Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. A Bibliometric Analysis of Greenwashing Literature in the Fashion Industry Using Vosviewer

11nd International Scientific Research and Innovation Congress, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Ağustos 2025, (Özet Bildiri)

2. MACRO-INFLUENCERS' EFFECT ON CONSUMER TRUST AND BRAND IMAGE: A PILOT STUDY IN WOMEN PERSONAL CARE PRODUCTS CATEGORY

5th International Acharaka Congress on Humanities and Social Sciences , 11 - 13 Kasım 2023, ss.46-54, (Tam Metin Bildiri)

3. Content Analysis of Advertisings in Turkish Banking Industry

4th Annual International Conference on Turkey and Turkish Studies, Athens, Yunanistan, 19 - 22 Haziran 2017, ss.29-30, (Özet Bildiri)

4. POLİTİK PAZARLAMADA MARKA KİŞİLİĞİ BOYUTLARININ ANALİZİ: TÜRKİYE’DEKI SİYASAL PARTİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

International Congress on Political, Economic and Social Studies_Sarajevo, Bosna_2017, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

5. The Effects of Ambush Marketing on the Brand Awareness and Consumer Behavior 2010 FIBA World Championship Example

3rd Annual International Conference on Turkey and Turkish Studies, Athens, Yunanistan, 27 - 30 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 6

1. Pazarlama İletişiminde Amaca Yönelik Pazarlama Yaklaşımının Örneklerle İncelenmesi

Pazarlama İletişimi: Sosyal ve Etik Boyutlar ile Özel Pazarlama Alanları, ŞENTÜRK ESMA EBRU, KARTAL CİHAT, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.23-45, 2024

2. Sosyal Girişimcilikte Teknoloji Kullanımı

Sosyal Girişimcilik: Disiplinlerarası Bir Yaklaşım, Hava Yaşbay Kobal, Editör, Türkmen Kitabevi, İstanbul, ss.145-155, 2021

3. Wie sich die digitalen Private Shopping Clubs auf die wahrgenommenen Markennutzen auswirken – eine empirische Analyse für Luxusmarken

Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner,Helmut Schöning,Stephan,Sümer Gögüs,Handan, Editör, Linde Verlag, Linz, ss.101-138, 2020

4. Karma Yönetim Modeline Dayanan Aile İşletmelerinde Aile Üyesi Olmayan Yöneticilere İlişkin Risk Faktörleri

İşletmelerde Risk Yönetimi: Türkiye, Almanya ve Avusturya Karşılaştırması, Handan Sümer Göğüş,Stephan Schöning,Helmut Pernsteiner, Editör, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.255-272, 2018

6. Gönüllü Sadelik Akımının Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi

Pazarlama Vizyonunu Geliştiren Yeniden Doğan Pazarlar, Mehtap Köktürk, Emine Çobanoğlu, Müge Yalçın, İrem Eren Erdoğmuş, Taşkın Dirsehan, Editör, BETA, ss.173-195, 2014
Metrikler

Yayın

17

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları