Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Pandemi Sonrası Yeni Normale Geçişte Yükseköğretim: Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Görüşleri
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.14, sa.3, ss.437-446, 2024 (Hakemli Dergi)
Avrupa Birliği Projelerinin Okulların Yenileşme İklimine Katkısına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.1878-1899, 2024 (Hakemli Dergi)
Pandemi Döneminde Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşlerinin Mesleki Mutluluk Açısından İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.60, sa.60, ss.94-119, 2024 (Hakemli Dergi)
The Effects of the COVID-19 Pandemic on International Students
Journal of Comparative & International Higher Education
, cilt.15, sa.4, ss.82-95, 2023 (Hakemli Dergi)
Özel Öğretim Kurumlarında Kurumsallaşmaya İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.46, ss.579-607, 2023 (Hakemli Dergi)
Ethical Review on Teachers' Relations with the School Environment
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.4, ss.932-946, 2023 (Hakemli Dergi)
The Mediating Role of Locus of Control in the Effect of Organizational Justice on Organizational Cynicism in School Organizations
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.9, sa.2, ss.329-345, 2022 (Hakemli Dergi)
Okullarda Şeffaflık İle Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişki
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.55, sa.55, ss.288-313, 2022 (Hakemli Dergi)
Okul Müdürlerinin Öğretmenlere Verdiği Disiplin Cezalarına İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.42, ss.1566-1593, 2021 (Hakemli Dergi)
Amerika’da Üstün Yeteneklilere Yönelik Eğitim Politikaları
Yeni Türkiye Dergisi
, cilt.116, sa.116, ss.318-329, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Algılarına Göre Örgütsel Güç Mesafesi İle Örgütsel Sinerji Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Istanbul Aydin Universitesi Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.345-356, 2020 (Hakemli Dergi)
Female Teachers’ Problem to be the Manager: Glass Ceiling Syndrome in Turkey
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.5, sa.10, ss.1547-1587, 2020 (Hakemli Dergi)
Kültürler Arası Duyarlılık ve Empatik Eğilimler: Bir Derleme Çalışması
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.10, ss.259-277, 2020 (Hakemli Dergi)
Dijital Dönüşümün Öğrencilerin Değerleri Üzerindeki Etkisine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Turkish Studies - Educational Sciences
, cilt.15, sa.3, ss.1611-1633, 2020 (Hakemli Dergi)
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Alternatif Bir Uygulama: Leonardo Modeli
Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.145-156, 2019 (Hakemli Dergi)
Okutmanlarla Öğrenciler Arasında Yaşanan Öğrenci Zorbalığının Okutmanların Algılarına Göre İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, ss.956-980, 2019 (Hakemli Dergi)
Halk Eğitimi Merkezlerinde Çalışan Öğretmenlerin Kültürler Arası Duyarlılık Düzeyleri İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, ss.968-984, 2018 (Hakemli Dergi)
Günlük Gazetelerde Yayınlanan Eğitimle İlgili Dava Haberlerinin İncelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.405-411, 2018 (Hakemli Dergi)
Teacher Training Policies in Japan in the Context of Ethical Values
TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
, cilt.11, sa.1, ss.7-19, 2018 (ESCI)
Sanat Alanında Üstün Yetenekli Çocukların Eğitiminin Devlet Tarafından Desteklenmesine İlişkin Sanatçıların Görüşleri
Talent (Online)
, cilt.7, ss.65-86, 2017 (Hakemli Dergi)
Amerika, İngiltere, Kanada ve Hollanda Yükseköğretim Sistemlerinin İncelenmesi
YILDIZ Journal of Educational Research
, cilt.2, ss.1-11, 2017 (Hakemli Dergi)
360 Derece Performans Değerlendirme Sürecinin Öğretim Elemanları Üzerindeki Etkisi: Bir Vakıf Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Örneği
INSAN & TOPLUM-THE JOURNAL OF HUMANITY & SOCIETY
, cilt.6, sa.3, ss.1931-1949, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Eğitim-Öğretim Alanında Etik Konulu Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
, cilt.10, sa.1, ss.99-114, 2017 (ESCI)
Yükseköğretimde Gelecek Senaryolarına İlişkin Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Görüşleri: Fenomenolojik Bir Araştırma
YÜKSEKÖĞRETIM DERGISI
, cilt.7, sa.2, ss.105-115, 2017 (ESCI)
Türkiye’deki Suriyeli Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Okul Yöneticilerinin Görüşlerinin Incelenmesi
Hayef:journal of education (Online)
, cilt.14, sa.1, ss.21-46, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Değişime Hazır Olma Durumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.43, ss.117-134, 2016 (Hakemli Dergi)
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Mentorluk Programı Uluslararası Bağlamda Bir İnceleme
Çocuk ve Medeniyet Dergisi
, cilt.1, ss.29-48, 2016 (Hakemli Dergi)
Examining the Methods and Strategies Which Classroom Teachers Use in the Education of Gifted Students
The Online Journal of New Horizons in Education
, cilt.5, ss.73-82, 2015 (Hakemli Dergi)
Türkiye’nin Geleceği İçin Önemli Bir Yatırım: Etik Değerler Eğitimi
Yeni Türkiye Dergisi
, cilt.58, ss.258-261, 2014 (Hakemli Dergi)
Singapur eğitim sisteminin başarısına etki eden faktörlerin incelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.39, sa.39, ss.121-143, 2014 (Hakemli Dergi)
Uluslararası Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Politikalar ve Türkiye İçin Öneriler
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.38, ss.97-119, 2013 (Hakemli Dergi)
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Türkiye İçin Öneriler
Journal of Gifted Education Research
, cilt.1, sa.1, ss.31-44, 2013 (Hakemli Dergi)
Yöneticilerin Karakter Eğitimi Yeterlilik İnancını Ölçme Aracının Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.8, ss.177-205, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kadın Öğretmenlerin Yönetici Olmaları Önündeki Engellerin Cam Tavan Sendromu Bağlamında İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-ISOEVA , 2019, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2020
Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Kriz Yönetme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 27 Ekim 2019
