SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Validity and Reliability of the Solidarity in Pandemics Scale
International Journal of Psychology and Educational Studies
, cilt.8, sa.3, ss.230-241, 2021 (Hakemli Dergi)
Eğitim bilimleri alanındaki lisansüstü tezlerde varsayım kullanımı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.736-751, 2018 (Hakemli Dergi)
Eğitim Bilimleri Alanındaki Lisansüstü Tezlerde Varsayım Kullanımı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.736-751, 2018 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ AÇIK UÇLU VE ÇOKTAN SEÇMELİMADDELERE YÖNELİK ALGILARININ METAFORLARARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, ss.180-194, 2018 (Hakemli Dergi)
Comparison of Factor Score Computation Methods In Factor Analysis
AUSTRALIAN JOURNAL OF BASIC ANDAPPLIED SCIENCES
, cilt.10, ss.143-151, 2016 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMA ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Sakarya University Journal of Education
, cilt.17, ss.334-344, 2009 (Hakemli Dergi)
Sınıf İçi Durum Belirleme Tekniklerine Dayalı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.6, ss.626-650, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Measurement and Evaluation Course: Face-to-Face Instruction versus Web Based DistanceEducation
2017 Paris International Academic ConferenceBusiness EconomicsEducation Social Sciences, 25 - 28 Haziran 2017
DEĞİŞEN MADDE FONKSİYONU VE İTERATİF MADDE ARINDIRMA
6thWorld Congresson Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2017, 26 Ekim 2016 - 28 Haziran 2017
Sınıf Yükseltmeye İlişkin Öğretmen ve Veli Görüşleri
EJER 2017, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
Değerlendirme ve Eğitimde Karar Verme
Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-Çeviri(Measurement and Evaluation in Psychology and Education), Mustafa Otrar, Editör, Nobel Yayın evi, ss.221-246, 2019