Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Diyanet İşleri Başkanlığı’nın Din Hizmetlerine Yönelik Algıları:Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Örneği
İslam Tetkikleri
, cilt.10, sa.2, ss.553-586, 2020 (Hakemli Dergi)
DKAB Öğretmenlerine Göre Lisansüstü Eğitim: Tercih Sebepleri, Süreçler, Sorunlar ve Beklentiler Üzerine Nitel Bir Araştırma
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.12, ss.127-166, 2020 (Hakemli Dergi)
Selçuk Akşin Somel. Osmanlı’da Eğitimin Modernleşmesi (1839-1908) İslamlaşma, Otokrasi ve Disiplin.
Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.40, ss.567-573, 2019 (Hakemli Dergi)
Din Eğitiminde Neo-Hümanist Bir İdeal: Bildung Modeli ve Almanya’da Din Eğitimi Anlayışına Etkileri
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.323-355, 2019 (Hakemli Dergi)
”2010 Yılı ve Sonrası DKAB Dersi Öğretim Programları ve Ders Kitaplarında Saygı ve Hoşgörü Değerleri Bağlamında Diğer Dinlerin Öğretimi”
Kilitbahir Dergisi
, sa.15, ss.81-124, 2019 (Hakemli Dergi)
Muhammed İkbal’e Göre Şahsiyet Eğitiminde Fiziksel Çevrenin Yeri
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.1941-1972, 2017 (Scopus)
Hz. Peygamber’in (S.A.) Eğitim-Öğretim Modelinde Belli Başlı İlke ve Metotlar
Yakın Doğu Üniversitesi İslam Tetkikleri Merkezi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.115-134, 2015 (Hakemli Dergi)
Kur’ân-ı Kerim’de Tercih İfade Eden Kavramlar Işığında “Tercihte Bulunma” Olgusunun Eğitici Yönleriyle Analizi
Marmara Ünivrsitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.45, ss.217-252, 2013 (Hakemli Dergi)
Hz. Peygamber'in Eğitim-Öğretim Modelinde Belli Başlı İlke ve Metotlar
Yakın Doğu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.115-134, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
“ERKEN CUMHURİYET DÖNEMİNDE HEDEF KİTLEYE YÖNELİK BİR İLMİHAL ÖRNEĞİ: AHMET HAMDİ AKSEKİ’NİN “KÖYLÜYE DİN DERSLERİ” ADLI KİTABINDA İNANÇ ÖĞRETİMİ”
Zeugma 4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2020, ss.124-125
Ömür Boyu Gelişim Teorileri Bağlamında Orta YetişkinlikDönemi İnanç Gelişimi ve Eğitimi
6. ULUSLARARASIMULTİDİSİPLİNERÇALIŞMALARI KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, cilt.1, ss.177-191
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ PROGRAMLARINDA VE DERSKİTAPLARINDA SANAT BİLİNCİ VE BİR DEĞER OLARAK ESTETİK
2. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumuve Sergisi, Elazığ, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.280-293
İslam Eğitim Tarihinin Klâsik Çağında Bir Düşünür: Câhiz ve Eğitim Düşüncesi
ULUSLARARASI İSLAM EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.371-383
Kitap & Kitap Bölümleri
CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZEİLK ve ORTAÖĞRETİMDE PEYGAMBER İNANCI ÖĞRETİMİ
Çamlıca Yayınları, İstanbul, 2020
ERKEN CUMHURİYET DÖNEMİNDE HEDEF KİTLEYE YÖNELİK BİR İLMİHALÖRNEĞİ: AHMET HAMDİ AKSEKİ’NİN “Köylüye Din Dersleri” ADLIKİTABINDA İNANÇ ÖĞRETİMİ
TARİH TOPLUM VE İNANÇ, Dr. Kazım KARTAL, Dr. Fehminaz ÇABUK, Editör, İksad Yayınevi, Adıyaman, ss.37-82, 2020
İlahiyat Fakültelerinde Hafızlık Çalışmaları: MÜ. İlahiyat Fakültesi Örneği
HAFIZLIK EĞİTİMİ ÜZERİNE ARAŞTIRMALAR, Cemil Osmanoğlu,Ömer Özbek, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.170-200, 2019
Cumhuriyet Dönemi Hafızlık Eğitimi Literatürü Üzerine Bir Değerlendirme
Hafızlık Eğitimi Üzerine Araştırmalar, Cemil Osmanoğlu,Ömer Özbek, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.360-390, 2019
Cumhuriyet Dönemi Hafızlık Eğitimi Literatürü Üzerine Bir Değerlendirme
Hafızlık Eğitimi Üzerine Araştırmalar, Cemil Osmanoğlu, Ömer Özbek, Editör, Kimlik Yayınları, Kayseri, ss.360-390, 2019
Din Eğitimi Açısından Kur’an’da Münafıklık Kavramı
Düşün Yayıncılık, İstanbul, 2016
Din Eğitimi Açısından Kur’xxan’xxa Göre Münafıklık Kavramı
Düşün Yayıncılık, İstanbul, 2014
Din Eğitimi Açısından Kur’xxan’xxda Hz. İbrahim
Çamlıca Yayınları, İstanbul, 2013