Makaleler
29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (10)
5. Otizm Spektrum Bozukluğuna Yönelik Toplumsal Tutumlar Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması.
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.1-24, 2021 (Hakemli Dergi)
8. Zihin Engelli, Serebral Palsili ve Otizmli Çocuk EbeveynlerininPsikolojik Dayanıklılıkları ile Ebeveynlik AlgılarınınKarşılaştırılması
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.171188, ss.171-188, 2018 (Hakemli Dergi)
9. Educational support in mainstreaming practices project: Evaluation of the effectiveness of paraprofessional education
New Trends IssuesProceedings on Humanities Social Sciences
, cilt.4, sa.1, ss.670-680, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Otistik Çocuk Ebeveynlerinin Geniş Otizm Fenotipi Ve Aleksitimi Özellikleri Arasındaki İlişki
Dumlupınar University Journal of Social Sciences
, sa.41, ss.297-307, 2014 (Hakemli Dergi)
17. Relationship Between Social Skills And Articulation Levels Of Children With Mental Disability
The Journal Of Academic Social Science (ASOS)
, cilt.2, ss.305-320, 2014 (Hakemli Dergi)
19. Otistik Bireylerin Özellikleri İle Ebeveynlerinin Geniş Otizm Fenotipi Ve Aleksitimik Özelliklerinin İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.41, ss.183-209, 2014 (Hakemli Dergi)
21. Normal ve Zihin Engelli Ergenlerin Empati Becerileri ile Annelerinin Empati Becerilerİ
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, ss.301-314, 2013 (Hakemli Dergi)
22. Target of Education in Children With Autism A Better Autistic or a More Adaptable Individual
US-China Education Review B.
, cilt.3, ss.548-557, 2013 (Hakemli Dergi)
23. Teacher Candidates Attitudes Towards Inclusion Education and Comparison of Self compassion Levels
US-China Education Review
, cilt.3, ss.470-480, 2013 (Hakemli Dergi)
24. Zihin Engelliler Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Kaygı Düzeyleri
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.3, ss.1-12, 2013 (Hakemli Dergi)
25. Sembolik Oyun Testi nin Türkçeye Uyarlanması
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, ss.905-925, 2012 (SSCI)
27. Behaviors Perceived as Mobbing by The Instructors Assigned in Special Education Institutions
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.46, ss.4858-4863, 2012 (Hakemli Dergi)
28. Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Akran Öğretimine İlişkin İlköğretim Öğretmenlerinin Görüşleri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, ss.415-432, 2007 (Hakemli Dergi)
29. Özel eğitim alanında çalışan öğretmenlerin tükenmişlik duygusu üzerine karşılaştırmalı bir inceleme
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, ss.15-27, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
8. Supporting educational support in mainstreaming practices: determination of the effectiveness of a paraprofessional educational program
9th World Conference on Educational Sciences, Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, (Tam Metin Bildiri)
10. Investigating the Relationship among the Levels of Special Education Teacher Candidates Cognitive Flexibility Creativity and Empathy
International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
11. The Determination of Views of Mental Retardation Practicum Students about the Community Services Course
International Humanities and Social Science Conference, Berlin, Almanya, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
12. The Determination of Views of Mental Retardation Practicum Students about the Community Services Course
International Humanities and Social Science Conference, Berlin, Almanya, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
13. Otistik Çocuk Ebeveynlerinin Oyun ile Oyuncak Seçimi ve Oyun Oynamak Hakkında Görüşleri
Uluslararası Oyun Ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, cilt.1, ss.148-158, (Tam Metin Bildiri)
14. Development Of Preschool Children s Communication Skills Assessment Scale Educator Form
International Conference On İnterdisciplinary Resarch In Education, Milan, İtalya, 29 - 31 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
15. Otistik Çocukların Normal Gelişim Gösteren Kardeşlerinin Yaşadıkları Sorunlar
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trakya Üniversitesi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
