Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. Proaktif ve Reaktif Halkla İlişkiler Açısından Sosyal Medya

Uluslararası Yönetim ekonomi ve Politika Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2. Bir Siyasal Halkla İlişkiler Aracı Olarak Propaganda ve Sosyal Medya

Uluslararsı Yönetim Ekonomi ve Politika Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

3. Halkla İlişkilerde Kriz İletişimi Ve Sosyal Medya

Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

4. Bir Halkla İlşikiler Aracı Olarak Kurumsal Kimlik ve Sosyal Medya

Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

5. Sosyal Medyada Parasosyal Etkileşim

I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Kongresi, 05 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

6. Dijital Barış Aktivizmi

3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2017, ss.129-130, (Özet Bildiri)

7. FUTBOLDA ŞİDDET: STADYUMLARDAN SOSYAL MEDYAYATARAFTAR ŞİDDETİNİN DÖNÜŞÜMÜ

3.Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Konferansı, Kocaeli, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2017, ss.131, (Özet Bildiri)

8. Examination of Event Management from the Perspective of Creativity

Creative Society: Ideas, Problems, and Concepts, Florence, İtalya, 13 - 14 Mart 2017, (Özet Bildiri)

9. Dindarlık İle Tüketici Davranışı Arasındaki İlişki

European Congress on Economic Issues-ECOEI 2017, Kocaeli, Türkiye, 30 Mart - 01 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Dindarlık İle Tüketici Davranışlar Arasındaki İlişki

EUROPEAN CONGRESS ON ECONOMIC ISSUES – ECOEI 2017, 30 Mart - 01 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Yeni Medya’xxda Ekonomi Basını

European Congress on Economic Issues, Kocaeli, Türkiye, 31 Mart - 01 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

12. HALKLA İLİŞKİLER PERSPEKTİFİNDE DİJİTAL ETKİNLİKLERİN SINIFLANDIRILMASI

International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2016, ss.470, (Özet Bildiri)

13. CROWDFUNDING AS AN INSTRUMENT OF PUBLIC RELATIONS

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.28, (Özet Bildiri)

14. The Perception and Awareness Levels ofUniversity Students in Turkey Regarding CrisisSituations in Social Media The University ofMarmara Example

14th Annual International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 9 - 12 Mayıs 2016, ss.1-14, (Özet Bildiri)

15. Influence of new media on intercultural communication an example of an Erasmus student

:Communication and Informatıon Science in Network Society: Experience and Insights. III, Vilnius, Litvanya, 9 - 10 Haziran 2016, ss.30-31, (Özet Bildiri)

16. Transmedya Hikaye Anlatıcılığı Terör

Uluslararası Yeni Medya Yeni Yaklaşımlar Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Appreciative Inquiry as a means of Intra Institutional communication

International Conference on Social Sciences and Education Research, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. FEMVERTISING REKLAMLAR ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR DEĞERLEDİRME: YAPABİLİRİZ AMA KİM İÇİN ?

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar, ÇATALCALI CEYLAN Ayşe, İYİT Neslihan, AKYILDIZ Yasin, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.385-404, 2022

2. Pandemi Döneminde Dijital Medyada Etkinlik Yönetimi: Kurumsal İletişim Bağlamında Kültür Sanat Kurumları Üzerinden Bir Değerlendirme

Sosyal Bilimler Alanındaki Gelişmeler 1, ÖZTAY, Oğuz Han, SARIBAŞ, Serap., Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.153-171, 2022

3. Halkla İlişkilerde Hedef Kitle

Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar-II, ÇATALCALI CEYLAN Ayşe, BATAL Salih, SÜLÜ AKGÜL Ceylan, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.19120-206, 2022

4. Kamusal Halkla İlişkilerde Hedef Kitle

Kamusal Halkla İlişkiler ve Uygulamaları, Esenel Eyüboğlu, Dİlek, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.83-97, 2022

6. DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER PERSPEKTİFİNDEN AKILLI ŞEHİR UYGULAMALARI: INNOVATIVE TOURISM PROJESİ ÖRNEĞİ

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü II, Deniz Güven, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.171-185, 2021

7. Sosyal Medyada İmaj Oluşumu: Kurum Kimliği Bağlamında Bir Değerlendirme

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay Yeliz, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.85-118, 2021

8. Terör Örgütlerinin Transmedya Kullanımı

Uluslararası Yeni Medya Yeni Yaklaşımlar, Hülya Önal, Didem Çatal, Editör, Beta, ss.354-371, 2016
Metrikler

Yayın

36

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

60

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

12

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları