Yayınlar & Eserler

Makaleler 31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (18)

28. Taksim Square is not Tahrir Square

Al Jazeera , cilt.0, sa.0, 2013 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. Sürdürülebilirliğin Şehir Markalamada Kullanımı: Cittaslow Metropol Olarak İzmir’in Analizi

I. ULUSAL MARKA YÖNETİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

2. Ulus Markalama Stratejisi Olarak Kapsayıcılık ve Çeşitlilik: Nordik Modeli

Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları GSÜSTRAT-5: Marka Yönetimi ve Sürdürülebilirlik, İstanbul, Türkiye, 14 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

3. Subverting the Peripheral Other: Intersectionality and Female Gaze in Tereddüt

ICOMS ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU 2022, İstanbul, Türkiye, 29 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

4. Representation of Desire in Advertising: A Psychoanalytical Critique of Coca-Cola

6th Cultural Informatics, Communication & Media Studies Conference, İzmir, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

5. Spaces Between Otherness and Power: The Critical Analysis of Heterotopia in Uysallar

19th International Communication in the Millennium CIM 2022, İstanbul, Türkiye, 12 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

6. Memories Unveiled: Online Feminist Testimony and Resistance to Islamic Body Politics in Turkey

Media and Gender: History, Representation, Reception, SAN MARINO, 10 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

7. Scholactivism as a Counter Hegemonic Pedagogy: A Course experience at a Turkish University

12th OURMedia Conference : Mediactivism – Scholactivism, Brüksel, Belçika, 27 - 30 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Değişen Güzellik Kavramının Reklamlara Yansıması

International Management and Social Science Symposium, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2018, ss.22-31, (Tam Metin Bildiri)

9. Reconsidering Advertising Literacy from a Semiotic Perspective

5th International Conference on Teaching, Education Learning (ICTEL), Lizbon, Portekiz, 23 - 24 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Branding Turkey as the “Home”: Probing the Boundaries of a Nation Brand Identity

NordMedia 2017: 23rd Nordic Conference on Media and Communication Research, Tampere, Finlandiya, 17 - 19 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

11. Goodvertising: A New Perspective In The Philosophy Of Advertising

1st International Conference on New Trends in Communication, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.302-313, (Tam Metin Bildiri)

12. Increasing Critique of Sexism in Advertising Mainstreaming of Feminist Activism in Turkey

14th International Symposium Communicationin The Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.321-338, (Tam Metin Bildiri)

13. Subvertising Activism in Turkey Exploring a Critical Alternative

Conference on Advances in Management, Economics and Social Science - MES 2016, ROMA, İtalya, 18 - 19 Ağustos 2016, ss.10-14, (Tam Metin Bildiri)

14. Reklamlarda Cinsiyetçilik Karşıtı Feminist Aktivizm

Marmara Üniversitesi 8. Sosyoloji Günleri, İstanbul, Türkiye, 09 Mayıs 2016, (Yayınlanmadı)

15. Advertising as Ecogovernmentality:Analysis of Akkuyu Nükleer Campaign

ADVED15 - INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES, 12 - 14 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

16. Representation of Syrian Refugees in Turkish Media:A Critical Analysis of the News Items

”Constructing” Middle East: Media, Ideology and Culture, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. ADVERTISING AS ECOGOVERNMENTALITY: ANALYSIS OF AKKUYU NUKLEER CAMPAIGN

International Conference on Advances in Education and Social Sciences (ADVED), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2015, ss.164-174, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

18. Minorities in Turkish Cinema

Third Annual Conference on Muslim World 2014, İstanbul, Türkiye, 26 - 30 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)

19. Vatandaşı Görmek, Vatandaş Görünmek: Medyada Bir Görsel Vatandaşlık Çözümlemesi

II. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Bursa, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2013, ss.1105-1125, (Tam Metin Bildiri)

20. Seeing the Citizen, Being Seen as the Citizen: National Imagination of the Migrant’s Desirable Labor

6th Equality, Diversity and Inclusion International Conference, Atina, Yunanistan, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar 16

1. Kişisel Marka Olarak CEO Markalama: Sistematik Bir Literatür Taraması

Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi, Doç. Dr. M. Nur Erdem,Arş. Gör. Dr. Cansu Mayadağlı, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.207-241, 2024

3. Dijital Narsisizm: Reklam ve Marka Bağlaminda Psikanalitik Bir Tartışma

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları III, Öykü Ezgi Yıldız, Editör, Nobel, ss.93-112, 2023

4. The Classroom as Praxis: An Autoethnographic Approach Towards a Critical Journalism Assignment in Turkey

Journalism Pedagogy in Transitional Countries, Garrisi, Diana; Kuang, Xianwen, Editör, Palgrave Macmillan, Cham, ss.111-137, 2022

5. İstanbul’da Yeşil Markalama: İmkanlar ve Çelişkiler

Mekana ve İnsana Dair: Güncel yaklaşımlar, tartışmalar, Çalışmalar, Melis Oğuz, Editör, İdealkent, ss.172-182, 2022

7. “Save Us from Valentine’s Day!” Advertising Imaged Carnivals, Imagined Resistances

Discourse and Identity in Turkish Media, Mustafa, Süheyla Nil; Bostan, Ayşe Dilara, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.41-64, 2021

8. Articulating Diversity, Decoding Polarization: Online Responses to Coca Cola’s Memleket Advertisement

Differing Outlook of Contemporary Advertising, Aydinlioglu, Omer, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.11-41, 2019

11. Reklam Yönetimi

Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

15. Reklam Bağlamında İkna ve Retorik

İletişim Ve, Ruken Özgül Kılanç, Editör, Es Yayınları, İstanbul, ss.11-42, 2013

16. Beckett & Ionesco: The Absurd & Resistance

LE NÉANT DANS LA PENSÉE CONTEMPORAINE The Nothing in Contemporary Thought, Norbert-Bertrand Barbe, Editör, Bès Editions, ss.529-533, 2012
Metrikler

Yayın

68

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

26

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

55

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

25

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

89

Proje

1

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları