Articles Published in Other Journals
Davranışsal İçgörü ve Halkla İlişkilerin Kesişim Noktası: Çocuk Gelin Sorununda Medyada Farkındalık ve Davranışsal Halkla İlişkiler
Erciyes İletişim Dergisi, vol.6, no.2, pp.827-844, 2019 (National Refreed University Journal)
HALKLA İLİŞKİLER PERSPEKTİFİNDEN KURUMSAL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK İLETİŞİMİ VE BİR ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ
Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi, vol.2, no.1, pp.39-71, 2019 (National Refreed University Journal)

Bana Bir Hikâye Anlat: Marka İletişiminde Hikâyeleştirme ve İnternet
E-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi,, vol.3, no.12, pp.67-84, 2016 (National Refreed University Journal)
Sosyal Medyadan Krize Bakış Otomotiv Sektöründe Kriz Dönemlerinde Sosyal Medyanın Kullanımına İlişkin Bir Araştırma
International Journal of Social Sciences and Education Research, vol.1, no.3, pp.1177-1193, 2015 (Refereed Journals of Other Institutions)
Dijital Oyunlar ile Tüketime Yolculuk Öğrenme Yaklaşımı Açısından Çocuk Kullanıcılara Yönelik BirAraştırma
Akdeniz İletişim, no.23, pp.135-157, 2015 (Refereed Journals of Other Institutions)
İletişim Yaklaşımıyla Bir Değer Önermesi: İşveren Markalaması
erciyes iletişim dergisi, vol.2, no.1, pp.76-86, 2011 (National Refreed University Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Kent Kimliği Algısının Oluşumunda Sloganlar
Congress on Scientific Researches and Recent Trends-6, 18 - 20 May 2020
Reputation Problem of Public Relations in Turkey and a Critical View About the PublicRelations Professional Organisations of Turkey
XI. European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 1 - 04 September 2016
Role Of Two-Way Communication In Forming of Corporate Image And Example Of TripAdvisor
3th International Multidisiplinary Congress of Eurasia, Barcelona, Spain, 27 - 30 April 2017, pp.1
Sosyal Medya Çalışanı Olarak Yeni Nesil Anneler ve Anne Blogları
ESKAR 2. Kadın ve Toplumsal Cinsiyet Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 7 - 08 March 2017, vol.1, no.1, pp.1
REDEFINING THE CONCEPTS OF PUBLIC RELATIONS AND CORPORATE COMMUNICATION AN EXAMINATION AND CRITICAL APPROACH OVER THE CORPORATE COMMUNICATION PROFESSIONALS ASSOCIATION OF TURKEY
2. International Conference On Social Science and Education Research, 4 - 06 November 2016
Sosyal Medyadan Krize Bakış Otomotiv Sektöründe Kriz Dönemlerinde Sosyal Medyanın Kullanımına İlişkin Bir Araştırma
International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Turkey, 29 - 31 October 2015
Kurumsal İletişimde Bloglar Türkiye deki Bilişim Şirketlerinin Kurumsal Blog Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme
yeni iletişim ortamları ve etkileşim uluslararası konferansı, 23 - 30 April 2010, vol.1
Books & Book Chapters
Halkla İlişkilerin Dijital Kodları Veri Odaklı ve Çevik İletişim
Eğitim Yayınevi, İstanbul, 2021
Halkla İlişkilerde Sessizlik Sanatı: Kurumsal Stratejik Sessizlik ve Sosyal Medya
in: Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü-2, Güven, Deniz, Editor, Eğitim Yayınevi, İstanbul, pp.129-157, 2021
Sosyal Medyada Dijital Aktivizm ve Halkla İlişkiler
in: Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay, Yeliz, Editor, Eğitim Yayınevi, İstanbul, pp.119-151, 2021
PUBLIC RELATIONS BETWEEN REALITY AND HYPERREALITY
in: Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences, Babacan, Hasan, Editor, Gece Akademi, pp.233-239, 2020
The Perception of Istanbul’s Chromatic Identity through Urban Furniture: A Study on College of Communication Students
in: Local Governance and Regional Development:Current Perspectives, Fatih Ayhan, Editor, Peter Lang Yayınevi, pp.30-45, 2020
Bir Karmaşayı Çözmek: Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Kavramlarını Yeniden Tanımlamak
in: Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, Ebru Özgen,Havva Palacı,Özgenur Reyhan Kurtuldı,Anıl Uğur Oğuzcan, Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, pp.132-152, 2019
Türkiye’de Halkla İlişkilerin İtibar Sorunu ve Halkla İlişkiler Meslek Örgütleri Üzerinden Eleştirel Bir Yaklaşım
in: Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, Ebru Özgen,Havva Palacı,Özgenur Reyhan Kurtuldı,Anıl Uğur Oğuzcan, Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, pp.132-152, 2019
Bir Karmaşayı Çözmek: Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Kavramlarını Yeniden Tanımlamak
in: Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, , Editor, Pozitif Yayınları, İstanbul, pp.132-152, 2019
Türkiye’de Halkla İlişkilerin İtibar Sorunu ve Halkla İlişkiler Meslek Örgütleri Üzerinden Eleştirel Bir Yaklaşım
in: Halkla İlişkiler İdeali Alanın Keşfi, , Editor, Pozitif Yayınları, pp.110-131, 2019
Değişim İletişimi ve Halkla İlişkiler
in: Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar, Editor, Beta yay., İstanbul, pp.83-110, 2018
Transmedia Storytelling as a Corporate Communication Strategy and Its Effect on Corporate Culture
in: Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz,Nur Erdem,Filiz Resuloğlu, Editor, IGI Global, New-York, pp.395-415, 2018
Reputation Problem Of Public Relations in Turkey And a Critical View About The Public Relations Professional Organisations Of Turkey
in: Communication and Digital Media, Hasan Arslan/ Mehmet Ali İçbay/ Madalina Tomescu, Editor, E-BWN Pub, pp.235-244, 2017
Sosyal Medyada Güven(Lik) Sorunu: İnanmak ya da İnanmamak, İşte Tüm Mesele Bu
in: Ağdaki Şüphe, : Tolga Kara,Ebru Özgen, Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, pp.303-336, 2015
Sosyal Medya Ortamlarının Kurum İçi İletişimde Kullanımı
in: Çalışanım Sen Çok Yaşa, Ebru Özgen, Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, pp.217-236, 2010