Akademik Unvanlar
-
2016 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2020 Dr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2012 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2001 - 2009 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1999 - 2001 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2013 - 2013 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2014 - 2016 Misafir Araştırmacı
Università degli Studi di Napoli Federico II
-
1998 - 1999 Fen Bilgisi Öğretmeni
Özel Doğuş Lisesi
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Sosyal Medya Aracılığıyla Fen Eğitimi
-
Lisans Fen Bilgisi Eğitiminde Okul Deneyimi
-
Doktora Fen Eğitiminde Son Eğilimler
-
Lisans FİZİK 1
-
Lisans FİZİK II
-
Yüksek Lisans Karşılaştırmalı Fen Eğitimi ve Uygulamaları
-
Lisans Fen Bilgisi Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Doktora Büyük Bilimsel Deneyler
-
Lisans Modern Fiziğe Giriş
-
Lisans Genel Fizik Laboratuvarı II
-
Lisans Genel Fizik Laboratuvarı I
Yönetilen Tezler
-
Disiplinlerarası öğretim yaklaşımına göre hazırlanmış bilim etkinliklerinin 5. sınıf öğrencilerinin yaratıcı problem çözme becerilerine ve 21. yüzyıl becerilerine etkisi
Güven I. (Danışman)
B.ALPASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Otantik öğrenme yaklaşımına dayalı araştırma ve sorgulama temelli etkinliklerin 5. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve yaratıcı problem çözme özelliklerine etkisinin incelenmesi
Güven I. (Danışman)
C.NAS(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Kavram Karikatürleriyle Zenginleştirilmiş Tahmin Et-Gözle-Açıkla (Tga) Yönteminin Ortaokul Öğrencilerinin Sorgulama, Bilimsel Süreç Becerileri Ve Fen Deneylerine Yönelik Tutumlarına Etkisi
-
Türkiye, Çin (Hong Kong), Japonya ve Güney Kore fen öğretim programlarının karşılaştırılması
GÜVEN İ. (Danışman)
-
Bilimsel dergilerin 7. sınıf öğrencilerinin bilimsel okuryazarlığına ve Fen ve Teknoloji Dersine yönelik tutumlarına etkisinin araştırılması
GÜVEN İ. (Danışman)
-
Bağlam temelli yaklaşıma dayalı genel fizik-1 laboratuvar dersinin fen bilgisi öğretmen adaylarının başarılarına, bilimsel süreç becerilerine, motivasyonlarına ve hatırlamalarına etkisi
Güven İ. (Danışman)