Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. Ortaokul Öğretmenlerinin Teknostres Düzeylerinin İncelenmesi

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.274-277, (Özet Bildiri)

2. Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi özyeterlik algıları ve teknoloji destekli öğrenme görevi tercihleri

2nd International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

3. Sınıf Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-III, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

4. Yenilikçi Öğretim Tasarımında Paydaş Seslerini Yarı YapılandırılmışGörüşmeyle Keşfetmek

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.27-28, (Özet Bildiri)

5. Öğretim ilke ve yöntemleri dersi başarı testi geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.30-31, (Özet Bildiri)

6. Sınıf Öğretmenlerinin Farklılaştırılmış Öğretim Tasarımını Uygulama ve Yetkinlik Düzeyleri

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

7. Esnek Öğrenme Ortamı İlgi Ölçeğinin Geliştirilmesi

3. Boğaziçi Scıentıfıc Research, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2023, ss.442-444, (Özet Bildiri)

8. Bireysel Ve Akranla Çalışma Becerisi Ölçeği’nin Geliştirilmesi

3. Boğaziçi Scıentıfıc Research, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2024, ss.445-447, (Özet Bildiri)

9. Anadolu Liselerinde Görev Yapan Öğretmenlerin Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz-yeterlik İnançlarının İncelenmesi

IX th International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

10. Bilimsel Araştırmada Temel Etik Sorunların Belirlenmesi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.1012-1015, (Özet Bildiri)

11. Akademisyenlerin Araştırma Etiği Konusundaki Görüşleri

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.432-433, (Özet Bildiri)

12. İşbirlikli Öğrenmenin Farklı Öğrenme Stiline Sahip Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımlarına Etkisi

I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (Ist Eurasıan Educatıonal Research Congress), 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

13. Learning approaches of vocational high school students grade level and school type influences

5th World Conference on Educational Sciences, ROMA, İtalya, 5 - 07 Şubat 2013, cilt.116, ss.1556-1561, (Tam Metin Bildiri) identifier

14. The relationship between self efficacy and academic achievement

4thWorld Conference on Educational Sciences (WCES-2012), 2 - 05 Şubat 2012, (Tam Metin Bildiri)

15. Realisation and evaluation of the web based instruction courseware Turkey example

Cyprus International Conference on Educational Research, 8 - 10 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

16. The relationship between self-efficacy and academic performance

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1143-1146, (Tam Metin Bildiri) identifier

17. Öğrencilerin öğrenme stilleri ile özdüzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi

I. Uluslar arası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 5 - 07 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

18. Öğretmenlerin öğretme stili boyutlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi

1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

19. Meslek lisesi öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme yöntemini tanıma düzeyleri

1. Uluslar arası Mesleki ve Teknik Eğitim Teknolojileri Kongresi, 5 - 07 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

20. Master ve doktora öğrencilerinin internet kullanım profili

Eğitimde Bilime Katkı Lisansüstü Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Özet Bildiri)

21. Marmara Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi öğretim elemanlarının teknoloji kullanım profili

II. Uluslar arası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu ve Fuarı, 16 - 18 Ekim 2002, (Tam Metin Bildiri)

22. Öğretmenlerin hizmet içi eğitim gereksinimlerinin karşılanmasında tv internet teknolojilerinden yararlanma

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi X. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Tam Metin Bildiri)

24. Teknik öğretmen yetiştirmede yeni bir yaklaşım

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi II. Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2000, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

1. Program Geliştirme Modelleri

Cumhuriyetin 100. Yılına Armağan Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, GÜVEN MERAL, ASLAN SERKAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.113-139, 2024

2. Program Geliştirmede Öğrenme-Öğretme Süreçleri

Eğitimde Program Geliştirme, Sucuoğlu Hale, Gökdağ Baltaoğlu Meltem, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.173-203, 2022