Dr. Öğr. Üyesi EKİN KARAPINAR
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Marmara Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Organik Ürün Tüketicilerinin Tipolojisi: Gönüllü Sadelik, Çevre Bilinci ve Değerler Açısından Pazar Bölümlerinin İncelenmesi
Kurtuluş S.
,
Karapınar E.
,
Özkan E.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, 2019 (Hakemli Dergi)
Sinsi (Tuzak) Pazarlamanın Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi: 2010 Dünya Şampiyonası Örneği
Kelemci G.
,
Karapınar E.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.185-203, 2016 (Hakemli Dergi)
Understanding Levels of Voluntary Simplicity in Turkey
ERDOĞMUŞ Z. İ.
,
KARAPINAR E.
Bogazici Journal: Review of Social, Economic and Administrative Studies
, cilt.29, ss.1-19, 2015 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
MACRO-INFLUENCERS' EFFECT ON CONSUMER TRUST AND BRAND IMAGE: A PILOT STUDY IN WOMEN PERSONAL CARE PRODUCTS CATEGORY
Karapınar E.
,
Mazı S.
5th International Acharaka Congress on Humanities and Social Sciences , 11 - 13 Kasım 2023, ss.46-54
Content Analysis of Advertisings in Turkish Banking Industry
Karapınar E.
,
Uydacı M.
,
Kelemci G.
,
Güsan G.
4th Annual International Conference on Turkey and Turkish Studies, Athens, Yunanistan, 19 - 22 Haziran 2017, ss.29-30
POLİTİK PAZARLAMADA MARKA KİŞİLİĞİ BOYUTLARININ ANALİZİ: TÜRKİYE’DEKI SİYASAL PARTİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KELEMCİ SCHNEİDER G.
,
GÜSAN G.
,
KARAPINAR E.
,
Hazır O.
International Congress on Political, Economic and Social Studies_Sarajevo, Bosna_2017, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017
The Effects of Ambush Marketing on the Brand Awareness and Consumer Behavior 2010 FIBA World Championship Example
Kelemci Schneider G.
,
Karapınar E.
3rd Annual International Conference on Turkey and Turkish Studies, Athens, Yunanistan, 27 - 30 Haziran 2016
Paydaş Gruplar Aile İşletmelerinden Ne İster Paydaş Beklentileri ve Beklentiler Arasındaki İlişkiler
Durgun C.
,
KARAPINAR E.
Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012
Schwerpunkte der Innovationsarbeit von KMU in der Türkei Innovationsfähigkeit von KMU messen fördern vernetzen
Zamantılı Nayır D.
,
Karapınar E.
Innovationskonferenz HS Bielefeld, Bielefeld, Almanya, 17 Aralık 2009
Kitaplar
Pazarlama İletişiminde Amaca Yönelik Pazarlama Yaklaşımının Örneklerle İncelenmesi
KARAPINAR E.
Pazarlama İletişimi: Sosyal ve Etik Boyutlar ile Özel Pazarlama Alanları, ŞENTÜRK ESMA EBRU, KARTAL CİHAT, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.23-45, 2024
Sosyal Girişimcilikte Teknoloji Kullanımı
KARAPINAR E.
Sosyal Girişimcilik: Disiplinlerarası Bir Yaklaşım, Hava Yaşbay Kobal, Editör, Türkmen Kitabevi, İstanbul, ss.145-155, 2021
Wie sich die digitalen Private Shopping Clubs auf die wahrgenommenen Markennutzen auswirken – eine empirische Analyse für Luxusmarken
Ceritoğlu A. B.
,
Kelemci G.
,
Güsan Köse G.
,
Karapınar E.
Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner,Helmut Schöning,Stephan,Sümer Gögüs,Handan, Editör, Linde Verlag, Linz, ss.101-138, 2020
Karma Yönetim Modeline Dayanan Aile İşletmelerinde Aile Üyesi Olmayan Yöneticilere İlişkin Risk Faktörleri
Karapınar E.
İşletmelerde Risk Yönetimi: Türkiye, Almanya ve Avusturya Karşılaştırması, Handan Sümer Göğüş,Stephan Schöning,Helmut Pernsteiner, Editör, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.255-272, 2018
Politik Pazarlamada Marka Kişiliği Boyutlarının Analizi: Türkiye’deki Siyasal Partiler Üzerine Bir Araştırma
KELEMCİ SCHNEİDER G.
,
GÜSAN G.
,
KARAPINAR E.
,
Hazır O.
Sosyal Araştırmalar, , Editör, Beşköprü Publication, ss.171-198, 2017
Gönüllü Sadelik Akımının Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi
ERDOĞMUŞ Z. İ.
,
KARAPINAR E.
Pazarlama Vizyonunu Geliştiren Yeniden Doğan Pazarlar, Mehtap Köktürk, Emine Çobanoğlu, Müge Yalçın, İrem Eren Erdoğmuş, Taşkın Dirsehan, Editör, BETA, ss.173-195, 2014
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
16
Atıf (Scopus)
9
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Diğer Toplam)
4
Tez Danışmanlığı
1
Açık Erişim
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları