Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. Ekonomik ve Kültürel İşlevleri Açısından AVM’lerin Algı Yönetimi Bağlamında İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma

İnternational Conference on Multidisciplinary Sciences, 15 - 16 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

2. ANLAM, SÖYLEM VE İDEOLOJİK İŞLEVLERİ BAKIMINDAN İKNA STRATEJİLERİ:YAPISÖKÜMÜ BAĞLAMINDA ELEŞTİREL BİR ANALİZ

2. ULUSLARARASI İLETİŞİM, EDEBİYAT, MÜZİK VE SANAT ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, 26 - 27 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

3. Mobbing Üzerine Çok Uluslu Karşılaştırmalı Bir Çalışma

3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 21 - 22 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

4. Digital Marketing in Technological Products

International Conference on the Restructuring of the Global Economy (ROGE), ROMA, İtalya, 22 - 23 Haziran 2015, cilt.6, ss.108-114, (Tam Metin Bildiri)

5. Factors Affecting the Consumer Prefences in Buying Technological Products

International Conference on the Restructuring of the Global Economy (ROGE), Cambridge, Kanada, 23 - 24 Haziran 2014, ss.151-158, (Tam Metin Bildiri)

6. Social Media and Marketing Viral Marketing

3. International Conference on Human and Social Sciences, ICHSS, Roma, İtalya, 20 - 22 Eylül 2013, ss.586-590, (Tam Metin Bildiri)

7. Yönetim Kuramları Çerçevesinde Kültürel Farklılıkların Çokuluslu İşletmeler Üzerindeki Etkisi

Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.121-134, (Tam Metin Bildiri)

8. Hayat Güzeldir Filminde Küçük Yahudi Giouse nin Gözüyle Seyran Yerine Oyuna Dönüşen Nazi Kampı

2.Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005, cilt.2, ss.1199-1206, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Kişilerarası İletişim Açısından, Benlik Sunumunda Yeni Medyanın İşlevi: İnstagram Fenomeni Yeni Gelinler Üzerine Bir Araştırma

GÖRSEL İMGELERİN BİLİNÇALTI Psikanalitik ve Göstergebilimsel Yaklaşım, F. Neşe Kaplan & Ali Barış Kaplan, Editör, Urzeni Yayınevi, İstanbul, ss.37-65, 2020

2. Dramaturjik Teori Bağlamında Siberstalker:You Dizisi Örneği

sinema, kültür ve iletişim okumaları, Kaplan, Ali Barış, Editör, parşömen yayıncılık, İstanbul, ss.345-365, 2019

3. Örgütsel İletişimde WEB 2.0- Rahatsızlık Kaynağı mı, Yeniliğin İtici Gücü mü?

Medya Eleştirileri 2013 Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler, Can Bilgili, Gülüm Şener, Editör, Ege Reklam Basım Sanatları San. Tic.Ltd.Şti., İstanbul, ss.231-254, 2013

4. Bu Kimin Peçesidir? Sosyal Medya Yoluyla Müslüman Kadın Kimliğini Sorgulamak, Yaratmak ve Yaymak

Medya Eleştirileri 2013 Sosyal medya ve Ağ Toplumu 2 Kültür Kimlik Siyaset, Can Bilgili, Gülüm Şener, Editör, Ege Reklam Basım Sanatları San. Tic.Ltd.Şti., İstanbul, ss.93-120, 2013

5. Bilgi Üreten Bir Kültür ve İletişim Formu Olarak Gazetecilikte Meslek Etiği: Mesleğe aday Öğrencilerin Gazeteciliğe Bakış Açılarının Değerlendirmesine Yönelik Bir Araştırma

Medya Eleştirileri 2009 Kitle İletişimi ve Toplumsalın Üretimi, Nesrin Tan Akbulut, Can Bilgili, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.231-252, 2009

7. Ulusallık ve Evrensellik Arasında Modern Toplumun “Mobilite

Medya Mercek Altında, Nesrin Tan Akbulut, Elif Eda Balkaş, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.197-209, 2006

8. Çocuklara Yönelik Reklamlarda Anlamın Görüntüsü ve Reklam Okur Yazarlığı

Medya Eleştirileri Toplumsal Etkiler, Can Bilgili, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.25-59, 2005
Metrikler

Yayın

24

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları