık ve Empatik Eğilimler: Bir Derleme Çalışması
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, vol.7, no.10, pp.259-277, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital Dönüşümün Öğrencilerin Değerleri Üzerindeki Etkisine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Turkish Studies - Educational Sciences
, vol.15, no.3, pp.1611-1633, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Alternatif Bir Uygulama: Leonardo Modeli
Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi
, vol.9, no.2, pp.145-156, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Okutmanlarla Öğrenciler Arasında Yaşanan Öğrenci Zorbalığının Okutmanların Algılarına Göre İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.19, pp.956-980, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Kademeler Arası Geçiş ve Sınav Sisteminde Yapılan Değişikliklere İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.50, pp.57-79, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Halk Eğitimi Merkezlerinde Çalışan Öğretmenlerin Kültürler Arası Duyarlılık Düzeyleri İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi
, vol.3, pp.968-984, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Günlük Gazetelerde Yayınlanan Eğitimle İlgili Dava Haberlerinin İncelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.6, no.3, pp.405-411, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Teacher Training Policies in Japan in the Context of Ethical Values
TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
, vol.11, no.1, pp.7-19, 2018 (ESCI)
Sanat Alanında Üstün Yetenekli Çocukların Eğitiminin Devlet Tarafından Desteklenmesine İlişkin Sanatçıların Görüşleri
Talent (Online)
, vol.7, pp.65-86, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Amerika, İngiltere, Kanada ve Hollanda Yükseköğretim Sistemlerinin İncelenmesi
YILDIZ Journal of Educational Research
, vol.2, pp.1-11, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
360 Derece Performans Değerlendirme Sürecinin Öğretim Elemanları Üzerindeki Etkisi: Bir Vakıf Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Örneği
INSAN & TOPLUM-THE JOURNAL OF HUMANITY & SOCIETY
, vol.6, no.3, pp.1931-1949, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de Eğitim-Öğretim Alanında Etik Konulu Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
, vol.10, no.1, pp.99-114, 2017 (ESCI)
Yükseköğretimde Gelecek Senaryolarına İlişkin Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Görüşleri: Fenomenolojik Bir Araştırma
YÜKSEKÖĞRETIM DERGISI
, vol.7, no.2, pp.105-115, 2017 (ESCI)
Türkiye’deki Suriyeli Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Okul Yöneticilerinin Görüşlerinin Incelenmesi
Hayef:journal of education (Online)
, vol.14, no.1, pp.21-46, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Değişime Hazır Olma Durumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.43, pp.117-134, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Mentorluk Programı Uluslararası Bağlamda Bir İnceleme
Çocuk ve Medeniyet Dergisi
, vol.1, pp.29-48, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Methods and Strategies Which Classroom Teachers Use in the Education of Gifted Students
The Online Journal of New Horizons in Education
, vol.5, pp.73-82, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yönetiminde Şeffaflığın Farklı Kariyer Evrelerinde Bulunan Öğretmenler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.40, pp.89-106, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’nin Geleceği İçin Önemli Bir Yatırım: Etik Değerler Eğitimi
Yeni Türkiye Dergisi
, vol.58, pp.258-261, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Singapur eğitim sisteminin başarısına etki eden faktörlerin incelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.39, no.39, pp.121-143, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Uluslararası Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Politikalar ve Türkiye İçin Öneriler
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.38, pp.97-119, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Türkiye İçin Öneriler
Journal of Gifted Education Research
, vol.1, no.1, pp.31-44, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Yöneticilerin Karakter Eğitimi Yeterlilik İnancını Ölçme Aracının Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Değerler Eğitimi Dergisi
, vol.8, pp.177-205, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Kadın Öğretmenlerin Yönetici Olmaları Önündeki Engellerin Cam Tavan Sendromu Bağlamında İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-ISOEVA , 2019, İstanbul, Turkey, 10 - 13 October 2020
Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Kriz Yönetme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 27 October 2019
Değerlerin Kuşaklar Arası Değişimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Uygulamaları Sempozyumu, ÜSKÜP, Macedonia, 27 - 30 June 2019
Okul İçindeki Stres Kaynakları ve Başa Çıkma Yollarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Uygulamaları Sempozyumu, ÜSKÜP, Macedonia, 27 - 30 June 2019
Eğitimde Fırsat Eşitliğinin İncelenmesi: İsmek Örneği
10. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Turkey, 26 - 27 April 2019
Öğretmen Araştırma Öz-Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 11 - 12 May 2018
Akademik Camiada Akademik Eleştiri Kültürüne İlişkin Öğretim Üyelerinin Görüşleri
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 11 - 12 May 2018
Okutmanlarla Öğrenciler Arasında Yaşanan Öğrenci Zorbalığının Okutmanların Algılarına Göre İncelenmesi
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 11 - 12 May 2018
Kademeler Arası Geçiş ve Sınav Sisteminde Yapılan Değişikliklere İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 11 - 12 May 2018
Bilim ve Sanat Merkezinde Görevli Görsel SanatlarÖğretmenlerinin Özel Yetenekli Öğrencilerin Sanat Eğitimineİlişkin Görüşleri
