-
2015 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
Bir kitle iletişim aracı olarak sinema ve postmodern sinema ile algı yönetimi
AKYOL Ş. (Danışman)
-
Kişilerarası iletişimde benlik sunumu : instagram’daki yeni gelinler üzerine bir araştırma
AKYOL Ş. (Danışman)
-
MAHREMİYET BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYADA BENLİĞİN SUNUMU: İNSTAGRAM ÖRNEĞİ
AKYOL Ş. (Danışman)
-
Siyasal iletişim yönetimi: 2018 Türkiye Cumhurbaşkanı seçimi örneği
AKYOL Ş. (Danışman)
-
KİŞİLERARASI İLETİŞİMDE BENLİK SUNUMU: INSTAGRAM'DAKİ YENİ GELİNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
AKYOL Ş. (Danışman)
Ş.ÇOŞKUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sağlık çalışanlarının iş doyum düzeyinin iletişim sürecine etkisi: özel bir hastaneye yönelik araştırma
AKYOL Ş. (Danışman)
-
PSİKOLOJİK SERMAYENİN KURUM İÇİ İLETİŞİME ETKİSİ
AKYOL Ş. (Danışman)
-
Sı·yasal ı·letı·s¸ı·mde slogan kullanımı: 2017 Cumhurbas¸kanlıgˆı sı·stemı· referandum kampanyalarının go¨stergebı·lı·msel analı·zı·
AKYOL Ş. (Danışman)
B.ZEHİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Siyasal iletişimde slogan kullanımı: 2017 cumhurbaşkanlığı sistemi referandum kampanyalarının göstergebilimsel analizi
AKYOL Ş. (Danışman)
-
Dilin imgesel gösterimi bağlamında kişilerarası iletişim aracı: Emotikonlar
AKYOL Ş. (Danışman)
E.DEMİRCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İkna teknolojilerinin internet sitelerinde sektörel bazlı karşılaştırmalı analizi
AKYOL Ş. (Danışman)
-
Kurum içi iletişimin örgütsel bağlılığa etkisi üzerine gübre sektöründe bir araştırma
AKYOL Ş. (Danışman)
-
Popüler kültür içerisinde çocukların tüketime yönlendirilme süreçleri
AKYOL Ş. (Danışman)