Eğitim Bilgileri
2007 - 2011
2007 - 2011Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri Anabilim Dalı, Türkiye
2004 - 2007
2004 - 2007Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri Anabilim Dalı, Türkiye
1999 - 2004
1999 - 2004Lisans
Yıldız Teknik Üniversitesi, Kimya-Metalurji Fakültesi, Matematik Mühendisliği Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Bilişsel süreçler bağlamında tüketici davranışının yeni iletişim ortamlarında bilgi edinme amaçlı incelenmesi: "Online" mağaza kullanım niyeti üzerine bir araştırma
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri Anabilim Dalı
2007
2007Yüksek Lisans
Elektronik Girişimcilikte Kullanılan Web Teknolojileri ve Bilişim Sistemi Olarak Perakende Satış Sistemlerinin İncelenmesi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri Anabilim Dalı
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
2012 - 2014
2012 - 2014Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
2011 - 2012
2011 - 2012Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
2005 - 2011
2005 - 2011Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Sosyal medya pazarlaması ile marka sadakati arasındaki ilişkide marka ilişkili sosyal medya bağlılığının rolü: Hazır giyim sektörü üzerine bir araştırma
Değerli B. (Danışman)
Ö.UYANIK(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Marka Bilgisi ve Marka İlişki Kalitesinin Marka Sadakati Üzerindeki Rolü ve Bir Araştırma
DEĞERLİ B. (Danışman)
M.KARAKAYA(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Endüstri 4.0 bakış açısıyla nesnelerin interneti ve müşteri deneyimi açısından incelenmesi
DEĞERLİ B. (Danışman), Değerli Ö.
K.Sedefçi(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (12)
Scopus (2)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (8)
2020
20201. DENEYİMSEL PAZARLAMADA GASTRONOMİ TURİZMİ AÇISINDAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMASI KULLANIMININ DENEYİM DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK MENÜ UYGULAMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Karabıyık N., Uydacı M., Değerli B., Ergün Tuncay İ.
Beykoz Akademi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.174-193, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20192. AYDINLANMA ÇAĞININ İÇECEĞİ KAHVEDEN POSTMODERN DÖNEMİN KÜRESEL TÜKETİM AKTÖRÜ KAHVEYE BİR YOLCULUK: LONDRA ÖRNEĞİ
Değerli B., Değerli A.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.239-269, 2019 (Hakemli Dergi)
2016
20163. ONLINE İTİBAR YÖNETİMİ İÇİN SOSYAL CRM YAKLAŞIMIYLATÜKETİCİ YORUMLARININ ANALİZİ ÜZERİNE BİR MODEL
AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , ss.51-69, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20164. Card usage by Turks when travelling abroad shopping and Transnationalisation
ÖZYER Y., DEĞERLİ B., DEĞERLİ A., GÖZÜKARA E.
Transnational Marketing Journal , cilt.4, ss.10-19, 2016 (Scopus)
2016
20165. İstanbul daki Alışveriş Merkezleri Üzerine Bir Araştırma Kümeleme Analizi
ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F., ÇAĞLAYAN AKAY E., UYDACI M., DEĞERLİ B., KARABIYIK N.
Social'Sciences'Research'Journal , 2016 (Hakemli Dergi)
2015
20156. Analyzing Information Technology Status and Networked Readiness Index in Context of Diffusion of Innovations Theory
Değerli A., Aytekin Ç., Değerli B.
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.195, ss.1553-1562, 2015 (Scopus)
2014
20147. Jetfighter Down! Predicting Opinions With Twitter and The Role Social Media on Turkey Within Context of Attribute Agenda-Setting Theory
Kara T., Akyazı E., Aytekin Ç., Dilmen N. E., Sütcü C. S., Değerli B.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, ss.875-889, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
20138. Positioning of campuses in terms of satisfaction: A research on Marmara University
YALÇIN F. A., ARSLAN F. M., TEKTAŞ N., İŞGÖREN A. N., ÖZYER AKSOY Y., DEĞERLİ B., et al.
International Association of Social Science Research -IASSR , ss.47-53, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
20139. Positioning of campuses in terms of satisfaction A research on Marmara University
YALÇIN F. A., ARSLAN F. M., TEKTAŞ N., İŞGÖREN A. N., ÖZYER Y., DEĞERLİ B., et al.
European Journal of Research on Education , ss.47-53, 2013 (Hakemli Dergi)
2010
201010. Web Content Analysis of Agricultural Cooperatives Located in Turkey
Uydacı M., Alpaslan H. İ., Değerli B.