17. Öğretmen Adaylarının Mizah Tarzları ile Kaygı Ve Öz Duyarlık Düzeylerinin Belirlenerek Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
I st Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
18. An Investigation Of The Relationship Between Self Compassion Humorand Alexithymic Characteristics Of Parents With Autistic Children
International Journal on New Trends in Education and Their Implications (IJONTE), 24 - 26 Nisan 2014, cilt.5, ss.145-159, (Tam Metin Bildiri)
19. Otizmi Olan Çocukla Özel Eğitim Uzmanı Nasıl Çalışır
Uluslararası Katılımlı Konya Otizm Günleri, Konya, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
20. Zihin Engelliler Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Kaygı Düzeyleri
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
21. Relationship Between Social Skills and Articulation Levels Of Children With ıntellectual Disability
2. International Conference on Interdisciplinary Research Education, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 Ocak - 01 Şubat 2013
22. Otizmdeki Özel Eğitim Modellerine Eleştirel Bakış ve Karşılaştırma
Uluslararası Katılımlı Otizm Kongresi, İzmir, Türkiye, 25 - 28 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
24. Behaviors Perceived As Mobbing By The Instructors Assigned İn Special Education Institutions
World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4858-4863, (Tam Metin Bildiri)
25. Otizm Ve Otistik Çocuklar
İstanbul Kültür Üniversitesi Öğrenme Ve Öğrenme Bozuklukları II. Eğitim Psikolojisi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2009, ss.69-74, (Tam Metin Bildiri)
26. CP li Çocuklar Ve Aile Eğitimi
VIII. Cerebral Palsi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
27. Davranış Problemleri İle Başetme
Harbiye Askeri Müzesi., İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2007, (Özet Bildiri)
28. 5 yaş grubu çocuklar için hazırlanmış aile katılımlı dil eğitimi programının dil gelişimine etkisinin incelenmesi
Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu (Uluslararası Katılımlı), Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.2, ss.141-154, (Tam Metin Bildiri)
29. Özel eğitim alanında çalışan öğretmenlerin tükenmişlik duygusu üzerine karşılaştırmalı bir inceleme
Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme Ve Öğretme Sempozyumu, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Bildiri Özetleri Kitabı, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.417, (Özet Bildiri)
Kitaplar
17
1. Her Çocuk Oynar Genişletilmiş yeni baskı
ANYA YAYIN, İstanbul, 2021
2. Vaka Örnekleriyle Çocukluktan Ergenliğe OTİZMDE 2. ADIM
NOBEL Akademik Yayıncılık, 2019
3. Erken Çocukluk Özel Eğitiminde Oyun
Özel Gereksinimli Çocuklar: Erken Çocuklukta Gelişim ve Eğitim, Prof. Dr. Yeşim Fazlıoğlu,Dr. Öğr. Üyesi Hatice ŞENGÜL ERDEM,, Editör, Vize yayıncılık, Ankara, ss.301-329, 2019
4. Otizm Spektrum Bozukluğu (OSB) Olan Çocuklar
Öğretmelik Programları için Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Necate BAYKOÇ, Editör, İZGE Yayıncılık, Ankara, ss.232-260, 2018
5. Özel Eğitimde Oyun ve Müzik
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2017
6. Oyun Nedir?, Neden Önemlidir, Yararları Nelerdir?
Özel Eğitimde Oyun ve Müzik, Aydan AYDIN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-19, 2017
7. Zihin engelli ve otistik çocuklarda davranış değiştirme
Farklı Gelişen Çocuklar, Prof. Dr. Adnan Kulaksızoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.149-163, 2016
8. Otistik Çocukla İletişim
Farklı Gelişen Çocuklar, Prof. Dr. Adnan Kulaksızoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.233-245, 2016
9. Investigating the Relationship Among the Levels of Special Education Teacher Candidates Cognitive Flexibility, Creativity and Empathy
Strategic Researches on Social Science Multidisciplinary Approach, Ömer Kürşad Tüfekci, Editör, Lambert Academic Publishing, Saarbrücken, ss.3-20, 2016
10. Serabral Palsili Çocuklar ve Eğitimleri
Serabral Palsi Aile Rehberi, , Editör, Boyut, ss.24-36, 2016
11. Özel Eğitim Sınıflarında Sınıf Yönetimi
Vize yayıncılık, Ankara, 2015
12. Her Çocuk Oynar
Eğiten Kitap, Ankara, 2011
14. Oyun Dil ve Düşünce
Eğiten, 2010
15. Otistik Çocuklar ve Eğitimleri
Öğretmenlik Programı için Özel Eğitim, , Editör, Gündüz, Ankara, ss.232-254, 2010
17. Otizmde İlk Adım
Epsilon, İstanbul, 2003