Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

MACRO-INFLUENCERS' EFFECT ON CONSUMER TRUST AND BRAND IMAGE: A PILOT STUDY IN WOMEN PERSONAL CARE PRODUCTS CATEGORY

5th International Acharaka Congress on Humanities and Social Sciences , 11 - 13 Kasım 2023, ss.46-54

Content Analysis of Advertisings in Turkish Banking Industry

4th Annual International Conference on Turkey and Turkish Studies, Athens, Yunanistan, 19 - 22 Haziran 2017, ss.29-30

POLİTİK PAZARLAMADA MARKA KİŞİLİĞİ BOYUTLARININ ANALİZİ: TÜRKİYE’DEKI SİYASAL PARTİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

International Congress on Political, Economic and Social Studies_Sarajevo, Bosna_2017, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017

The Effects of Ambush Marketing on the Brand Awareness and Consumer Behavior 2010 FIBA World Championship Example

3rd Annual International Conference on Turkey and Turkish Studies, Athens, Yunanistan, 27 - 30 Haziran 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Pazarlama İletişiminde Amaca Yönelik Pazarlama Yaklaşımının Örneklerle İncelenmesi

Pazarlama İletişimi: Sosyal ve Etik Boyutlar ile Özel Pazarlama Alanları, ŞENTÜRK ESMA EBRU, KARTAL CİHAT, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.23-45, 2024

Sosyal Girişimcilikte Teknoloji Kullanımı

Sosyal Girişimcilik: Disiplinlerarası Bir Yaklaşım, Hava Yaşbay Kobal, Editör, Türkmen Kitabevi, İstanbul, ss.145-155, 2021

Wie sich die digitalen Private Shopping Clubs auf die wahrgenommenen Markennutzen auswirken – eine empirische Analyse für Luxusmarken

Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner,Helmut Schöning,Stephan,Sümer Gögüs,Handan, Editör, Linde Verlag, Linz, ss.101-138, 2020

Karma Yönetim Modeline Dayanan Aile İşletmelerinde Aile Üyesi Olmayan Yöneticilere İlişkin Risk Faktörleri

İşletmelerde Risk Yönetimi: Türkiye, Almanya ve Avusturya Karşılaştırması, Handan Sümer Göğüş,Stephan Schöning,Helmut Pernsteiner, Editör, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.255-272, 2018

Gönüllü Sadelik Akımının Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi

Pazarlama Vizyonunu Geliştiren Yeniden Doğan Pazarlar, Mehtap Köktürk, Emine Çobanoğlu, Müge Yalçın, İrem Eren Erdoğmuş, Taşkın Dirsehan, Editör, BETA, ss.173-195, 2014

Metrikler

Yayın

16

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

1

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları