Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
Scopus (2)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. Medya Okuryazarlığı Bağlamında Sağlık Alanındaki Yalan İçeriklerin Sosyal Ağlarda Yayılımına Bir Bakış

4. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2018, ss.147-168, (Tam Metin Bildiri)

2. Effects On Experience Value Of Augmented Reality (Ar) Experience A Research On Ar Menu Application

3rd Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018, Antalya, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.35-36, (Özet Bildiri)

3. Seeking the Truth in Post-Truth World A Research on Diffusion of Viral Content in Social Networks

16th International Symposium Communication in the Millennium CIM 2018, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.828-845, (Tam Metin Bildiri)

7. Analyzing Information Technology Status and Networked Readiness Index in Context of Diffusion of Innovations Theory

World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.1553-1562, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

8. An Estimation Research Based on Coffee Consumption Habits of Transnational Consumers in London

International Conference Turkish Migration Comperative Perspectives and Continuities, London, Kanada, 30 Mayıs - 01 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

9. The Relationship Between Turkish Consumer s Shopping Values And Attitudes To Debt In Foreign Countries

International Conference Turkish Migration in Europe Projecting The Next 50 Years, London, Kanada, 7 - 09 Aralık 2012, (Özet Bildiri)

12. Bir Web 2 0 Uygulaması Olarak Podcasting ve Öğrenme Aracı Olarak Kullanımına İlişkin Araştırma Örnekleri

2.Uluslararası 6.Ulusal Meslek Yüksekokulu Sempozyumu’2011, Aydın, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011

14. Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites

Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.126-132, (Tam Metin Bildiri)

15. Marka Yerleştirme CSI Crime Scene Investigation Dizisinde Kullanım Örnekleri

Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.503-508, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. New Face of Personal and Corporate Web Sites Blogs

International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.388-393, (Tam Metin Bildiri)

17. Türkiye deki Tüketim Kooperatiflerinin Web Sitelerinin İçerik Analizi

1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulu Sempozyumu, Konya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2009, ss.3508-3520, (Tam Metin Bildiri)

18. Üniversite Öğrencilerinin Sosyo Ekonomik Durumunun Sosyal Ağlar Üzerindeki Etkisine İlişkin Bir Uygulama

3. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2009, ss.83-88, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Farkındalık Yaratmak İçin Yeni Bir Teknik İhtiyarlara Yer Yok Filminde Marka Kullanımı

1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulu Sempozyumu, Konya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2009, ss.745-757, (Tam Metin Bildiri)

21. Comparısıon Of Internet Bankıng Servıces Of Local Capıtalızed And Foreıgn Capıtalızed Prıvate Commercıal Banks In Turkey

EIRASS 15th International Conference on Recent Advances in Retailing and Servıces Science, Zagrep, Hırvatistan, 14 - 17 Temmuz 2008, (Tam Metin Bildiri)

23. Video Paylaşım Sitelerinin Kullanılmasında Öğrenci Tercihlerinin Değerlendirilmesi

2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.71-80, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. Growing Concept in Retailing: Shopping Malls in Istanbul between 2004-2014

Special Topics in EconomicsManagement, Foster Εlvis C.,Tzempelikos Nektarios, Sakellariou Chris, Andrikopoulos Panagiotis, Editör, Greece by the Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.83-99, 2017
Metrikler

Yayın

37

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

52

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

10

Proje

5

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları