SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of the Effects of Interdisciplinary Science Activities on 5th Grade Students’ Creative Problem Solving and 21st Century Skills
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.21, sa.1, ss.80-96, 2022 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Değerlendirilmesi İçin Bir Test Geliştirme Çalışması
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi)
, cilt.2, sa.2, ss.124-138, 2018 (Hakemli Dergi)
Okulöncesi Öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerinin değerlendirilmesi için bir test geliştirme çalışması
Bilim, Eğitim,Sanat ve teknoloji dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.124-138, 2018 (Hakemli Dergi)
The Effect of Project Based Educational Applications on the Scientific Literacy of 2nd Grade Elementary School Pupils
International Journal of Education and Research.
, cilt.2, sa.1, ss.1-10, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumları İle Sağlıklı Yaşama Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1431-1448, 2013 (Hakemli Dergi)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE SORUNLARINA YÖNELİK TUTUMLARI İLE SAĞLIKLI YAŞAMA YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.21, ss.1431-1448, 2013 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumları İle Sağlıklı Yasama Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1431-1448, 2013 (Hakemli Dergi)
fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğretimin ilkokul 4 sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine etkisi
The Journal of Academic Social Science Studies.
, cilt.1, ss.1623-1640, 2013 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumları İle Sağlıklı yaşama Yönelik Tutumlarının değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi.
, cilt.4, sa.21, ss.1431-1448, 2013 (Hakemli Dergi)
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE PROJE TABANLI ÖĞRETİMİN İLKOKUL 4 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.1, ss.1623-1640, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkiye ile Kanada Fen Eğitiminin Karşılaştırmalı olarakincelenmesi
TÜRK FEN EGİTİMİ DERGİSİ
, cilt.8, ss.89-110, 2011 (Scopus)
A Comparative Analysis of The Education Systems of Turkey and Canada The Similarity and The Differences
US-China Education Review
, cilt.8, ss.534-546, 2011 (Hakemli Dergi)
Proje Tabanlı Eğitim Uygulamalarının Okul Öncesi Çocuklarında Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.33, sa.33, ss.157-176, 2011 (Hakemli Dergi)
Proje tabanlı eğitim uygulamalarının okulöncesi çocuklarında bilimsel süreç becerilerinin gelişimine etkisi
Marmara ün. Eğitim Bilimleri Dergisi.
, cilt.1, ss.157-176, 2011 (Hakemli Dergi)
Fizik Öğretmen Adayları için Düzenlenen Fizikte Öğretim Yöntemleri Etkinlikleri Araştırmaları
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.16, ss.81-90, 2002 (Hakemli Dergi)
Okul Deneyimi I Dersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği ve Kazandırılan Davranışlar
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.16, ss.81-90, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımında Beceri Etkileşim Temelli Bilim Atölyeleri
II. Uluslararası STEM Öğretmenler Konferansı, Nevşehir, Türkiye, 28 - 29 Ağustos 2021
Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Müfredatında Yer Alan Kazanımların Tarihteki Büyük Bilimsel Deney/Teoriler İle İlişkilendirilmesi
Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2021), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2020
INVESTIGATION OF CREATIVITY, PROBLEM SOLVING AND DIGITAL LITERACY LEVELSOF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS ACOORDING TO THINKING STYLES
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), İzmir, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2019
Öğretmenlerin Bilimsel Süreç Becerilerini Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Algı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Eğitimde Yeni Ufuklar Konferansı, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Uygulanmasına İlişkin Görüşleri
V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013
Fen Ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fen Ve Teknoloji Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Proje Yönetimi Deneyimlerinin Değerlendirilmesi
New Issues on Teacher Education International Symposium - ISNITE 2013, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013
Proje Tabanlı Eğitim Uygulamalarının İlköğretim Birinci Kademe Öğrencilerinin Fen Okuryazarlığına Etkisi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışlarının İncelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığı ve Medya Okuryazarlığı Düzeyleri
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışlarının İncelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Is There Any Change Follow Up Findings Of Preservice Science Teachers Attitudes Towards Technology
8th International Educational Technology Conference konferansı dahilinde , "Proceedings of VIII. International Educational Technologies Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.502-507
Attitudes of Pre Service Science Teachers Towards Technology
Fourth International Conference on Science, Mathematics and Technology Education, Victoria, Kanada, 25 - 28 Ağustos 2005
A Possible Solution For the Crowded Class Nightmare
18th International Conference on Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004
Okul Deneyimi I Dersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği ve Kazandırılan Davranışlar
Uluslar arası Katılımlı 2000’li yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
İlköğretim Bölümü Öğrencilerinin Fen Bilgisi Laboratuar Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Uluslar arası Katılımlı 2000’li yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Gürel, Z., Şengül, S.Çorlu, M.A., Güven, İ., Aydın, E. (Mayıs, 2002). Okul Deneyimi –IDersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği Ve Kazandırılan Davranışlar.
Uluslar Arası Katılımlı2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Kitap & Kitap Bölümleri
Okulöncesinde Fen Kavramları ve Öğretimi
Okulöncesi Dönemde Fen Eğitimi Meslek Liseleri için, Fatma Şahin, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.86-107, 2016
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE FEN EĞİTİMİ
Hedef cs yayın basım, Ankara, 2015
OKUL ÖNCESİNDE FEN KAVRAMLARI VE ÖĞRETİMİ
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE FEN EĞİTİMİ, Şahin, Fatma, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.87-110, 2015