Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Görsel Marka Kimliğinin Instagram'daki Yansıması
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.37, ss.4581-4618, 2021 (Hakemli Dergi)
Davranışsal İçgörü ve Halkla İlişkilerin Kesişim Noktası: Çocuk Gelin Sorununda Medyada Farkındalık ve Davranışsal Halkla İlişkiler
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.827-844, 2019 (Hakemli Dergi)
HALKLA İLİŞKİLER PERSPEKTİFİNDEN KURUMSAL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK İLETİŞİMİ VE BİR ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ
Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.39-71, 2019 (Hakemli Dergi)

Bana Bir Hikâye Anlat: Marka İletişiminde Hikâyeleştirme ve İnternet
E-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi,
, cilt.3, sa.12, ss.67-84, 2016 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medyadan Krize Bakış Otomotiv Sektöründe Kriz Dönemlerinde Sosyal Medyanın Kullanımına İlişkin Bir Araştırma
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.1, sa.3, ss.1177-1193, 2015 (Hakemli Dergi)
Dijital Oyunlar ile Tüketime Yolculuk Öğrenme Yaklaşımı Açısından Çocuk Kullanıcılara Yönelik BirAraştırma
Akdeniz İletişim
, sa.23, ss.135-157, 2015 (Hakemli Dergi)
İletişim Yaklaşımıyla Bir Değer Önermesi: İşveren Markalaması
erciyes iletişim dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.76-86, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Kent Kimliği Algısının Oluşumunda Sloganlar
Congress on Scientific Researches and Recent Trends-6, 18 - 20 Mayıs 2020
Reputation Problem of Public Relations in Turkey and a Critical View About the PublicRelations Professional Organisations of Turkey
XI. European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 1 - 04 Eylül 2016
Role Of Two-Way Communication In Forming of Corporate Image And Example Of TripAdvisor
3th International Multidisiplinary Congress of Eurasia, Barcelona, İspanya, 27 - 30 Nisan 2017, ss.1
Sosyal Medya Çalışanı Olarak Yeni Nesil Anneler ve Anne Blogları
ESKAR 2. Kadın ve Toplumsal Cinsiyet Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Mart 2017, cilt.1, sa.1, ss.1
REDEFINING THE CONCEPTS OF PUBLIC RELATIONS AND CORPORATE COMMUNICATION AN EXAMINATION AND CRITICAL APPROACH OVER THE CORPORATE COMMUNICATION PROFESSIONALS ASSOCIATION OF TURKEY
2. International Conference On Social Science and Education Research, 4 - 06 Kasım 2016
Sosyal Medyadan Krize Bakış Otomotiv Sektöründe Kriz Dönemlerinde Sosyal Medyanın Kullanımına İlişkin Bir Araştırma
International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015
Kurumsal İletişimde Bloglar Türkiye deki Bilişim Şirketlerinin Kurumsal Blog Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme
yeni iletişim ortamları ve etkileşim uluslararası konferansı, 23 - 30 Nisan 2010, cilt.1
Kitaplar
YAPAY ZEKÂNIN KARBON AYAK İZİ: ETİK VE SOSYAL SORUMLULUK PERSPEKTİFİNDEN HOLİSTİK BİR DEĞERLENDİRME
Yapay Zeka ve İletişim, Necmi Emel Dilmen, Çiğdem Aytekin, Editör, Kriter Yayınevi, ss.261-278, 2023
Kamu-Sivil Toplum Kuruluşları İş Birliğinde Kamusal Halkla İlişkiler ve İŞlevleri
Kamusal Halkla İlişkiler ve Uygulamaları, Dİlek Esenel Eyüboğlu, Editör, Eğitim yayınevi, İstanbul, ss.135-154, 2022
Halkla İlişkilerin Dijital Kodları Veri Odaklı ve Çevik İletişim
Eğitim Yayınevi, İstanbul, 2021
Sosyal Medyada Dijital Aktivizm ve Halkla İlişkiler
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay, Yeliz, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.119-151, 2021
Halkla İlişkilerde Sessizlik Sanatı: Kurumsal Stratejik Sessizlik ve Sosyal Medya
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü-2, Güven, Deniz, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.129-157, 2021
The Perception of Istanbul’s Chromatic Identity through UrbanFurniture: A Study on College of Communication Students
Local Governance and Regional Development:Current Perspectives, Fatih Ayhan, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.45-60, 2020
PUBLIC RELATIONS BETWEEN REALITY AND HYPERREALITY
Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences, Babacan, Hasan, Editör, Gece Akademi, ss.233-239, 2020
Bir Karmaşayı Çözmek: Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Kavramlarını Yeniden Tanımlamak
Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, Ebru Özgen,Havva Palacı,Özgenur Reyhan Kurtuldı,Anıl Uğur Oğuzcan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.132-152, 2019
Türkiye’de Halkla İlişkilerin İtibar Sorunu ve Halkla İlişkiler Meslek Örgütleri Üzerinden Eleştirel Bir Yaklaşım
Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, Ebru Özgen,Havva Palacı,Özgenur Reyhan Kurtuldı,Anıl Uğur Oğuzcan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.132-152, 2019
Değişim İletişimi ve Halkla İlişkiler
Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar, Editör, Beta yay., İstanbul, ss.83-110, 2018
Transmedia Storytelling as a Corporate Communication Strategy and Its Effect on Corporate Culture
Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz,Nur Erdem,Filiz Resuloğlu, Editör, IGI Global, New-York, ss.395-415, 2018
Sosyal Medyada Güven(Lik) Sorunu: İnanmak ya da İnanmamak, İşte Tüm Mesele Bu
Ağdaki Şüphe, : Tolga Kara,Ebru Özgen, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.303-336, 2015
Sosyal Medya Ortamlarının Kurum İçi İletişimde Kullanımı
Çalışanım Sen Çok Yaşa, Ebru Özgen, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.217-236, 2010