FEMVERTISING REKLAMLAR ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR DEĞERLEDİRME: YAPABİLİRİZ AMA KİM İÇİN ?


GÜVEN D.

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar, ÇATALCALI CEYLAN Ayşe, İYİT Neslihan, AKYILDIZ Yasin, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.385-404, 2022

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2022
  • Yayınevi: Serüven Yayınevi
  • Basıldığı Şehir: İzmir
  • Sayfa Sayıları: ss.385-404
  • Editörler: ÇATALCALI CEYLAN Ayşe, İYİT Neslihan, AKYILDIZ Yasin, Editör
  • Marmara Üniversitesi Adresli: Evet