SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
From New Emerging to New Emerging Markets Stuck in between Opportunity and Risk: Internationalization of Turkish Firms in Romania
Journal of East-West Business
, cilt.26, sa.3, ss.235-268, 2020 (ESCI)
Antecedent of Union Commitment in Turkish Food and Transportation Sector
Çalışma ve Toplum
, cilt.1, sa.40, ss.85-102, 2014 (Hakemli Dergi)
The Relationships of Job and Life Satisfaction With Intention To Leave Among Unionized Hotel Employees In Turkey
İşgüç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi,
, cilt.11, sa.2, ss.55-67, 2009 (Hakemli Dergi)
Call Center Work From Employer And Employee Perspective: Two Field Studies From Turkish Banking Sector
İşgüç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.22-35, 2006 (Hakemli Dergi)
Elektronik Performans İzleme Sistemlerinin Çalışanlar ve İşletmeler Üzerindeki Etkileri
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, ss.1-19, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yaşam Boyunca Mahremiyet Ölümden Sonra İtibar Kadının İnsan Hakları Bağlamında Arama Motorlarında Unutulma Hakkı
5th International Conference on Women Studies: Neoliberal Discourse and Gender Equality, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 25 - 27 Mart 2015, cilt.1, ss.593-606
Job Satisfaction, Commitment and Intention to Stay Among Banks Call Centre Workers The Case of Workers in Turkey
IIRA European Congress 2010, 28 Haziran - 01 Temmuz 2010
Stress Pay and Promotion Satisfaction among Banks Call Centre Workers The Case of Workers in Turkey
Canadian Industrial Relations Association Annual Meeting, Kanada, 27 - 29 Mayıs 2009
Bullying Among Turkish Bank Employees and Its Relation With Sick Leave
The 12th Asia Pacific Management Conference: Managing Competetiveness in Knowledge Economy, Ayutthaya, Tayland, 17 - 19 Kasım 2006
Call Center As a Channel in Corporate Communıcatıon: Analyzing From The Perspective of Impression Management Through a Case Study
nd International Conference on Business, Management and Economics, İzmir Yaşar Üniversitesi, 18 Haziran 2006
A Contemporaray Communications Perspective In The Field of Brand Loyalty
Proc, 9th International Corporate and Marketing Communications Conference, 05 Nisan 2004, ss.325-330
Kitap & Kitap Bölümleri
Kişilerarası İlişkilerde Sevgi iletişimi ve Sevgi Mübadele Teorisi
İletişim Araştrımaları ve Medya Analizleri Bulgular-Eleştiriler, Selma Koç Akgül, Editör, Hiperlink, İstanbul, ss.54-77, 2019
Tracking the Aftermath of a Corporate Scandal from a Network Perspective: The Case of Roche in Turkey
Business Society and Politics, AMJAD HADJIKHANI, ULF ELG, PERVEZ GHAURI, Editör, Emerald, ss.303-325, 2012
İSTİHDAM EDİLEBİLİRLİK DEĞİŞİM KISKACINDA BİREY
Ekin Yayınevi, Bursa, 2009
Örgütlerde Dedikodu ve Söylenti
Çalışma Yaşamında Davranış: Güncel Yaklaşımlar, Aşkın Keser,Gözde YILMAZ,Seray Sever, Editör, Umuttepe , Kocaeli, ss.245-276, 2009
Çok Uluslu İşletmelerde İzlenim Yönetimi ve Kurumsal İmaj Oluşumuna Katkısı
Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim ve Yönetim, Pınar Eraslan Yayınoğlu, Editör, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2005