-
2017 - Continues Assistant Professor
Marmara University, Faculty of Communication, Public Relations and Publicity
-
2015 - 2017 Assistant Professor
Beykent University, Faculty Of Communıcatıon, New Department Of Medıa
-
2008 - 2008 Editör
Business Establishment Private, FreeNews Publishing/ GASTE Tabloid Newspaper, İçerik, Editör
-
2001 - 2002 Content Solutions Expert / Project Manager
Business Establishment Private, Turkcell Group of Companies/ MAPCO, İçerik, Content Solutions Expert / Project Manager
-
1999 - 2001 İçerik uzmanı / Editör
Business Establishment Private, Superonline, Content Solutions, İçerik uzmanı / Editör
-
1997 - 1999 Yazı İşleri Müdürü
Business Establishment Private, Hearst Yayıncılık Sabah Dergi Grubu, Dergi Grubu, Yazı İşleri Müdürü
-
Doctorate
Modernizm ve Post- Modernizm Ekseninde Reklam ve Tanıtım
-
Postgraduate
Reklamda İkna
Sosyal Medya ve Reklam
-
Undergraduate
Media, Popular Culture and Society
e-publishing
New Media
Advertisement Analysis Techniques
Media Planning in PR and advertising
Business Administration
research Methods in Social Sciences
Introduction to Mass Communication
History of Communication
Public Opinion, Public Diplomacy and Lobbying
-
Toplum 5.0 teknolojilerinin reklam süreçleri üzerindeki etkinliği
Güdüm S. (Advisor)
H.HAVVA(Student), Doctorate, 2024 -
Toplumun "mcdonaldlaştırılması" kapsamında sosyal medyada nüfuzlu kişi etkileri: "Mcınfluencer"lar
Güdüm S. (Advisor)
A.KESER(Student), Postgraduate, 2023 -
Distopik filmlerdeki ürün yerleştirme uygulamaları
Güdüm S. (Advisor)
M.CENGİZ(Student), Postgraduate, 2023 -
Öznellik üretimi ve simülasyon bağlamında reklam
Güdüm S. (Advisor)
-
Simülasyon kuramı bağlamında oyun içi reklam: "İkinci hayat" oyunu örneği
Güdüm S. (Advisor)
E.DOĞAN(Student), Postgraduate, 2020 -
Dijital yerliler ve dijital göçmenlerin teknoloji ürünlerine yönelik ilgilenimlerinin satın alma davranışları üzerindeki etkisinin karşılaştırmalı analizi
Güdüm S. (Advisor)
N.DERELİOĞLU(Student), Postgraduate, 2020 -
Yeni medya reklamları kapsamında Y kuşağının satın alma davranışı
Güdüm S. (Advisor)
S.ORHA(Student), Postgraduate, 2020 -
Yeni medya reklamcılığı ve e-ticaret siteleri kapsamında arama motoru optimizasyonu etkileri
Güdüm S. (Advisor)
M.ENVER(Student), Postgraduate, 2020 -
Ağ toplumunda rızanın inşası bağlamında sosyal medya reklam etkileri
Güdüm S. (Advisor)