Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

4. Sustainability and Sustainability Labels from the Point of View of Turkish Consumers

3rd International Conference on Turkey and Turkish Studies, 27 - 30 Haziran 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

12. Markanın Gerçek Konumu: Tüketici Algısı

Marka Yönetimi Sempozyumu, Türkiye, 15 - 16 Nisan 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. Wie sich die digitalen Private Shopping Clubs auf die wahrgenommenen Markennutzen auswirken – eine empirische Analyse für Luxusmarken

Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner,Helmut Schöning,Stephan,Sümer Gögüs,Handan, Editör, Linde Verlag, Linz, ss.101-138, 2020

3. Tedarik Zincirlerinde Risk Yönetimi - Supply-Chain-Risk Yönetimi

Şirketlerde Risk Yönetimiş - Almanya, Avusturya ve Türkiye arasında Kültürlerarası Bir Bakış Österreich und der Türkei, Schöning,S.,Sümer Göğüş,E.H.,Pernsteiner,H., Editör, Springer-Verlag , Wiesbaden, ss.269-295, 2017 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Günümüzün Etkili Medyası: Tüketicilerin Yarattıgı Medya Ortamı ve Satınalma Davranısına Etkisi

Pazarlama, Isletme Yönetimi ve Egitiminde Seçilmis Yazılar, Nimet Uyar,Şebnem Burnaz,Elif Karaosmanoğlu,Banu Elmadağ baş,Gonca Ulubaşoğlu,Canan aktan,Melek Demiralay, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.141-163, 2011
Metrikler

Yayın

21

Atıf (Diğer Toplam)

1

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları