Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effects of the COVID-19 Pandemic on International Students
Journal of Comparative & International Higher Education
, cilt.15, sa.4, ss.82-95, 2023 (Hakemli Dergi)
Özel Öğretim Kurumlarında Kurumsallaşmaya İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.46, ss.579-607, 2023 (Hakemli Dergi)
Ethical Review on Teachers' Relations with the School Environment
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.4, ss.932-946, 2023 (Hakemli Dergi)
The Mediating Role of Locus of Control in the Effect of Organizational Justice on Organizational Cynicism in School Organizations
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.9, sa.2, ss.329-345, 2022 (Hakemli Dergi)
Okullarda Şeffaflık İle Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişki
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.55, sa.55, ss.288-313, 2022 (Hakemli Dergi)
Okul Müdürlerinin Öğretmenlere Verdiği Disiplin Cezalarına İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.42, ss.1566-1593, 2021 (Hakemli Dergi)
Amerika’da Üstün Yeteneklilere Yönelik Eğitim Politikaları
Yeni Türkiye Dergisi
, cilt.116, sa.116, ss.318-329, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Algılarına Göre Örgütsel Güç Mesafesi İle Örgütsel Sinerji Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Istanbul Aydin Universitesi Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.345-356, 2020 (Hakemli Dergi)
Female Teachers’ Problem to be the Manager: Glass Ceiling Syndrome in Turkey
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.5, sa.10, ss.1547-1587, 2020 (Hakemli Dergi)
Kültürler Arası Duyarlılık ve Empatik Eğilimler: Bir Derleme Çalışması
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.10, ss.259-277, 2020 (Hakemli Dergi)
Dijital Dönüşümün Öğrencilerin Değerleri Üzerindeki Etkisine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Turkish Studies - Educational Sciences
, cilt.15, sa.3, ss.1611-1633, 2020 (Hakemli Dergi)
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Alternatif Bir Uygulama: Leonardo Modeli
Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.145-156, 2019 (Hakemli Dergi)
Okutmanlarla Öğrenciler Arasında Yaşanan Öğrenci Zorbalığının Okutmanların Algılarına Göre İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, ss.956-980, 2019 (Hakemli Dergi)
Halk Eğitimi Merkezlerinde Çalışan Öğretmenlerin Kültürler Arası Duyarlılık Düzeyleri İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, ss.968-984, 2018 (Hakemli Dergi)
Günlük Gazetelerde Yayınlanan Eğitimle İlgili Dava Haberlerinin İncelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.405-411, 2018 (Hakemli Dergi)
Teacher Training Policies in Japan in the Context of Ethical Values
TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
, cilt.11, sa.1, ss.7-19, 2018 (ESCI)
Sanat Alanında Üstün Yetenekli Çocukların Eğitiminin Devlet Tarafından Desteklenmesine İlişkin Sanatçıların Görüşleri
Talent (Online)
, cilt.7, ss.65-86, 2017 (Hakemli Dergi)
Amerika, İngiltere, Kanada ve Hollanda Yükseköğretim Sistemlerinin İncelenmesi
YILDIZ Journal of Educational Research
, cilt.2, ss.1-11, 2017 (Hakemli Dergi)
360 Derece Performans Değerlendirme Sürecinin Öğretim Elemanları Üzerindeki Etkisi: Bir Vakıf Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Örneği
INSAN & TOPLUM-THE JOURNAL OF HUMANITY & SOCIETY
, cilt.6, sa.3, ss.1931-1949, 2017 (Hakemli Dergi)
Yükseköğretimde Gelecek Senaryolarına İlişkin Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Görüşleri: Fenomenolojik Bir Araştırma
YÜKSEKÖĞRETIM DERGISI
, cilt.7, sa.2, ss.105-115, 2017 (ESCI)
Türkiye’de Eğitim-Öğretim Alanında Etik Konulu Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
, cilt.10, sa.1, ss.99-114, 2017 (ESCI)
Türkiye’deki Suriyeli Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Okul Yöneticilerinin Görüşlerinin Incelenmesi
Hayef:journal of education (Online)
, cilt.14, sa.1, ss.21-46, 2017 (Hakemli Dergi)
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Mentorluk Programı Uluslararası Bağlamda Bir İnceleme
Çocuk ve Medeniyet Dergisi
, cilt.1, ss.29-48, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Değişime Hazır Olma Durumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.43, ss.117-134, 2016 (Hakemli Dergi)
Examining the Methods and Strategies Which Classroom Teachers Use in the Education of Gifted Students
The Online Journal of New Horizons in Education
, cilt.5, ss.73-82, 2015 (Hakemli Dergi)
Türkiye’nin Geleceği İçin Önemli Bir Yatırım: Etik Değerler Eğitimi
Yeni Türkiye Dergisi
, cilt.58, ss.258-261, 2014 (Hakemli Dergi)
Singapur eğitim sisteminin başarısına etki eden faktörlerin incelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.39, sa.39, ss.121-143, 2014 (Hakemli Dergi)
Uluslararası Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Politikalar ve Türkiye İçin Öneriler
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.38, ss.97-119, 2013 (Hakemli Dergi)
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Türkiye İçin Öneriler
Journal of Gifted Education Research
, cilt.1, sa.1, ss.31-44, 2013 (Hakemli Dergi)
Yöneticilerin Karakter Eğitimi Yeterlilik İnancını Ölçme Aracının Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.8, ss.177-205, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kadın Öğretmenlerin Yönetici Olmaları Önündeki Engellerin Cam Tavan Sendromu Bağlamında İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-ISOEVA , 2019, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2020
Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Kriz Yönetme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 26 - 27 Ekim 2019
Değerlerin Kuşaklar Arası Değişimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Uygulamaları Sempozyumu, ÜSKÜP, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019
Okul İçindeki Stres Kaynakları ve Başa Çıkma Yollarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Uygulamaları Sempozyumu, ÜSKÜP, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019