China-USA Business Review , cilt.9, sa.6, ss.38-42, 2010 (Hakemli Dergi)
2008
200811. The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era
Sütcü C. S., Karayel Bilbil E., Değerli B.
the E-Business Review , cilt.8, ss.285-290, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200812. The Effect of New Media in Extending Brand on Consumer Perception: A Survey in Retail Sector in Turkey
Karayel Bilbil E., Sütcü C. S., Değerli B.
the E-Business Review , cilt.8, ss.60-64, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Medya Okuryazarlığı Bağlamında Sağlık Alanındaki Yalan İçeriklerin Sosyal Ağlarda Yayılımına Bir Bakış
DEĞERLİ A., DEĞERLİ B.
4. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2018, ss.147-168, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. Effects On Experience Value Of Augmented Reality (Ar) Experience A Research On Ar Menu Application
UYDACI M., KARABIYIK N., DEĞERLİ B., Ergün Tuncay İ.
3rd Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018, Antalya, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.35-36, (Özet Bildiri)
2018
20183. Seeking the Truth in Post-Truth World A Research on Diffusion of Viral Content in Social Networks
DEĞERLİ A., AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
16th International Symposium Communication in the Millennium CIM 2018, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.828-845, (Tam Metin Bildiri)
2016
20164. Growing Concepts in Retailing Shopping Malls in İstanbul between 2004 2014
ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F., UYDACI M., ÇAĞLAYAN AKAY E., DEĞERLİ B., KARABIYIK N.
14th Annual International Conference on Marketing, 27 - 30 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2015
20155. Analyzing the Shopping Expenses of Turks While Abroad within the Context of Credit Card Usage
ÖZYER Y., DEĞERLİ A., DEĞERLİ B., GÖZÜKARA E.
Turkish Migration Conference, Prague, 25 - 27 Haziran 2015, ss.9-10, (Özet Bildiri)
2015
20156. Measuring Attitudes towards Augmented Reality Practices on Transnational Consumers
DEĞERLİ A., DEĞERLİ B., KARABIYIK N., YERDEN A. U.
Turkish Migration Conference, Prague, 25 - 27 Haziran 2015, ss.10-12, (Özet Bildiri)
2015
20157. Analyzing Information Technology Status and Networked Readiness Index in Context of Diffusion of Innovations Theory
Degerli A., AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.1553-1562, (Tam Metin Bildiri)
2014
20148. An Estimation Research Based on Coffee Consumption Habits of Transnational Consumers in London
ÖZYER Y., DEĞERLİ B., DEĞERLİ A.
International Conference Turkish Migration Comperative Perspectives and Continuities, London, Kanada, 30 Mayıs - 01 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
2012
20129. The Relationship Between Turkish Consumer s Shopping Values And Attitudes To Debt In Foreign Countries
KARABIYIK N., DEĞERLİ B.
International Conference Turkish Migration in Europe Projecting The Next 50 Years, London, Kanada, 7 - 09 Aralık 2012, (Özet Bildiri)
2012
201210. Dinamik Girişimcilikte Yenilikçilik Anlayışı: Online Ortamda Kullanıcıların Yeniliklere Bakış Açıları ile İlgili Uygulama
ÇELİK N., ENE S., DEĞERLİ B.
4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2012, ss.467-478, (Tam Metin Bildiri)
2012
201211. Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerin Web Sitesi Kalitesinin Üstünlük Yaratmada Pazarlama Karması Açısından Değerlendirilmesi
KONUK F. A., KARABIYIK N., DEĞERLİ B.
4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
2011
201112. Bir Web 2 0 Uygulaması Olarak Podcasting ve Öğrenme Aracı Olarak Kullanımına İlişkin Araştırma Örnekleri
AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
2.Uluslararası 6.Ulusal Meslek Yüksekokulu Sempozyumu’2011, Aydın, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011
2010
201013. Üniversite Öğrencilerinin Öğrenim Gördükleri Okul Öğretim Elemanları ve Sınıf Arkadaşları İle İlgili Görüşlerinin Açıklayıcı Ve Doğrulayıcı Faktör Analizi İle İncelenmesi Yüksekokul Örneği
Çakır Zeytinoğlu F., Değerli B.
11. Ekonometri ve İstatistik Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2010, ss.827-845, (Tam Metin Bildiri)
2010
201014. Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites
ENE S., DEĞERLİ B.
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.126-132, (Tam Metin Bildiri)
2010
201015. Marka Yerleştirme CSI Crime Scene Investigation Dizisinde Kullanım Örnekleri
ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F., TEREK ÜNAL G., DEĞERLİ B.
