Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2012 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2011 - 2012 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
1993 - 2011 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
1993 - 1995 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2018 - Devam Ediyor Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2014 - 2019 Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2005 - 2011 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi
-
1997 - 2004 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi
-
1993 - 1996 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yönetilen Tezler
-
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YER TEMELLİ EĞİTİM YAKLAŞIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ÇANAKKALE İLİ ÖRNEĞİ)
Kamaraj I. (Danışman)
Ş.İKİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Harita Okuryazarlık Becerileri ile Uzamsal Görselleştirme Yetenekleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Kamaraj I. (Danışman)
S.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yön Bulma Stratejileri ile Uzamsal Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Kamaraj I. (Danışman)
L.TOKAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
4-7 YAŞ ARASINDAKİ ÇOCUKLARIN YAŞADIKLARI KENTE İLİŞKİN BİLİŞSEL HARİTALARI İLE MEKÂNSAL ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Kamaraj I. (Danışman)
N.BETÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Okul öncesi öğretmenlerinin öğretmenlik tutumları ile eğitim ortamlarında çocuk katılım hakkına yer verme durumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Kamaraj I. (Danışman)
M.ŞİŞLİOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Ebeveynlerin riskli oyunlara izin verme düzeyleri ile 48-72 aylık çocukların duygu düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Kamaraj I. (Danışman)
E.YİRİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Orman Okulu Yaklaşımı Eğitimi AlanOkul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Yeterliklerine İlişkin Algı Düzeylerinin İncelenmesi
Kamaraj I. (Danışman)
H.EDEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
The Comparative Investigation of the Playful Traits of Preschool Teachers in Azerbaijan and Turkey
Kamaraj I., Molu F. E. (Eş Danışman)
N.Yunusova(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 48-72 ay arası çocukların özdüzenleme becerilerinin incelenmesi : karaman ili örneği
KAMARAJ I. (Danışman)
-
Doğal malzemelerden kil, kum ve su ile hazırlanan oyun programının 60-72 aylık çocukların sosyal duygusal gelişimleri üzerindeki etkisinin incelenmesi
KAMARAJ I. (Danışman)
R.GİZEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
62-72 ay çocuklarının öz düzenleme becerisi üzerinde eğitici drama programının etkisinin incelenmesi
KAMARAJ I. (Danışman)
S.KIYAKER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Çocuk katılımlı eğitim programının 60-72 aylık çocukların öz düzenleme becerisi üzerindeki etkisinin incelenmesi
KAMARAJ I. (Danışman)