Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
UNDERSTANGING CONSUMER BEHAVIOURS WITH IN THE SCOPE OF THE COVID-19 VACCINE
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Researches
, cilt.7, ss.131-143, 2021 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Pazarlama Aktvitelerinin Çevrimiçi Kompulsif Satın Alma Davranışları İlişkisinde Covıd19 Korkusunun Rolü
Injocmer
, cilt.1, sa.2, ss.174-187, 2021 (Hakemli Dergi)
Electoral Realignments in The June 7th November 1st Elections The Tokat City Example
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.2, ss.1288-1307, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Proaktif ve Reaktif Halkla İlişkiler Açısından Sosyal Medya
Uluslararası Yönetim ekonomi ve Politika Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2019
Bir Siyasal Halkla İlişkiler Aracı Olarak Propaganda ve Sosyal Medya
Uluslararsı Yönetim Ekonomi ve Politika Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2019
Bir Halkla İlşikiler Aracı Olarak Kurumsal Kimlik ve Sosyal Medya
Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2019
Dindarlık İle Tüketici Davranışı Arasındaki İlişki
European Congress on Economic Issues-ECOEI 2017, Kocaeli, Türkiye, 30 Mart - 01 Nisan 2017
Yeni Medya’xxda Ekonomi Basını
European Congress on Economic Issues, Kocaeli, Türkiye, 31 Mart - 01 Nisan 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
Pandemi Döneminde Dijital Medyada Etkinlik Yönetimi: Kurumsal İletişim Bağlamında Kültür Sanat Kurumları Üzerinden Bir Değerlendirme
Sosyal Bilimler Alanındaki Gelişmeler 1, ÖZTAY, Oğuz Han, SARIBAŞ, Serap., Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.153-171, 2022
Kamusal Halkla İlişkilerde Hedef Kitle
Kamusal Halkla İlişkiler ve Uygulamaları, Esenel Eyüboğlu, Dİlek, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.83-97, 2022
FEMVERTISING REKLAMLAR ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR DEĞERLEDİRME: YAPABİLİRİZ AMA KİM İÇİN ?
Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar, ÇATALCALI CEYLAN Ayşe, İYİT Neslihan, AKYILDIZ Yasin, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.385-404, 2022
Sosyal Medyada İmaj Oluşumu: Kurum Kimliği Bağlamında Bir Değerlendirme
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay Yeliz, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.85-118, 2021