Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öteki Kadın Toplumsal Cinsiyet Kavramı Üzerinden Kadın İmgesinin Çağdaş Türk Sanatında Dönüşümü

5th International Conference on Gender/Women's Studies, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 25 - 27 Mart 2015

Turning Invisible History To Visible One A Multicultural Planning Ethnography Museums In Turkey

International Congress of Antropological Science, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

İnternet Mimlerinde İkili Anlatı: Kovid 19 Pandemisinin Güncel Sembolik İzlenimi

Türk Ekranından Yansımalar, Mustafa Süheyla Nil, Bostan Mesut, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.1-30, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Medya Teknolojileri Bağlamında Sanat Müzelerinde Çocuk Eğitim Programları

Yeni Medyada Çocuk ve İletişim, Ali Murat Kırık, Editör, Çizgi Kitapevi, Konya, ss.201-234, 2019

Cultural Production in Internet Memes: Interpretation of Art and History in Digital Culture

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar 2, Himmet Hülgür, Sena Coşkun, Editör, Gece Kitaplığı, New York, Ankara, ss.229-258, 2018

CULTURAL TOURISM and IDENTITY REPRESENTATION: ANALYZING “TURKEY HOME OF CAMPAIGN”

Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences, Murat Cem Demir, Editör, Gece Kitaplığı, New York, Ankara, ss.19-36, 2018

Yeni Medyanın Sanal Sanat Alanları: Müze ve Sanat Blogları

Medya Çağında İletişim: Sokaktan Ekrana Sanaldan Gerçeğe, Ali Murat Kırık, Editör, Çizgi Kitapevi, Konya, ss.375-394, 2017

Sosyal Medya ve Müzeler: Türkiye'deki Müzelerin Sosyal Medya Ekinliklerinin Facebook ve Twitter Örnekleri Üzerinden İncelenmesi

Sosyal Medya Araştırmaları III, Ali Büyükaslan, Ali Murat Kırık, Editör, Çizgi Kitapevi Yayınları, Konya, ss.71-106, 2016

Sosyo-Politik İletişim Açısından Türkiye'de Sokak Sanatını Yeniden Düşünmel

Tiyatroyla Düşünmek, Yavuz Pekman, Editör, Habitus Yayıncılık, İstanbul, ss.385-418, 2016

Küresel Sanat Ekonomisinin Şekillendirdiği Türkiye'de Çağdaş Sanatın Pazarlanması

Kavramdan Pratiğe Medya ve Tüketim, Sabunuoğlu Peksevgen, Burcu- Tüzün Ateşalp, Selin- Binay Kurultay, Ayşe, Editör, Libra Kitap, İstanbul, ss.175-203, 2015

İstanbul'u Kültürel Tanıtım Afişleri Üzerinden Okumak: Türk Kültürünün Görsel Medya'da Tanıtılması

İletişim Çalışmaları 2015, İşman, Aytekin-Özgür, Aydın Ziya, Editör, Sakarya Üniversitesi, Sakarya, ss.431-444, 2015

Bilişim ve Sanat

Bilişim ve, Çetinkaya, Ahmet- Kırık, Ali Murat- Şahin, Özgür Erkut, Editör, Hiperlink, İstanbul, ss.103-120, 2015

Metrikler

Yayın

29

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları