Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Discussion of the Economic and Cultural Functions of Shopping Malls (AVMS) within the Context of Perception Management
Journal of Current Researches on Social Sciences (JoCReSS)
, cilt.9, sa.1, ss.103-124, 2019 (Hakemli Dergi)
Kesinlik ve Çerçevelemenin Risk Tercihi Etkisi
Etkileşim Dergisi
, cilt.1, ss.90-101, 2018 (Hakemli Dergi)
Halkla İlişkilerde Sosyal Sorumluluğun ve Etiğin Uygulanabilirliği
İstanbul Ticaret Üniversitesi Dergisi
, cilt.1, ss.137-148, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ekonomik ve Kültürel İşlevleri Açısından AVM’lerin Algı Yönetimi Bağlamında İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
İnternational Conference on Multidisciplinary Sciences, 15 - 16 Aralık 2018
Digital Marketing in Technological Products
International Conference on the Restructuring of the Global Economy (ROGE), ROMA, İtalya, 22 - 23 Haziran 2015, cilt.6, ss.108-114
Factors Affecting the Consumer Prefences in Buying Technological Products
International Conference on the Restructuring of the Global Economy (ROGE), Cambridge, Kanada, 23 - 24 Haziran 2014, ss.151-158
Social Media and Marketing Viral Marketing
3. International Conference on Human and Social Sciences, ICHSS, Roma, İtalya, 20 - 22 Eylül 2013, ss.586-590
Yönetim Kuramları Çerçevesinde Kültürel Farklılıkların Çokuluslu İşletmeler Üzerindeki Etkisi
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.121-134
Hayat Güzeldir Filminde Küçük Yahudi Giouse nin Gözüyle Seyran Yerine Oyuna Dönüşen Nazi Kampı
2.Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005, cilt.2, ss.1199-1206
Kitap & Kitap Bölümleri
Dramaturjik Teori Bağlamında Siberstalker:You Dizisi Örneği
sinema, kültür ve iletişim okumaları, Kaplan, Ali Barış, Editör, parşömen yayıncılık, İstanbul, ss.345-365, 2019
Örgütsel İletişimde WEB 2.0- Rahatsızlık Kaynağı mı, Yeniliğin İtici Gücü mü?
Medya Eleştirileri 2013 Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler, Can Bilgili, Gülüm Şener, Editör, Ege Reklam Basım Sanatları San. Tic.Ltd.Şti., İstanbul, ss.231-254, 2013
Bu Kimin Peçesidir? Sosyal Medya Yoluyla Müslüman Kadın Kimliğini Sorgulamak, Yaratmak ve Yaymak
Medya Eleştirileri 2013 Sosyal medya ve Ağ Toplumu 2 Kültür Kimlik Siyaset, Can Bilgili, Gülüm Şener, Editör, Ege Reklam Basım Sanatları San. Tic.Ltd.Şti., İstanbul, ss.93-120, 2013
Bilgi Üreten Bir Kültür ve İletişim Formu Olarak Gazetecilikte Meslek Etiği: Mesleğe Aday Öğrencilerin Gazeteciliğe Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
Medya Eleştirileri 2009 Kitle İletişimi ve Toplumsalın Üretimi, C.Bilgili,, Editör, Beta Basım, ss.231-253, 2009
Ulusallık ve Evrensellik Arasında Modern Toplumun “Mobilite
Medya Mercek Altında, Nesrin Tan Akbulut, Elif Eda Balkaş, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.197-209, 2006
Çocuklara Yönelik Reklamlarda Anlamın Görüntüsü ve Reklam Okur Yazarlığı
Medya Eleştirileri Toplumsal Etkiler, Can Bilgili, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.25-59, 2005