Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

An Investigation on the Ministry of Health's Public Service Ads on Covid-19 in Terms of Effective Communication Factors

IV. International Conference on Covid-19 Studies, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2021, ss.292-307 Sürdürülebilir Kalkınma

Kent Kimliği Algısının Oluşumunda Sloganlar

Congress on Scientific Researches and Recent Trends-6, 18 - 20 Mayıs 2020

Role Of Two-Way Communication In Forming of Corporate Image And Example Of TripAdvisor

3th International Multidisiplinary Congress of Eurasia, Barcelona, İspanya, 27 - 30 Nisan 2017, ss.1

Sosyal Medya Çalışanı Olarak Yeni Nesil Anneler ve Anne Blogları

ESKAR 2. Kadın ve Toplumsal Cinsiyet Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Mart 2017, cilt.1, sa.1, ss.1

Sosyal Medyadan Krize Bakış Otomotiv Sektöründe Kriz Dönemlerinde Sosyal Medyanın Kullanımına İlişkin Bir Araştırma

International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

Halkla İlişkilerde Sessizlik Sanatı: Kurumsal Stratejik Sessizlik ve Sosyal Medya

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü-2, Güven, Deniz, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.129-157, 2021

Kamuoyu Mahkemesinde Stratejik Hukuki İletişim: Dava Halkla İlişkileri

İnsan ve Toplum Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Erdoğan Türkan. Sansar Fatih, Editör, Livre Lyon, Lyon, ss.133-151, 2021

Sosyal Medyada Dijital Aktivizm ve Halkla İlişkiler

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay, Yeliz, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.119-151, 2021

PUBLIC RELATIONS BETWEEN REALITY AND HYPERREALITY

Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences, Babacan, Hasan, Editör, Gece Akademi, ss.233-239, 2020

The Perception of Istanbul’s Chromatic Identity through Urban Furniture: A Study on College of Communication Students

Local Governance and Regional Development:Current Perspectives, Fatih Ayhan, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.45-60, 2020

Bir Karmaşayı Çözmek: Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Kavramlarını Yeniden Tanımlamak

Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, Ebru Özgen,Havva Palacı,Özgenur Reyhan Kurtuldı,Anıl Uğur Oğuzcan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.132-152, 2019

Türkiye’de Halkla İlişkilerin İtibar Sorunu ve Halkla İlişkiler Meslek Örgütleri Üzerinden Eleştirel Bir Yaklaşım

Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, Ebru Özgen,Havva Palacı,Özgenur Reyhan Kurtuldı,Anıl Uğur Oğuzcan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.132-152, 2019

Bir Karmaşayı Çözmek: Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Kavramlarını Yeniden Tanımlamak

Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, , Editör, Pozitif Yayınları, İstanbul, ss.132-152, 2019

Değişim İletişimi ve Halkla İlişkiler

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar, Editör, Beta yay., İstanbul, ss.83-110, 2018

Transmedia Storytelling as a Corporate Communication Strategy and Its Effect on Corporate Culture

Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz,Nur Erdem,Filiz Resuloğlu, Editör, IGI Global, New-York, ss.395-415, 2018

Transmedia Storytelling as a Corporate Communication Strategy and Its Effect on Corporate Culture

Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Yılmaz, Recep; Erdem, Nur; Resuloğlu, Filiz, Editör, IGI-Global, ss.395-415, 2018

Reputation Problem Of Public Relations in Turkey and Critical View about tha Public Relations Proffesional Organisations of Turkey

Communication And Digital Media, Hasan ARslan/Mehmet Ali İçbay/ Madalina Tomescu, Editör, E-BWN Pub., ss.235-244, 2017

Reputation Problem Of Public Relations in Turkey And a Critical View About The Public Relations Professional Organisations Of Turkey

Communication and Digital Media, Hasan Arslan/ Mehmet Ali İçbay/ Madalina Tomescu, Editör, E-BWN Pub, ss.235-244, 2017

Sosyal Medyada Güven(Lik) Sorunu: İnanmak ya da İnanmamak, İşte Tüm Mesele Bu

Ağdaki Şüphe, : Tolga Kara,Ebru Özgen, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.303-336, 2015

Sosyal Medya Ortamlarının Kurum İçi İletişimde Kullanımı

Çalışanım Sen Çok Yaşa, Ebru Özgen, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.217-236, 2010

Metrikler

Yayın

39

Proje

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları