Makaleler
27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (8)
9. Coping with Stress among University Students: An Investigation in the Context of Transactional Analysis Ego States (Üniversite Öğrencilerinde Stresle Başaçıkma: Transaksiyonel Analiz Ego Durumları Bağlamında Bir İnceleme)
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.16, ss.53-78, 2018 (Hakemli Dergi)
10. Ana-Babaya Bağlanma İle Öznel İyi Oluş Arasındaki İlişkide Temel Psikolojik İhtiyaçların Doyumunun Aracı Rolü
PDR Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.8, sa.50, ss.59-85, 2018 (Hakemli Dergi)
11. Gençlerde Sosyal Medyaya Yönelik Tutumlar ve Yalnızlık : İlişkisel Bir İnceleme
GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.6, sa.15, ss.5-42, 2018 (Hakemli Dergi)
13. Predictive Role of Grit and Basic Psychological Needs Satisfaction on Subjective Well-Being for Young Adults
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.26, ss.127-135, 2017 (Hakemli Dergi)
21. Lise Öğrencilerinde Mükemmeliyetçi Kişilik Özellikleri ve Rekabetçi Tutumun Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.28, sa.28, ss.141-155, 2008 (Hakemli Dergi)
22. Psikolojik Danışma /Terapi Sürecinde Kontrat
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.26, sa.26, ss.1-9, 2007 (Hakemli Dergi)
24. Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının birbirlerine yönelik algıları Transaksiyonel analiz açısından bir değerlendirme
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
, cilt.3, sa.2, ss.263-293, 2003 (Scopus)
26. Eğitimde Özgürlükçü Paradigma
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.8, ss.1-13, 1996 (Hakemli Dergi)
27. Liseli Ergenlerin Anne-Baba Tutumlarını Algılamaları İle Uyum Düzeyleri Arasındaki İlişki
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.7, ss.1-15, 1995 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
47
1. Ebeveynlerin Özel Yetenekli Çocuğun Ebeveyni Olmaya İlişkin Algıları: Bir Metafor Analizi
Xı. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.1088-1089, (Özet Bildiri)
4. Evaluating Parental Phubbing: A Scale Development Study
24th InternatHonal PsychologHcal CounselHng and GuHdance Congress, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2023, ss.487-488, (Özet Bildiri)
7. Social Appearance Anxiety in Emerging Adulthood: The Predictive Power of Perceived Parental Attitudes and Perfectionism
22th International Congress on Psychological Counseling and Guidance, Muş, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2021, ss.104-105, (Özet Bildiri)
12. Perfectionism and Social Anxiety among Children: The Mediational Role of Self-Conscious Emotions
21st International Congress of Psychological Counseling and Guidance, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.202, (Özet Bildiri)
13. Adaptation of Brief Shame and Guilt Questionnaire for Children to Turkish Culture: A Validity and Reliability Study
V. International Congress on Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.621-622, (Özet Bildiri)
15. The Predictive Role of Life Positions on Forgiveness in Romantic Relationships: An Analysis in the Context of Transactional Analysis Theory
Globets 2018 Conference: An International Conference on Education, Technology and Science, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 09 Mayıs 2018, ss.30, (Özet Bildiri)
16. Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançları ve Duygusal Okuryazarlık Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 - 03 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
19. Ergenlerin Anne Baba ve Öğretmenlerinden Algıladıkları Duygusal İstismarın Öz Yeterlikleri İle İlişkisi Üzerine bir İnceleme
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, ss.1150-1153, (Özet Bildiri)
23. Duygusal Okuryazarlık Olgusu: Öğretmenlerde Duygusal Zeka ve Mesleki Tükenmişlik Üzerine İlişkisel Bir Çalışma
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.267, (Özet Bildiri)
26. Self-Compassion as a Protective Factor for Depression, Anxiety and Stress: A Research on Turkish University Students
International Counseling and Education Conference, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2012, ss.109, (Özet Bildiri)
27. Romantik İlişkilerde Bağlanma, Kişilerarası Duyarlılık ve Bağışlama
XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.331, (Özet Bildiri)
28. Resilience, Coping and Hope Among Turkish Young Adults Experiencing Stressfull Life Events
32nd International Conference of the Stress and Anxiety Research Society (STAR), Münster, Almanya, 18 - 20 Temmuz 2011, ss.100, (Özet Bildiri)
29. Resılıence Copıng And Hope Among Turkısh Young Adults Experıencıng Stressfull Lıfe Events
32nd International Conference of the Stress and Anxiety Research (STAR), Münster, Almanya, 18 - 20 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)
