Articles Published in Other Journals
AYDINLANMA ÇAĞININ İÇECEĞİ KAHVEDEN POSTMODERN DÖNEMİN KÜRESEL TÜKETİM AKTÖRÜ KAHVEYE BİR YOLCULUK: LONDRA ÖRNEĞİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.7, no.1, pp.239-269, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
ONLINE İTİBAR YÖNETİMİ İÇİN SOSYAL CRM YAKLAŞIMIYLATÜKETİCİ YORUMLARININ ANALİZİ ÜZERİNE BİR MODEL
Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi
, pp.51-69, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Card usage by Turks when travelling abroad shopping and Transnationalisation
Transnational Marketing Journal
, vol.4, pp.10-19, 2016 (Scopus)
Positioning of campuses in terms of satisfaction A research on Marmara University
European Journal of Research on Education
, pp.47-53, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Web Content Analysis of Agricultural Cooperatives Located in Turkey
China-USA Business Review
, vol.9, no.6, pp.38-42, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of New Media in Extending Brand on Consumer Perception: A Survey in Retail Sector in Turkey
the E-Business Review
, vol.8, pp.60-64, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
The New Phenomenon for Turkish Youth: Online Advertising Era
the E-Business Review
, vol.8, pp.285-290, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Medya Okuryazarlığı Bağlamında Sağlık Alanındaki Yalan İçeriklerin Sosyal Ağlarda Yayılımına Bir Bakış
4. Sağlık İletişimi Sempozyumu, Antalya, Turkey, 30 - 31 October 2018, pp.147-168, (Full Text)
Effects On Experience Value Of Augmented Reality (Ar) Experience A Research On Ar Menu Application
3rd Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018, Antalya, Turkey, 4 - 05 October 2018, pp.35-36, (Summary Text)
Seeking the Truth in Post-Truth World A Research on Diffusion of Viral Content in Social Networks
16th International Symposium Communication in the Millennium CIM 2018, Eskişehir, Turkey, 25 - 28 April 2018, pp.828-845, (Full Text)
Growing Concepts in Retailing Shopping Malls in İstanbul between 2004 2014
14th Annual International Conference on Marketing, 27 - 30 June 2016, (Summary Text)
Measuring Attitudes towards Augmented Reality Practices on Transnational Consumers
Turkish Migration Conference, Prague, 25 - 27 June 2015, pp.10-12, (Summary Text)
Analyzing the Shopping Expenses of Turks While Abroad within the Context of Credit Card Usage
Turkish Migration Conference, Prague, 25 - 27 June 2015, pp.9-10, (Summary Text)
An Estimation Research Based on Coffee Consumption Habits of Transnational Consumers in London
International Conference Turkish Migration Comperative Perspectives and Continuities, London, Canada, 30 May - 01 June 2014, (Summary Text)
The Relationship Between Turkish Consumer s Shopping Values And Attitudes To Debt In Foreign Countries
International Conference Turkish Migration in Europe Projecting The Next 50 Years, London, Canada, 7 - 09 December 2012, (Summary Text)
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerin Web Sitesi Kalitesinin Üstünlük Yaratmada Pazarlama Karması Açısından Değerlendirilmesi
4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Manisa, Turkey, 2 - 04 May 2012, (Full Text)
Dinamik Girişimcilikte Yenilikçilik Anlayışı: Online Ortamda Kullanıcıların Yeniliklere Bakış Açıları ile İlgili Uygulama
4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Manisa, Turkey, 2 - 04 May 2012, pp.467-478, (Full Text)
Bir Web 2 0 Uygulaması Olarak Podcasting ve Öğrenme Aracı Olarak Kullanımına İlişkin Araştırma Örnekleri
2.Uluslararası 6.Ulusal Meslek Yüksekokulu Sempozyumu’2011, Aydın, Turkey, 25 - 27 May 2011
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenim Gördükleri Okul Öğretim Elemanları ve Sınıf Arkadaşları İle İlgili Görüşlerinin Açıklayıcı Ve Doğrulayıcı Faktör Analizi İle İncelenmesi Yüksekokul Örneği
11. Ekonometri ve İstatistik Sempozyumu, Sakarya, Turkey, 28 - 30 May 2010, pp.827-845, (Full Text)
Marka Yerleştirme CSI Crime Scene Investigation Dizisinde Kullanım Örnekleri
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı, İstanbul, Turkey, 28 - 30 April 2010, pp.503-508, (Full Text)

Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı, İstanbul, Turkey, 28 - 30 April 2010, pp.126-132, (Full Text)
New Face of Personal and Corporate Web Sites Blogs
International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Turkey, 28 - 30 April 2010, pp.388-393, (Full Text)
Farkındalık Yaratmak İçin Yeni Bir Teknik İhtiyarlara Yer Yok Filminde Marka Kullanımı
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulu Sempozyumu, Konya, Turkey, 27 - 29 May 2009, pp.745-757, (Full Text)
Üniversite Öğrencilerinin Sosyo Ekonomik Durumunun Sosyal Ağlar Üzerindeki Etkisine İlişkin Bir Uygulama
3. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Turkey, 29 - 31 May 2009, pp.83-88, (Full Text)

Türkiye deki Tüketim Kooperatiflerinin Web Sitelerinin İçerik Analizi
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulu Sempozyumu, Konya, Turkey, 27 - 29 May 2009, pp.3508-3520, (Full Text)
Comparısıon Of Internet Bankıng Servıces Of Local Capıtalızed And Foreıgn Capıtalızed Prıvate Commercıal Banks In Turkey
EIRASS 15th International Conference on Recent Advances in Retailing and Servıces Science, Zagrep, Croatia, 14 - 17 July 2008, (Full Text)
Geleceğin Yüksek Öğretim Sisteminde Elektronik Öğretimin Yeri ve Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Turkey, 3 - 04 June 2008, pp.221-234, (Full Text)
Video Paylaşım Sitelerinin Kullanılmasında Öğrenci Tercihlerinin Değerlendirilmesi
2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Turkey, 3 - 04 June 2008, pp.71-80, (Full Text)
EKETRONİK GİRİŞİMCİLİKTE KULLANILAN WEB TEKNOLOJİLERİNİN İNCELENMESİ VE PERAKENDE SATIŞ YAPAN SİTELERİN BİLİŞİM AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ, Bishkek, Kyrgyzstan, 25 - 27 May 2006, vol.86, pp.459-466, (Full Text)
Books
Growing Concept in Retailing: Shopping Malls in Istanbul between 2004-2014
in: Special Topics in EconomicsManagement, Foster Εlvis C.,Tzempelikos Nektarios, Sakellariou Chris, Andrikopoulos Panagiotis, Editor, Greece by the Athens Institute for Education and Research, Athens, pp.83-99, 2017