Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
The Effect of Differentiated Learning Practice on the Mathematical Resilience, Mathematics Learning Approaches and Academic Success of 7th Grade Students
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.60, no.60, pp.154-171, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

Abductive Reasoning Tendencies of Graduate Students in the Context of Qualitative Research: A Q Methodology Study
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.2, pp.410-425, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz-yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, pp.363-388, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

Teachers’ Views on Electronic Teacher Portfolio Preparation Process
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, vol.13, no.1, pp.200-223, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

Lise Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları Profili
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.1, pp.106-118, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Constructivist learnıng environments: The teachers and students perspectives
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, vol.6, no.2, pp.30-44, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının bilimsel epistemolojik inançlarının incelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.27, pp.129-146, 2009 (Peer-Reviewed Journal)

Öğrenme Yaklaşımları Envanterinin Dilsel Eşdeğerlik Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması (Doktora Tezinden)
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.16, no.1, pp.197-212, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Farklı ülkelerdeki üniversite sistemlerinin karşılaştırılması
Eurasian Journal of Educational Research
, vol.3, no.11, pp.96-103, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Bilgi teknolojisi eğitim ve postmodernizm ÇEVİRİ
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, vol.1, no.2, pp.269-278, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Araştırma görevlilerinin başarı değerlendirmeye bakışları
Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.2, pp.39-51, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
İşbirlikli Öğrenmenin Farklı Öğrenme Stiline Sahip Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımlarına Etkisi
I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (Ist Eurasıan Educatıonal Research Congress), 24 - 26 April 2014, (Summary Text)
The relationship between self efficacy and academic achievement
4thWorld Conference on Educational Sciences (WCES-2012), 2 - 05 February 2012, (Full Text)
Teknik Eğitim Fakültelerinde okul deneyimi ile ilgili öğretmen adaylarının yaklaşımları
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 27 - 30 September 2000, (Summary Text)
Öğretim elemanlarının öğretim süreçlerinde teknoloji kullanımlarına ilişkin yaklaşımları
VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 1 - 03 September 1999, (Summary Text)
Books
Program Geliştirme Modelleri
in: Cumhuriyetin 100. Yılına Armağan
Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, GÜVEN MERAL, ASLAN SERKAN, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.113-139, 2024
Program Geliştirmede Öğrenme-Öğretme Süreçleri
in: Eğitimde Program Geliştirme, Sucuoğlu Hale, Gökdağ Baltaoğlu Meltem, Editor, Lisans Yayıncılık, İstanbul, pp.173-203, 2022