-
2017 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2015 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Beykent Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya Ve İletişim Bölümü
-
2008 - 2008 Editör
Ticari Kuruluş Özel, FreeNews Publishing/ GASTE Tabloid Newspaper, İçerik, Editör
-
2001 - 2002 Content Solutions Expert / Project Manager
Ticari Kuruluş Özel, Turkcell Group of Companies/ MAPCO, İçerik, Content Solutions Expert / Project Manager
-
1999 - 2001 İçerik uzmanı / Editör
Ticari Kuruluş Özel, Superonline, İçerik, İçerik uzmanı / Editör
-
1997 - 1999 Yazı İşleri Müdürü
Ticari Kuruluş Özel, Hearst Yayıncılık Sabah Dergi Grubu, Dergi Grubu, Yazı İşleri Müdürü
-
Doktora
Modernizm ve Post- Modernizm Ekseninde Reklam ve Tanıtım
-
Yüksek Lisans
Reklamda İkna
Sosyal Medya ve Reklam
-
Lisans
Media, Popular Culture and Society
e-publishing
New Media
Advertisement Analysis Techniques
Media Planning in PR and advertising
Business Administration
research Methods in Social Sciences
Introduction to Mass Communication
History of Communication
Public Opinion, Public Diplomacy and Lobbying
-
Toplum 5.0 teknolojilerinin reklam süreçleri üzerindeki etkinliği
Güdüm S. (Danışman)
H.HAVVA(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Toplumun "mcdonaldlaştırılması" kapsamında sosyal medyada nüfuzlu kişi etkileri: "Mcınfluencer"lar
Güdüm S. (Danışman)
A.KESER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Distopik filmlerdeki ürün yerleştirme uygulamaları
Güdüm S. (Danışman)
M.CENGİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Öznellik üretimi ve simülasyon bağlamında reklam
Güdüm S. (Danışman)
-
Simülasyon kuramı bağlamında oyun içi reklam: "İkinci hayat" oyunu örneği
Güdüm S. (Danışman)
E.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Dijital yerliler ve dijital göçmenlerin teknoloji ürünlerine yönelik ilgilenimlerinin satın alma davranışları üzerindeki etkisinin karşılaştırmalı analizi
Güdüm S. (Danışman)
N.DERELİOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Yeni medya reklamları kapsamında Y kuşağının satın alma davranışı
Güdüm S. (Danışman)
S.ORHA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Yeni medya reklamcılığı ve e-ticaret siteleri kapsamında arama motoru optimizasyonu etkileri
Güdüm S. (Danışman)
M.ENVER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ağ toplumunda rızanın inşası bağlamında sosyal medya reklam etkileri
Güdüm S. (Danışman)