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.503-508, (Tam Metin Bildiri)
2010
201016. New Face of Personal and Corporate Web Sites Blogs
AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.388-393, (Tam Metin Bildiri)
2009
200917. Türkiye deki Tüketim Kooperatiflerinin Web Sitelerinin İçerik Analizi
ALPASLAN H. İ., DEĞERLİ B., SEMİZ D.
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulu Sempozyumu, Konya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2009, ss.3508-3520, (Tam Metin Bildiri)
2009
200918. Üniversite Öğrencilerinin Sosyo Ekonomik Durumunun Sosyal Ağlar Üzerindeki Etkisine İlişkin Bir Uygulama
DÜVENCİ A., AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
3. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2009, ss.83-88, (Tam Metin Bildiri)
2009
200919. Farkındalık Yaratmak İçin Yeni Bir Teknik İhtiyarlara Yer Yok Filminde Marka Kullanımı
TEREK ÜNAL G., DEĞERLİ B.
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulu Sempozyumu, Konya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2009, ss.745-757, (Tam Metin Bildiri)
2009
200920. The Appraisal of the Use of Social Network Platform Facebook as a Supportive Learning Tool For Information And Communication Technologies and as a Collaborative Experience for the Turkish Students
TİNGÖY Ö., DÜVENCİ A., AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
3rd International Technology, Education and Development Conference, Valencia, İspanya, 9 - 13 Mart 2009, ss.429-437, (Tam Metin Bildiri)
2008
200821. Comparısıon Of Internet Bankıng Servıces Of Local Capıtalızed And Foreıgn Capıtalızed Prıvate Commercıal Banks In Turkey
ALPASLAN H. İ., DEĞERLİ B.
EIRASS 15th International Conference on Recent Advances in Retailing and Servıces Science, Zagrep, Hırvatistan, 14 - 17 Temmuz 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200822. Geleceğin Yüksek Öğretim Sisteminde Elektronik Öğretimin Yeri ve Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
UYDACI M., KARABIYIK YERDEN N., DEĞERLİ B.
2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.221-234, (Tam Metin Bildiri)
2008
200823. Video Paylaşım Sitelerinin Kullanılmasında Öğrenci Tercihlerinin Değerlendirilmesi
DÜVENCİ A., AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.71-80, (Tam Metin Bildiri)
2006
200624. EKETRONİK GİRİŞİMCİLİKTE KULLANILAN WEB TEKNOLOJİLERİNİN İNCELENMESİ VE PERAKENDE SATIŞ YAPAN SİTELERİN BİLİŞİM AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
SEYFULLAHOĞULLARI Ç. A., DEĞERLİ B., TÜRKOĞLU S.
ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ, Bishkek, Kırgızistan, 25 - 27 Mayıs 2006, cilt.86, ss.459-466, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2017
20171. Growing Concept in Retailing: Shopping Malls in Istanbul between 2004-2014
UYDACI M., ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F., ÇAĞLAYAN AKAY E., DEĞERLİ B., KARABIYIK N.
Special Topics in EconomicsManagement, Foster Εlvis C.,Tzempelikos Nektarios, Sakellariou Chris, Andrikopoulos Panagiotis, Editör, Greece by the Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.83-99, 2017
Desteklenen Projeler
2017 - 2020
2017 - 2020Deneyimsel Pazarlamada Arttırılmış Gerçeklik Çalışmaları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Karabıyık Yerden N. (Yürütücü), Uydacı M., Değerli B., Ergün Tuncay İ.
2015 - 2016
2015 - 2016İstanbul da Alışveriş Merkezlerinin Yol Haritası ve Durum Analizi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Çakır Zeytinoğlu F. (Yürütücü), Uydacı M., Çağlayan Akay E., Değerli B., Karabıyık Yerden N.
2014 - 2015
2014 - 2015
Londra ya Göç Etmiş Türklerin ve Diğer Ulusların Kahve Tüketim Alışkanlıklarına Bağlı Olarak Bir Tahminleme Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Değerli B. (Yürütücü)
2012 - 2013
2012 - 2013İşletmelerde Sosyal Medya Ölçümlemesinin Rolü ve Fikir Madenciliği Uygulaması Geliştirme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Sütcü C. S., Kara T., Akyazı E., Dilmen N. E., Aytekin Ç., Değerli B.
2011 - 2013
2011 - 2013Marmara Üniversitesinin Karar Süreçlerinde Öğrencilerin Rolü
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Öznaz D., Tektaş N.(Yürütücü), Uzmanoğlu M. S., Değerli B., Arslan F. M., Özener Y., et al.