Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Görsel Marka Kimliğinin Instagram'daki Yansıması

OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol.17, no.37, pp.4581-4618, 2021 (Other Refereed National Journals)

HALKLA İLİŞKİLER PERSPEKTİFİNDEN KURUMSAL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK İLETİŞİMİ VE BİR ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ

Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi, vol.2, no.1, pp.39-71, 2019 (National Refreed University Journal) Sustainable Development

Bana Bir Hikâye Anlat: Marka İletişiminde Hikâyeleştirme ve İnternet

E-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi,, vol.3, no.12, pp.67-84, 2016 (National Refreed University Journal)

Sosyal Medyadan Krize Bakış Otomotiv Sektöründe Kriz Dönemlerinde Sosyal Medyanın Kullanımına İlişkin Bir Araştırma

International Journal of Social Sciences and Education Research, vol.1, no.3, pp.1177-1193, 2015 (Refereed Journals of Other Institutions)

İletişim Yaklaşımıyla Bir Değer Önermesi: İşveren Markalaması

erciyes iletişim dergisi, vol.2, no.1, pp.76-86, 2011 (National Refreed University Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

An Investigation on the Ministry of Health's Public Service Ads on Covid-19 in Terms of Effective Communication Factors

IV. International Conference on Covid-19 Studies, Ankara, Turkey, 17 - 19 April 2021, pp.292-307 Sustainable Development

Kent Kimliği Algısının Oluşumunda Sloganlar

Congress on Scientific Researches and Recent Trends-6, 18 - 20 May 2020

Role Of Two-Way Communication In Forming of Corporate Image And Example Of TripAdvisor

3th International Multidisiplinary Congress of Eurasia, Barcelona, Spain, 27 - 30 April 2017, pp.1

Sosyal Medya Çalışanı Olarak Yeni Nesil Anneler ve Anne Blogları

ESKAR 2. Kadın ve Toplumsal Cinsiyet Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 7 - 08 March 2017, vol.1, no.1, pp.1

Sosyal Medyadan Krize Bakış Otomotiv Sektöründe Kriz Dönemlerinde Sosyal Medyanın Kullanımına İlişkin Bir Araştırma

International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Turkey, 29 - 31 October 2015

Books & Book Chapters

Halkla İlişkilerde Sessizlik Sanatı: Kurumsal Stratejik Sessizlik ve Sosyal Medya

in: Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü-2, Güven, Deniz, Editor, Eğitim Yayınevi, İstanbul, pp.129-157, 2021

Kamuoyu Mahkemesinde Stratejik Hukuki İletişim: Dava Halkla İlişkileri

in: İnsan ve Toplum Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Erdoğan Türkan. Sansar Fatih, Editor, Livre Lyon, Lyon, pp.133-151, 2021

Sosyal Medyada Dijital Aktivizm ve Halkla İlişkiler

in: Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay, Yeliz, Editor, Eğitim Yayınevi, İstanbul, pp.119-151, 2021

PUBLIC RELATIONS BETWEEN REALITY AND HYPERREALITY

in: Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences, Babacan, Hasan, Editor, Gece Akademi, pp.233-239, 2020

The Perception of Istanbul’s Chromatic Identity through Urban Furniture: A Study on College of Communication Students

in: Local Governance and Regional Development:Current Perspectives, Fatih Ayhan, Editor, Peter Lang Yayınevi, pp.30-45, 2020

Bir Karmaşayı Çözmek: Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Kavramlarını Yeniden Tanımlamak

in: Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, Ebru Özgen,Havva Palacı,Özgenur Reyhan Kurtuldı,Anıl Uğur Oğuzcan, Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, pp.132-152, 2019

Türkiye’de Halkla İlişkilerin İtibar Sorunu ve Halkla İlişkiler Meslek Örgütleri Üzerinden Eleştirel Bir Yaklaşım

in: Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, Ebru Özgen,Havva Palacı,Özgenur Reyhan Kurtuldı,Anıl Uğur Oğuzcan, Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, pp.132-152, 2019

Bir Karmaşayı Çözmek: Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Kavramlarını Yeniden Tanımlamak

in: Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, , Editor, Pozitif Yayınları, İstanbul, pp.132-152, 2019

Değişim İletişimi ve Halkla İlişkiler

in: Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar, Editor, Beta yay., İstanbul, pp.83-110, 2018

Transmedia Storytelling as a Corporate Communication Strategy and Its Effect on Corporate Culture

in: Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz,Nur Erdem,Filiz Resuloğlu, Editor, IGI Global, New-York, pp.395-415, 2018

Transmedia Storytelling as a Corporate Communication Strategy and Its Effect on Corporate Culture

in: Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Yılmaz, Recep; Erdem, Nur; Resuloğlu, Filiz, Editor, IGI-Global, pp.395-415, 2018

Reputation Problem Of Public Relations in Turkey and Critical View about tha Public Relations Proffesional Organisations of Turkey

in: Communication And Digital Media, Hasan ARslan/Mehmet Ali İçbay/ Madalina Tomescu, Editor, E-BWN Pub., pp.235-244, 2017

Reputation Problem Of Public Relations in Turkey And a Critical View About The Public Relations Professional Organisations Of Turkey

in: Communication and Digital Media, Hasan Arslan/ Mehmet Ali İçbay/ Madalina Tomescu, Editor, E-BWN Pub, pp.235-244, 2017

Sosyal Medyada Güven(Lik) Sorunu: İnanmak ya da İnanmamak, İşte Tüm Mesele Bu

in: Ağdaki Şüphe, : Tolga Kara,Ebru Özgen, Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, pp.303-336, 2015

Sosyal Medya Ortamlarının Kurum İçi İletişimde Kullanımı

in: Çalışanım Sen Çok Yaşa, Ebru Özgen, Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, pp.217-236, 2010