V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 4 - 06 May 2018
Yaşanan Değişimler Karşısında ÖYP Araştırma Görevlilerinin Mesleğe İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018
Öğretmenlerin Kültürler Arası Duyarlılık Düzeyleri İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki: Halk Eğitimi Merkezi Örneği
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Turkey, 9 - 11 April 2018
Öğretmen Adaylarının Akademik Sahtekarlık Eğilimleri İle Akademik Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Turkey, 1 - 03 November 2017
Maarif Müfettişlerinin Etik Algılarına İlişkin Nitel Bir Araştırma
IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Turkey, 1 - 03 November 2017
Açık ve Uzaktan Eğitimde Öğrenim Gören Öğrencilerin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Turkey, 1 - 03 November 2017
Özel Yetenekli Öğrencilere Destek Odasında Verilen Eğitime İlişkin Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Görüşlerinin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Turkey, 1 - 03 November 2017
Üçlü Etik Sınıflama Çerçevesinde Öğretim Üyelerinin Etik Algılarının İncelenmesi
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2017
Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiğine İlişkin Öğretim Elemanlarının Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 19 - 20 May 2017
Akademisyenlerin ArGe ve İnovasyon Uygulamalarına Yönelik Değişime Karşı Direnci
International Educational Technology Conference, 16 - 18 August 2017
The Effect of 360 Degree Performance Evaluation Process on Instructors: The Case of a Foundation University in Turkey
3. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Konferansı, ROMA, Italy, 27 - 29 April 2017
A Quality Accreditation Experience in Higher Education: The Case of a Foundation University in Turkey
3. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Konferansı, ROMA, Italy, 27 - 29 April 2017
Öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
I. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı, Madrid, Spain, 19 - 28 August 2016
Yükseköğretime ilişkin gelecek senaryoları: Nitel bir çalışma
III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 1 - 03 June 2016
Ethics Education in Teacher Training in Japan
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Paris, France, 3 - 06 February 2016
Globalization and International Student Mobility Economic Considerations
1. International Higher Education Studies Conference, İstanbul, Turkey, 14 - 16 October 2015
An Investigation of the Readiness of Teachers for Change Based Upon Various Variables
The International Conference on the Changing World and Social Research I, VİYANA, Austria, 25 - 28 August 2015
Öğretmen Adaylarının Çatışma Çözme Eğilimlerinin İncelenmesi
2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Turkey, 8 - 10 June 2015
Öğretmenlerin Mesleki Mutluluklarına İlişkin Görüşleri: Nitel Bir Çalışma
EYFOR VI Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Cyprus (Kktc), 5 November - 07 May 2015
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Alternatif Bir Model: Leonardo Modeli
4.Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 22 - 25 September 2014
Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin Dönemi Eğitim Politikaları
6.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Turkey, 5 - 08 July 2014
Öğretmenlerin ve Yöneticilerin Yıldırma Davranışları ile Çatışma Yönetimi Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
9.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Turkey, 8 - 10 May 2014
Okul Yönetiminde Açıklık ve Şeffaflık Üzerine Öğretmenlerin Görüşleri: Nitel Bir Çalışma
6.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Turkey, 5 - 08 July 2014
Güney Kore’de Uzaktan Eğitim Uygulamalarının Yönetimi
8.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 7 - 09 November 2013
Güney Kore de Uzaktan Eğitimin Yönetimi ve Uygulanabilirliği
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 7 - 09 November 2013
Singapure Eğitim Sisteminin Başarısının Nedenleri
8.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 7 - 09 November 2013
BİLSEM Öğretmenlerinin Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Politika Önerileri
3.Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Turkey, 14 - 16 November 2012
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Rehberlik İhtiyacına İlişkin Ailelerin Görüşleri
3.Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Turkey, 14 - 16 November 2012
Okul Yöneticilerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimindeki Rolü
21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 12 - 14 September 2012
Güney Kore’nin PISA’daki Başarısının Nedenleri
21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 12 - 14 September 2012
Tabletlerde Kullanılabilecek Etkin Bir E Kitabın Geliştirilmesi
10.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 27 - 30 June 2012
Improve Your Concentration With Stretching Exercises
4.International Congress of Educational Research, İstanbul, Turkey, 4 - 07 May 2012
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Rehberlik İhtiyacına Yönelik Eğitim Politikaları
Geleceğin Mimarları Üstün Yetenekliler Sempozyumu, Tekirdağ, Turkey, 27 April 2012
BİLSEM Öğretmenlerine Göre Üstün Yetenekli Öğrencilerin Sosyo-Duygusal Özellikleri
Geleceğin Mimarları Üstün Yetenekliler Sempozyumu, Tekirdağ, Turkey, 27 April 2012
Cumhuriyetin İlanından Günümüze Kadar Türkiye’de Üstün Yeteneklilerin Eğitimi (1923-2010)
21.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Cyprus (Kktc), 20 - 22 October 2011
Ülkemizde Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Araştırmalar
21.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Cyprus (Kktc), 20 - 22 October 2011
Books & Book Chapters
Yönetim Teorileri ve Yeni Yönetim Yaklaşımları
in: Eğitim Yönetimi, Mustafa Çelikten, Mehmet Özbaş , Editor, Lisans Yayıncılık, İstanbul, pp.89-118, 2014