Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
AYDINLANMA ÇAĞININ İÇECEĞİ KAHVEDEN POSTMODERN DÖNEMİN KÜRESEL TÜKETİM AKTÖRÜ KAHVEYE BİR YOLCULUK: LONDRA ÖRNEĞİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.239-269, 2019 (Hakemli Dergi)
Card usage by Turks when travelling abroad shopping and Transnationalisation
Transnational Marketing Journal
, cilt.4, ss.10-19, 2016 (Scopus)
Positioning of campuses in terms of satisfaction A research on Marmara University
European Journal of Research on Education
, ss.47-53, 2013 (Hakemli Dergi)
Web Content Analysis of Agricultural Cooperatives Located in Turkey
China-USA Business Review
, cilt.9, sa.6, ss.38-42, 2010 (Hakemli Dergi)
The Effect of New Media in Extending Brand on Consumer Perception: A Survey in Retail Sector in Turkey
the E-Business Review
, cilt.8, ss.60-64, 2008 (Hakemli Dergi)
The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era
the E-Business Review
, cilt.8, ss.285-290, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Medya Okuryazarlığı Bağlamında Sağlık Alanındaki Yalan İçeriklerin Sosyal Ağlarda Yayılımına Bir Bakış
4. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2018, ss.147-168
Effects On Experience Value Of Augmented Reality (Ar) Experience A Research On Ar Menu Application
3rd Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018, Antalya, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.35-36
Seeking the Truth in Post-Truth World A Research on Diffusion of Viral Content in Social Networks
16th International Symposium Communication in the Millennium CIM 2018, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.828-845
Growing Concepts in Retailing Shopping Malls in İstanbul between 2004 2014
14th Annual International Conference on Marketing, 27 - 30 Haziran 2016
Measuring Attitudes towards Augmented Reality Practices on Transnational Consumers
Turkish Migration Conference, Prague, 25 - 27 Haziran 2015, ss.10-12
Analyzing the Shopping Expenses of Turks While Abroad within the Context of Credit Card Usage
Turkish Migration Conference, Prague, 25 - 27 Haziran 2015, ss.9-10
An Estimation Research Based on Coffee Consumption Habits of Transnational Consumers in London
International Conference Turkish Migration Comperative Perspectives and Continuities, London, Kanada, 30 Mayıs - 01 Haziran 2014
The Relationship Between Turkish Consumer s Shopping Values And Attitudes To Debt In Foreign Countries
International Conference Turkish Migration in Europe Projecting The Next 50 Years, London, Kanada, 7 - 09 Aralık 2012
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerin Web Sitesi Kalitesinin Üstünlük Yaratmada Pazarlama Karması Açısından Değerlendirilmesi
4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2012
Dinamik Girişimcilikte Yenilikçilik Anlayışı: Online Ortamda Kullanıcıların Yeniliklere Bakış Açıları ile İlgili Uygulama
4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2012, ss.467-478
Bir Web 2 0 Uygulaması Olarak Podcasting ve Öğrenme Aracı Olarak Kullanımına İlişkin Araştırma Örnekleri
2.Uluslararası 6.Ulusal Meslek Yüksekokulu Sempozyumu’2011, Aydın, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenim Gördükleri Okul Öğretim Elemanları ve Sınıf Arkadaşları İle İlgili Görüşlerinin Açıklayıcı Ve Doğrulayıcı Faktör Analizi İle İncelenmesi Yüksekokul Örneği
11. Ekonometri ve İstatistik Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2010, ss.827-845
Marka Yerleştirme CSI Crime Scene Investigation Dizisinde Kullanım Örnekleri
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.503-508
Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.126-132
New Face of Personal and Corporate Web Sites Blogs
International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.388-393
Farkındalık Yaratmak İçin Yeni Bir Teknik İhtiyarlara Yer Yok Filminde Marka Kullanımı
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulu Sempozyumu, Konya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2009, ss.745-757
Üniversite Öğrencilerinin Sosyo Ekonomik Durumunun Sosyal Ağlar Üzerindeki Etkisine İlişkin Bir Uygulama
3. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2009, ss.83-88
Türkiye deki Tüketim Kooperatiflerinin Web Sitelerinin İçerik Analizi
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulu Sempozyumu, Konya, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2009, ss.3508-3520
Comparısıon Of Internet Bankıng Servıces Of Local Capıtalızed And Foreıgn Capıtalızed Prıvate Commercıal Banks In Turkey
EIRASS 15th International Conference on Recent Advances in Retailing and Servıces Science, Zagrep, Hırvatistan, 14 - 17 Temmuz 2008
Geleceğin Yüksek Öğretim Sisteminde Elektronik Öğretimin Yeri ve Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.221-234
Video Paylaşım Sitelerinin Kullanılmasında Öğrenci Tercihlerinin Değerlendirilmesi
2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.71-80
EKETRONİK GİRİŞİMCİLİKTE KULLANILAN WEB TEKNOLOJİLERİNİN İNCELENMESİ VE PERAKENDE SATIŞ YAPAN SİTELERİN BİLİŞİM AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ, Bishkek, Kırgızistan, 25 - 27 Mayıs 2006, cilt.86, ss.459-466
Kitap & Kitap Bölümleri
Growing Concept in Retailing: Shopping Malls in Istanbul between 2004-2014
Special Topics in EconomicsManagement, Foster Εlvis C.,Tzempelikos Nektarios, Sakellariou Chris, Andrikopoulos Panagiotis, Editör, Greece by the Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.83-99, 2017