SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Öğrenme/Öğretme Güçlüğü Çekilen KonularNedenleri ve Çözüm Önerileri
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.10, ss.162-182, 2018 (Hakemli Dergi)
Teacher Training in The Turkish Education System: Reflections of The Pedagogical Formation Certification Program
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, ss.379-389, 2018 (Hakemli Dergi)
AZERBAYCAN ÖĞRETİM PROGRAMLARININ VATANDAŞLIK EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
International journal of geography and geography education (Online)
, cilt.37, ss.70-78, 2018 (Hakemli Dergi)
2005 İlköğretim Programında Çevre Eğitimi
Marmara Coğrafya Dergisi
, ss.106-119, 2015 (Hakemli Dergi)
Değişen Paradigmalar Dünyasından Nitel Ve Nicel Araştırmalara Bakmak Felsefi Yaklaşımlardaki Dönüşümü Anlamak
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, ss.44-52, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Eğitimin Önemli Bileşenlerinden Biri Olarak Aile: Sosyal BilgilerÖğretmenlerinin Ailelerden Beklentileri
V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2018, ss.458-470
Sosyal Bilgiler Öğretmeni Olmak: Neden ve Nasıl
International Teacher Education and Accreditation Congress 2017, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.69-75
Sosyal Bilgiler Dersinde Zor Öğretilen/Öğrenilen Konular Nedenleri ve Çözüm Yolları
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi, 4 - 06 Mayıs 2017
Azerbaycan İlköğretim Programının Vatandaşlık Eğitimi Açısından İncelenmesi
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 04 Mayıs 5017 - 06 Mayıs 2017
Çoklu Zeka Kuramındaki Görsel Zekanın Sosyal Bilgiler 7.Sınıf Zamaniçinde Bilim Ünitesine Uygulanmasının Öğretime Etkililği (YBO) Örneği
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 4 - 06 Mayıs 2017
Transferring the social studies course to daily life a qualitative inquiry
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning in Budapest2016 (IAC-TLEl 2016), Budapest, Macaristan, 8 - 09 Temmuz 2016
Bir Vatandaşlık Eğitim Programı Olarak Ruhnâme
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
WHO IS GOOD OR BAD CITIZEN PERCEPTIONS OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS İN 7TH GRADE
V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Farklı Kültürlere Yaklaşımı
8th World Conference on Educational Sciences(WCES-2016), Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016
TÜRKİYE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA BECERİ VE ÖĞRETİMİ
2. KIBRIS ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 06 Aralık 2015, ss.32-33
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Etkinlik Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Derse Yönelik Görüşleri Üzerine Etkisi
IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLRT EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015
Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Disipliner Çeşitlilik: Karşılaştırmalı Bir Çalışma
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2012
İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ ÖRNEK OLAYLARIN YETERLİLİĞİ YETERSİZLİLİĞİ VE UYGULAMADA KARŞIŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER ÜZERİNE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
VI. SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 7 Ekim - 09 Eylül 2009
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE SOSYAL BİLGİLER NEDİR
VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etkin Vatandaş Tanımları ve Etkin Vatandaş Yetiştirmede Sosyal Bilgiler Dersine Yükledikleri Rol
I. ULUSLARARASI AVRUPA BİRLİĞİ, DEMOKRASİ, VATANDAŞLIK VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2009, ss.437-443
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERS ETKİNLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
7. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarih Öğretimine İlişkin Yeterlilik Algıları
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.80-81
Kitap & Kitap Bölümleri
Teacher Training for the Middle School Level in Turkey: The Example of Marmara University Atatürk Faculty of Education
Middle Level Teacher Preparation across International Contexts, Cheryl R. Ellerbrock,Katherine M. Main,David C. Virtue, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.1-10, 2023
Dünyada Vatandaşlık Eğitimi
Vatandaşlık Bilgisi ve Eğitimi, Erkan Dinç,İlker Dere,Servet Üztemur, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-20, 2022
Sosyal Bilgiler Kavramı ve Sosyal Bilimler
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Cemil ÖZTÜRK Tuğba KAFADAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-21, 2022
Kavram Bulmacası ve Çeşitleri
Kuramdan Uygulamaya SOSYAL BİLGİLERDE KAVRAM ÖĞRETİMİ, Tekin Çelikkaya,Yavuz Akbaş, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.507-533, 2020
Middle Level Social Studies Education in Turkey: A Window to Citizenship Education
International Handbook of Middle Level Education Theory, Research, and Policy, David Virtue, Editör, Routledge, London/New York , New York, 2020
ÖRNEK OLAYLARLA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi II, TEKİN ÇELİKKAYA,ÇAĞRI ÖZTÜRK DEMİRBAŞ,TERCAN YILDIRIM,HAMZA YAKAR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.89-107, 2019
VATANDAŞLIK VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ AÇISINDAN AZINLIKLAR
Kuramsal Temeller ve Güncel Tartışmalar Işığında 21. Yüzyılda Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi, Prof. Dr. Cemil Öztürk,Dr. Zafer İbrahimoğlu,Dr. Gülten Yıldırım, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.147-270, 2019
Giriş
Kuramsal Temeller ve Güncel Tartışmalar Işığında 21. Yüzyılda Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi, Öztürk, Cemil İbrahimoğlu, Zafer, Yıldırım, Gülten, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-10, 2019
Etkileşimli Müzeve Tarihi ÇevreEğitimi: KuramsalTemeller veÖrnek Etkinlikler
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018