30. Forgiveness in Close Relationships: The Predictive Power of Attachment and Subjective Well-Being
South-East European Regional Conference of Psychology, Sofya, Bulgaristan, 30 Ekim - 01 Kasım 2009, ss.12-21, (Tam Metin Bildiri)
33. Lise Öğrencilerinde Mükemmeliyetçi Kişilik Özellikleri ve Rekabetçi Tutum Üzerine Bir İnceleme
The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.398-401, (Tam Metin Bildiri)
34. Perfectionism, Procrastination and Psychological Well-Being in Turkish Young Adult Sample
29th International Conference of the Stress and Anxiety Research Society (STAR), London, İngiltere, 16 - 18 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)
35. The Perception of Violence and Self-Esteem in Turkish Women
International Congress of Counseling, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2008, ss.26, (Özet Bildiri)
39. Anger and Anger Expression in Adolescents: A Perspective of Transactional Anlaysis
27th International Conference of Stress and Anxiety Research Society (STAR), Girit, Yunanistan, 13 - 15 Temmuz 2006, ss.221, (Özet Bildiri)
40. Mathematic Anxiety and Mathematic Attitude of Turkish Students Preparing for University Entrance Exam
27th International Conference of Stress and Anxiety Research Society (STAR), Girit, Yunanistan, 13 - 15 Temmuz 2006, ss.136, (Özet Bildiri)
41. The Effect of Attachment Styles on Guilt, Shame and Loneliness
I. International Congress on Interpersonal Acceptance and Rejection, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2006, ss.34, (Özet Bildiri)
42. Üniversite Öğrencilerinde Stres Düzeyi, Denetim Odağı ve Depresyon Düzeyi Arasındaki İlişkiler Üzerine Bir İnceleme
VIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, ss.170, (Özet Bildiri)
43. Attachment Styles, Big Five Personality Factors and Coping Behavior of University Students
26th International Conference of the Stress and Anxiety Research Society (STAR), Halle, Almanya, 21 - 23 Temmuz 2005, ss.3-4, (Özet Bildiri)
44. Coping, Anger Expression and Psychological Well-Being Among Police Officers
25nd International Conference of the Stress and Anxiety Research Society (STAR), Amsterdam, Hollanda, 8 - 10 Temmuz 2004, ss.109, (Özet Bildiri)
46. An Examination of the Relationship between Ego States of TransactionalAnalysis, Coping Styles and Negative Automatic Thoughts Among University Students
22nd International Conference of the Stress and Anxiety Research Society (STAR), Palma de Mallorca, İspanya, 12 - 14 Temmuz 2001, ss.171, (Özet Bildiri)
47. Aşırı Rekabetçi Tutum Ölçeğinin Ülkemiz Koşullarına Uyarlanması
II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.198-204, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
2. Görünmeyen Ama Yaralayan Bir Çocukluk Deneyimi: Duygusal İstismar
Çocuk İstismarını Anlamak:Tanı, Yöntem ve Uygulama, SATAN AYŞİN,ÇAĞLAR EDA ARMAĞAN,KURTÇA TUĞBA TÜRK, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.47-69, 2021
3. Öğrenmede Bilişsel Yaklaşım: Bilgiyi İşleme Modeli
Eğitim Psikolojisi, Bakioğlu Ayşen, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.225-260, 2014
4. Oyun Temelli Tanıma ve Değerlendirme
Okul Öncesi Dönemde Çocukları Değerlendirme ve Tanıma Teknikleri, Önder Alev, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.51-64, 2014
5. Tinsellik, İyilik Hali ve Gelişim: Yaşamlarındaki Ana Değerlere GBDT’nin Uygulanması
Gelişimsel Psikolojik Danışma ve Terapi: Yaşamboyunca İyilik Halini Arttırmak, Korkut Owen Fidan, Editör, Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği Yayınları, Ankara, ss.401-430, 2013
6. Bilişsel Terapi
Psikolojik Danışma ve Psikoterapi Kuramları: Olgu Sunumu Yaklaşımıyla, Akkoyun Füsun, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.314-351, 2012
7. Bireyi Tanıma ve Bireyi Tanıma Teknikleri
Psikolojik Danışma ve Rehberlik, Deniz Mehmet Engin, Erözkan Atılgan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.251-295, 2008
8. Gelişim Psikolojisi Konularına Giriş: Kavramlar, İlkeler,Dönemler
Eğitim Psikolojisi, Deniz Mehmet Engin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.27-56, 2007
9. Geştalt ve İnsancıl Yaklaşımda Öğrenme
Eğitim Psikolojisi: Gelişim ve Öğrenme, Aydın Betül, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.259-282, 2005
10. İnsan ve Davranışı
Eğitim Psiikolojisi: Gelişim ve Öğrenme, Aydın Betül, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-27, 2005
Metrikler
Yayın (WoS)
5
Yayın (Scopus)
6
Atıf (WoS)
43
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
38
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
1751
H-İndeks (Scholar)
17
Atıf (TrDizin)
16
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
1095
H-İndeks (Sobiad)
10
Atıf (Diğer Toplam)
100
Tez Danışmanlığı
24