Makaleler
7
Tümü (7)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (6)
1. Discussion of the Economic and Cultural Functions of Shopping Malls (AVMS) within the Context of Perception Management
Journal of Current Researches on Social Sciences (JoCReSS)
, cilt.9, sa.1, ss.103-124, 2019 (Hakemli Dergi)
2. Kesinlik ve Çerçevelemenin Risk Tercihi Etkisi
Etkileşim Dergisi
, cilt.1, ss.90-101, 2018 (Hakemli Dergi)
7. Halkla İlişkilerde Sosyal Sorumluluğun ve Etiğin Uygulanabilirliği
İstanbul Ticaret Üniversitesi Dergisi
, cilt.1, ss.137-148, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
1. Ekonomik ve Kültürel İşlevleri Açısından AVM’lerin Algı Yönetimi Bağlamında İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
İnternational Conference on Multidisciplinary Sciences, 15 - 16 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
4. Digital Marketing in Technological Products
International Conference on the Restructuring of the Global Economy (ROGE), ROMA, İtalya, 22 - 23 Haziran 2015, cilt.6, ss.108-114, (Tam Metin Bildiri)
5. Factors Affecting the Consumer Prefences in Buying Technological Products
International Conference on the Restructuring of the Global Economy (ROGE), Cambridge, Kanada, 23 - 24 Haziran 2014, ss.151-158, (Tam Metin Bildiri)
6. Social Media and Marketing Viral Marketing
3. International Conference on Human and Social Sciences, ICHSS, Roma, İtalya, 20 - 22 Eylül 2013, ss.586-590, (Tam Metin Bildiri)
7. Yönetim Kuramları Çerçevesinde Kültürel Farklılıkların Çokuluslu İşletmeler Üzerindeki Etkisi
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.121-134, (Tam Metin Bildiri)
8. Hayat Güzeldir Filminde Küçük Yahudi Giouse nin Gözüyle Seyran Yerine Oyuna Dönüşen Nazi Kampı
2.Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005, cilt.2, ss.1199-1206, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
2. Dramaturjik Teori Bağlamında Siberstalker:You Dizisi Örneği
sinema, kültür ve iletişim okumaları, Kaplan, Ali Barış, Editör, parşömen yayıncılık, İstanbul, ss.345-365, 2019
3. Örgütsel İletişimde WEB 2.0- Rahatsızlık Kaynağı mı, Yeniliğin İtici Gücü mü?
Medya Eleştirileri 2013 Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler, Can Bilgili, Gülüm Şener, Editör, Ege Reklam Basım Sanatları San. Tic.Ltd.Şti., İstanbul, ss.231-254, 2013
4. Bu Kimin Peçesidir? Sosyal Medya Yoluyla Müslüman Kadın Kimliğini Sorgulamak, Yaratmak ve Yaymak
Medya Eleştirileri 2013 Sosyal medya ve Ağ Toplumu 2 Kültür Kimlik Siyaset, Can Bilgili, Gülüm Şener, Editör, Ege Reklam Basım Sanatları San. Tic.Ltd.Şti., İstanbul, ss.93-120, 2013
6. Bilgi Üreten Bir Kültür ve İletişim Formu Olarak Gazetecilikte Meslek Etiği: Mesleğe Aday Öğrencilerin Gazeteciliğe Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
Medya Eleştirileri 2009 Kitle İletişimi ve Toplumsalın Üretimi, C.Bilgili,, Editör, Beta Basım, ss.231-253, 2009
7. Ulusallık ve Evrensellik Arasında Modern Toplumun “Mobilite
Medya Mercek Altında, Nesrin Tan Akbulut, Elif Eda Balkaş, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.197-209, 2006
8. Çocuklara Yönelik Reklamlarda Anlamın Görüntüsü ve Reklam Okur Yazarlığı
Medya Eleştirileri Toplumsal Etkiler, Can Bilgili, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.25-59, 2005