Eğitimde Fırsat Eşitliğinin İncelenmesi: İsmek Örneği
10. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019
Akademik Camiada Akademik Eleştiri Kültürüne İlişkin Öğretim Üyelerinin Görüşleri
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
Kademeler Arası Geçiş ve Sınav Sisteminde Yapılan Değişikliklere İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
Okutmanlarla Öğrenciler Arasında Yaşanan Öğrenci Zorbalığının Okutmanların Algılarına Göre İncelenmesi
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
Öğretmen Araştırma Öz-Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
Bilim ve Sanat Merkezinde Görevli Görsel SanatlarÖğretmenlerinin Özel Yetenekli Öğrencilerin Sanat Eğitimineİlişkin Görüşleri
V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018
Yaşanan Değişimler Karşısında ÖYP Araştırma Görevlilerinin Mesleğe İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
Öğretmenlerin Kültürler Arası Duyarlılık Düzeyleri İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki: Halk Eğitimi Merkezi Örneği
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018
Maarif Müfettişlerinin Etik Algılarına İlişkin Nitel Bir Araştırma
IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017
Özel Yetenekli Öğrencilere Destek Odasında Verilen Eğitime İlişkin Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Görüşlerinin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017
Açık ve Uzaktan Eğitimde Öğrenim Gören Öğrencilerin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017
Öğretmen Adaylarının Akademik Sahtekarlık Eğilimleri İle Akademik Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017
Üçlü Etik Sınıflama Çerçevesinde Öğretim Üyelerinin Etik Algılarının İncelenmesi
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiğine İlişkin Öğretim Elemanlarının Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017
Akademisyenlerin ArGe ve İnovasyon Uygulamalarına Yönelik Değişime Karşı Direnci
International Educational Technology Conference, 16 - 18 Ağustos 2017
The Effect of 360 Degree Performance Evaluation Process on Instructors: The Case of a Foundation University in Turkey
3. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Konferansı, ROMA, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017
A Quality Accreditation Experience in Higher Education: The Case of a Foundation University in Turkey
3. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Konferansı, ROMA, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017
Öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
I. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı, Madrid, İspanya, 19 - 28 Ağustos 2016
Yükseköğretime ilişkin gelecek senaryoları: Nitel bir çalışma
III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2016
Ethics Education in Teacher Training in Japan
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016
Globalization and International Student Mobility Economic Considerations
1. International Higher Education Studies Conference, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015
An Investigation of the Readiness of Teachers for Change Based Upon Various Variables
The International Conference on the Changing World and Social Research I, VİYANA, Avusturya, 25 - 28 Ağustos 2015
Öğretmen Adaylarının Çatışma Çözme Eğilimlerinin İncelenmesi
2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Öğretmenlerin Mesleki Mutluluklarına İlişkin Görüşleri: Nitel Bir Çalışma
EYFOR VI Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Kıbrıs (Kktc), 5 Kasım - 07 Mayıs 2015
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Alternatif Bir Model: Leonardo Modeli
4.Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014
Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin Dönemi Eğitim Politikaları
6.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2014
Öğretmenlerin ve Yöneticilerin Yıldırma Davranışları ile Çatışma Yönetimi Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
9.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014
Okul Yönetiminde Açıklık ve Şeffaflık Üzerine Öğretmenlerin Görüşleri: Nitel Bir Çalışma
6.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2014
Güney Kore de Uzaktan Eğitimin Yönetimi ve Uygulanabilirliği
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Güney Kore’de Uzaktan Eğitim Uygulamalarının Yönetimi
8.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Singapure Eğitim Sisteminin Başarısının Nedenleri
8.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Rehberlik İhtiyacına İlişkin Ailelerin Görüşleri
3.Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012
BİLSEM Öğretmenlerinin Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Politika Önerileri
3.Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012
Okul Yöneticilerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimindeki Rolü
21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Güney Kore’nin PISA’daki Başarısının Nedenleri
21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Tabletlerde Kullanılabilecek Etkin Bir E Kitabın Geliştirilmesi
10.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Improve Your Concentration With Stretching Exercises
4.International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012
BİLSEM Öğretmenlerine Göre Üstün Yetenekli Öğrencilerin Sosyo-Duygusal Özellikleri
Geleceğin Mimarları Üstün Yetenekliler Sempozyumu, Tekirdağ, Türkiye, 27 Nisan 2012
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Rehberlik İhtiyacına Yönelik Eğitim Politikaları
Geleceğin Mimarları Üstün Yetenekliler Sempozyumu, Tekirdağ, Türkiye, 27 Nisan 2012
Ülkemizde Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Araştırmalar
21.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011
Cumhuriyetin İlanından Günümüze Kadar Türkiye’de Üstün Yeteneklilerin Eğitimi (1923-2010)
21.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Yönetim Teorileri ve Yeni Yönetim Yaklaşımları
Eğitim Yönetimi, Mustafa Çelikten, Mehmet Özbaş , Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.89-118, 2014