Değerlerin Kuşaklar Arası Değişimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Uygulamaları Sempozyumu, ÜSKÜP, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019
Okul İçindeki Stres Kaynakları ve Başa Çıkma Yollarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Uygulamaları Sempozyumu, ÜSKÜP, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019
Eğitimde Fırsat Eşitliğinin İncelenmesi: İsmek Örneği
10. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019
Öğretmen Araştırma Öz-Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
Akademik Camiada Akademik Eleştiri Kültürüne İlişkin Öğretim Üyelerinin Görüşleri
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
Okutmanlarla Öğrenciler Arasında Yaşanan Öğrenci Zorbalığının Okutmanların Algılarına Göre İncelenmesi
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
Kademeler Arası Geçiş ve Sınav Sisteminde Yapılan Değişikliklere İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
Bilim ve Sanat Merkezinde Görevli Görsel SanatlarÖğretmenlerinin Özel Yetenekli Öğrencilerin Sanat Eğitimineİlişkin Görüşleri
V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018
Yaşanan Değişimler Karşısında ÖYP Araştırma Görevlilerinin Mesleğe İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
Öğretmenlerin Kültürler Arası Duyarlılık Düzeyleri İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki: Halk Eğitimi Merkezi Örneği
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018
Öğretmen Adaylarının Akademik Sahtekarlık Eğilimleri İle Akademik Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017
Maarif Müfettişlerinin Etik Algılarına İlişkin Nitel Bir Araştırma
IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017
Açık ve Uzaktan Eğitimde Öğrenim Gören Öğrencilerin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017
Özel Yetenekli Öğrencilere Destek Odasında Verilen Eğitime İlişkin Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Görüşlerinin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017
Üçlü Etik Sınıflama Çerçevesinde Öğretim Üyelerinin Etik Algılarının İncelenmesi
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiğine İlişkin Öğretim Elemanlarının Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017
Akademisyenlerin ArGe ve İnovasyon Uygulamalarına Yönelik Değişime Karşı Direnci
International Educational Technology Conference, 16 - 18 Ağustos 2017
The Effect of 360 Degree Performance Evaluation Process on Instructors: The Case of a Foundation University in Turkey
3. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Konferansı, ROMA, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017
A Quality Accreditation Experience in Higher Education: The Case of a Foundation University in Turkey
3. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Konferansı, ROMA, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017
Öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
I. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı, Madrid, İspanya, 19 - 28 Ağustos 2016
Yükseköğretime ilişkin gelecek senaryoları: Nitel bir çalışma
III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016
Ethics Education in Teacher Training in Japan
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016
Globalization and International Student Mobility Economic Considerations
1. International Higher Education Studies Conference, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015
An Investigation of the Readiness of Teachers for Change Based Upon Various Variables
The International Conference on the Changing World and Social Research I, VİYANA, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2015
Öğretmen Adaylarının Çatışma Çözme Eğilimlerinin İncelenmesi
2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Öğretmenlerin Mesleki Mutluluklarına İlişkin Görüşleri: Nitel Bir Çalışma
EYFOR VI Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Kıbrıs (Kktc), 5 Kasım - 07 Mayıs 2015
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Alternatif Bir Model: Leonardo Modeli
4.Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014
Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin Dönemi Eğitim Politikaları
6.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2014
Öğretmenlerin ve Yöneticilerin Yıldırma Davranışları ile Çatışma Yönetimi Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
9.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014
Okul Yönetiminde Açıklık ve Şeffaflık Üzerine Öğretmenlerin Görüşleri: Nitel Bir Çalışma
6.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2014
Güney Kore’de Uzaktan Eğitim Uygulamalarının Yönetimi
8.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Güney Kore de Uzaktan Eğitimin Yönetimi ve Uygulanabilirliği
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Singapure Eğitim Sisteminin Başarısının Nedenleri
8.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
BİLSEM Öğretmenlerinin Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Politika Önerileri
3.Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Rehberlik İhtiyacına İlişkin Ailelerin Görüşleri
3.Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012
Okul Yöneticilerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimindeki Rolü
21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Güney Kore’nin PISA’daki Başarısının Nedenleri
21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Tabletlerde Kullanılabilecek Etkin Bir E Kitabın Geliştirilmesi
10.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Improve Your Concentration With Stretching Exercises
4.International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Rehberlik İhtiyacına Yönelik Eğitim Politikaları
Geleceğin Mimarları Üstün Yetenekliler Sempozyumu, Tekirdağ, Türkiye, 27 Nisan 2012
BİLSEM Öğretmenlerine Göre Üstün Yetenekli Öğrencilerin Sosyo-Duygusal Özellikleri
Geleceğin Mimarları Üstün Yetenekliler Sempozyumu, Tekirdağ, Türkiye, 27 Nisan 2012
Cumhuriyetin İlanından Günümüze Kadar Türkiye’de Üstün Yeteneklilerin Eğitimi (1923-2010)
21.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011
Ülkemizde Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Araştırmalar
21.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Yönetim Teorileri ve Yeni Yönetim Yaklaşımları
Eğitim Yönetimi, Mustafa Çelikten, Mehmet Özbaş , Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.89-118, 2014