Prof. Dr. AYŞE BAHAR CERİTOĞLU
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Marmara Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
3
Tümü (3)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)
1.
Yöresel Ürün İmajının Tüketici Satınalma Davranışı ve Yüksek Fiyat Ödeme Eğilimi Üzerine Etkisi – İstanbul İlinde Bir Uygulama
KELEMCİ G.
,
CERİTOĞLU A. B.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, ss.30-52, 2010 (Hakemli Dergi)
2.
Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’xxdeki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma
Baumgarth C.
,
KELEMCİ G.
,
CERİTOĞLU A. B.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.535-564, 2008 (Hakemli Dergi)
3.
Tüketicilerin Gıda Ürünlerinin Kalitesini Algılamada Dikkate Aldıkları İçsel ve Dışsal Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Pilot Çalışma
USLU A.
,
CERİTOĞLU A. B.
,
KELEMCİ G.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi
, cilt.1, ss.189-221, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
1.
Aile İşletmelerinde Babadan Oğula İnnovasyon: Otomotiv Yan Sanayiinde Yetkinlik/İsteklilik İkilemi
ZAMANTILI NAYIR D.
,
CERİTOĞLU A. B.
,
KARATAŞ GÜMÜŞTAŞ N.
,
Ersen Cömert Ç.
Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019
2.
Geleneksel Eyüp Oyuncakçısı - Kültür Pazarlaması Bağlamında Bir İnceleme.
ZAMANTILI NAYIR D.
,
CERİTOĞLU A. B.
,
faber s.
İşletme Tarihi Konferansı, Türkiye, 21 - 22 Mart 2019
3.
Do Perceived Brand Functions Influence Brand Consciousness in the Youth Consumer Segment? A Study Across Secondary Schools in Turkey
CERİTOĞLU A. B.
2006 AMS / KAMS CPM Conference, 21 - 24 Temmuz 2016
4.
Sustainability and Sustainability Labels from the Point of View of Turkish Consumers
CERİTOĞLU A. B.
3rd International Conference on Turkey and Turkish Studies, 27 - 30 Haziran 2016
5.
Üniversite Öğrencilerinin Mobil Pazarlamaya Yönelik Tutum ve Davranışlarının Satınalma EğilimiÜzerindeki Etkilerinin Ölçümlenmesine İlişkin Bir Araştırma
KELEMCİ G.
,
CERİTOĞLU A. B.
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)
6.
İnternette Ağızdan Ağıza İletişim (İAAİ) Platformalarının Farklı Ürün Gruplarındaki Satınalma Eğilim Üzerindeki Etkilerinin Ölçümlenmesine İlişkin Bir Araştırma
KELEMCİ G.
,
CERİTOĞLU A. B.
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
7.
Yöresel Ürüm İmajının Tüketici Satınalma Davranışı ve Yüksek Fiyat Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkisi - İstanbul İlinde Bir Uygulama
KELEMCİ G.
,
CERİTOĞLU A. B.
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
8.
Ist CHANEL wirklich stärker als NIVEA? Empirische Studie zum Nutzen und zur Markenstärke von Basis-, Premium- und Luxusmarken
Baumgarth C.
,
KELEMCİ G.
,
CERİTOĞLU A. B.
3. Internationaler Markentag, 24 - 25 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
9.
Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Müşteri Boyutuna Getirdiği Yeniliklerin Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulmasının İncelenmesi
BAYRAKTAR A.
,
CERİTOĞLU A. B.
,
KELEMCİ G.
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
10.
Does ’xxluxury’xx destroy or strengthen brand strength
Baumgarth C.
,
CERİTOĞLU A. B.
,
KELEMCİ G.
EBES 2009 Conference, 1 - 02 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
11.
Stellenwert und Perspektiven des Marketing aus Sicht der türkischen Wissenschaft und Praxis – Befunde Explorativer Studie
CERİTOĞLU A. B.
,
KELEMCİ G.
Stellenwert und Perspektiven des Marketing im 21. Jahrhundert, 09 Ocak 2008, (Özet Bildiri)
12.
Markanın Gerçek Konumu: Tüketici Algısı
CERİTOĞLU A. B.
Marka Yönetimi Sempozyumu, Türkiye, 15 - 16 Nisan 2005, (Tam Metin Bildiri)
13.
Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulamasının İncelenmesi
BAYRAKTAR A.
,
CERİTOĞLU A. B.
,
KELEMCİ G.
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001
Kitaplar
5
1.
Wie sich die digitalen Private Shopping Clubs auf die wahrgenommenen Markennutzen auswirken – eine empirische Analyse für Luxusmarken
Ceritoğlu A. B.
,
Kelemci G.
,
Güsan Köse G.
,
Karapınar E.
Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner,Helmut Schöning,Stephan,Sümer Gögüs,Handan, Editör, Linde Verlag, Linz, ss.101-138, 2020
2.
Endüstriyel Pazarlarda Başarı Faktörü – Markalaşma
CERİTOĞLU A. B.
Yalın Yayıncılık, 2019
3.
Tedarik Zincirlerinde Risk Yönetimi - Supply-Chain-Risk Yönetimi
Ceritoğlu A. B.
Şirketlerde Risk Yönetimiş - Almanya, Avusturya ve Türkiye arasında Kültürlerarası Bir Bakış Österreich und der Türkei, Schöning,S.,Sümer Göğüş,E.H.,Pernsteiner,H., Editör, Springer-Verlag , Wiesbaden, ss.269-295, 2017
4.
Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İşletmelerin Çevre Bilinci Eksenindeki Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Davranışı ve Kurum İmajı Algısına Etkisi
CERİTOĞLU A. B.
Yalın Yayıncılık, 2011
5.
Günümüzün Etkili Medyası: Tüketicilerin Yarattıgı Medya Ortamı ve Satınalma Davranısına Etkisi
Kelemci G.
,
Ceritoğlu A. B.
Pazarlama, Isletme Yönetimi ve Egitiminde Seçilmis Yazılar, Nimet Uyar,Şebnem Burnaz,Elif Karaosmanoğlu,Banu Elmadağ baş,Gonca Ulubaşoğlu,Canan aktan,Melek Demiralay, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.141-163, 2011
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
21
Atıf (Diğer Toplam)
1
Tez Danışmanlığı
5
Açık Erişim
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları