Dr. Öğr. Üyesi ALİ RIZA KÜPCÜ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Marmara Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
1.
Prospective mathematics teachers' ways of reasoning on differentiability and corner points in a real-life context
KERTİL M.
,
KÜPCÜ A. R.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.52, sa.9, ss.1361-1384, 2021 (ESCI)
2.
İlköğretim Öğrencilerinin Bilişsel Stil, Cinsiyet Ve Orantısal Düşünme Seviyelerine Göre Orantı İlişkili Problem Çözme Başarıları
KÜPCÜ A. R.
,
ÖZDEMİR A. Ş.
Kastamonu Eğitim dergisi
, cilt.20, ss.451-472, 2012 (Hakemli Dergi)
3.
Etkinlik temelli öğretim yaklaşımının ortaokul öğrencilerinin orantısal problemleri çözme başarısına etkisi
KÜPCÜ A. R.
,
ÖZDEMİR A. Ş.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.175-206, 2012 (Hakemli Dergi)
4.
AN INTERNATIONAL COMPARISON OF GRADE 6 STUDENTS' UNDERSTANDING OF THE EQUAL SIGN
Capraro R. M.
,
Capraro M. M.
,
Yetkiner Z. E.
,
ÖZEL S.
,
Kim H. G.
,
Kucuk A. R.
PSYCHOLOGICAL REPORTS
, cilt.106, sa.1, ss.49-53, 2010 (SSCI)
5.
Matematik Öğretiminin Bireyselleştirilmesinde Etkileşim Biriminin Kullanımının Başarıya ve Tutuma Etkisi
ÖZDEMİR A. Ş.
,
KÜPCÜ A. R.
Elementary Education Online
, ss.66-78, 2010 (Hakemli Dergi)
6.
The Effect of Using Interactive Unit for IndividualizingMathematics Teaching on Mathematics Success and Attitude
ÖZDEMİR A. Ş.
,
KÜPCÜ A. R.
Elementary Education Online
, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1.
Kavram Karikatürleri İle Destek Çalışmalarının Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi: Doğrusal Denklem ve Eğim
Küpcü A. R.
,
İşçi P.
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.411-420, (Tam Metin Bildiri)
2.
Ortaokul Öğrencilerinin Doğrusal Denklem ve Eğim Kavramlarındaki Yanılgıları ve Kavram Yanılgılarında Süreklilik
Küpcü A. R.
,
İşçi P.
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.275-284, (Tam Metin Bildiri)
3.
Çoklu Temsillerle Öğretimin 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Anlama Seviyelerine ve Cebirsel Problem Çözme Sürecine Etkisinin İncelenmesi
Küpcü A. R.
,
Sezgin A. N.
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 Ekim 2019 - 27 Şubat 2020, ss.31-35, (Özet Bildiri)
4.
İlköğretim Öğrencilerinin Cebir Başarısının Cebirsel Düşünme Düzeyi İle Cinsiyet Arasındaki İlişki
Küpcü A. R.
,
Yaprak Ceyhan E.
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.114, (Özet Bildiri)
5.
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Orantı Kavramı
KÜPCÜ A. R.
,
PUSMAZ A.
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
6.
Matematik Öğretmen Adaylarının Ebob ve Ekok Hakkındaki Pedagojik Alan Bilgileri
PUSMAZ A.
,
KÜPCÜ A. R.
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.417-425, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
1.
Young Adolescent Education in Turkey
Özel S.
,
Yetkiner Özel Z. E.
,
Capraro R. M.
,
Küpcü A. R.
An International Look at Educating Young Adolescents (The Handbook of Research in Middle Level Education), Steven B. Mertens,Vincent A. Anfara,Kathleen Roney, Editör, Information Age Publishing , North-Carolina, ss.1-24, 2009
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
13
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
15
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
20
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
165
H-İndeks (Scholar)
7
Atıf (TrDizin)
1
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
2
Toplam Atıf Sayısı
18
Tez Danışmanlığı
12
Açık Erişim
5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları