Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Aile İşletmelerinde Babadan Oğula İnnovasyon: Otomotiv Yan Sanayiinde Yetkinlik/İsteklilik İkilemi
Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019
Geleneksel Eyüp Oyuncakçısı - Kültür Pazarlaması Bağlamında Bir İnceleme.
İşletme Tarihi Konferansı, Türkiye, 21 - 22 Mart 2019
Do Perceived Brand Functions Influence Brand Consciousness in the Youth Consumer Segment? A Study Across Secondary Schools in Turkey
2006 AMS / KAMS CPM Conference, 21 - 24 Temmuz 2016
Sustainability and Sustainability Labels from the Point of View of Turkish Consumers
3rd International Conference on Turkey and Turkish Studies, 27 - 30 Haziran 2016
Üniversite Öğrencilerinin Mobil Pazarlamaya Yönelik Tutum ve Davranışlarının Satınalma EğilimiÜzerindeki Etkilerinin Ölçümlenmesine İlişkin Bir Araştırma
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011
İnternette Ağızdan Ağıza İletişim (İAAİ) Platformalarının Farklı Ürün Gruplarındaki Satınalma Eğilim Üzerindeki Etkilerinin Ölçümlenmesine İlişkin Bir Araştırma
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010
Yöresel Ürüm İmajının Tüketici Satınalma Davranışı ve Yüksek Fiyat Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkisi - İstanbul İlinde Bir Uygulama
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009
Ist CHANEL wirklich stärker als NIVEA? Empirische Studie zum Nutzen und zur Markenstärke von Basis-, Premium- und Luxusmarken
3. Internationaler Markentag, 24 - 25 Eylül 2009
Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Müşteri Boyutuna Getirdiği Yeniliklerin Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulmasının İncelenmesi
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2009
Stellenwert und Perspektiven des Marketing aus Sicht der türkischen Wissenschaft und Praxis – Befunde Explorativer Studie
Stellenwert und Perspektiven des Marketing im 21. Jahrhundert, 09 Ocak 2008
Markanın Gerçek Konumu: Tüketici Algısı
Marka Yönetimi Sempozyumu, Türkiye, 15 - 16 Nisan 2005
Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulamasının İncelenmesi
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001
Kitap & Kitap Bölümleri
Endüstriyel Pazarlarda Başarı Faktörü – Markalaşma
Yalın Yayıncılık, 2019
Günümüzün Etkili Medyası: Tüketicilerin Yarattıgı Medya Ortamı ve Satınalma Davranısına Etkisi
Pazarlama, Isletme Yönetimi ve Egitiminde Seçilmis Yazılar, Nimet Uyar,Şebnem Burnaz,Elif Karaosmanoğlu,Banu Elmadağ baş,Gonca Ulubaşoğlu,Canan aktan,Melek Demiralay, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.141-163, 2011