Makaleler
31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (25)
4. Mathematical inquiry with the Steiner ellipse usingGeoGebra and numerical analysis
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.56, sa.2, ss.349-361, 2025 (ESCI)
7. ALİ KUŞÇU’NUN DENKLEM ÇÖZÜMÜ YÖNTEMİNİ SAYISAL YÖNTEMLER BAZINDA İNCELEME
FSM Mesleki Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.30-37, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Matematiksel Yapı Örneği Olarak Çember ve Daire Üzerine Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Journal of Sustainable Educational Studies (JSES)
, sa.2, ss.123-133, 2023 (Hakemli Dergi)
9. Yükseköğretim Perspektifinden Covid-19 Pandemi Sürecinde Matematik Eğitimi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.4, ss.1522-1545, 2022 (Hakemli Dergi)
12. Cevabı tek olmayan soru üzerinde matematiksel düşünme süreci: Bir Geogebra uygulaması
Journal of Sustainable Education Studies
, ss.97-113, 2022 (Hakemli Dergi)
13. KÂĞITTAN ÇEMBER ÇIKARMA: BİR MODELLEME ÇALIŞMASI
Journal of Sustainable Educational Studies (JSES)
, sa.1, ss.45-61, 2022 (Hakemli Dergi)
14. CEVABI TEK OLMAYAN SORU ÜZERİNDE MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜRECİ: BİR GEOGEBRA UYGULAMASI
Journal of Sustainable Educational Studies (JSES)
, sa.1, ss.97-113, 2022 (Hakemli Dergi)
15. LEARNING MATHEMATICAL STRUCTURES
Journal of Sustainable Educational Studies (JSES)
, sa.1, ss.329-340, 2022 (Hakemli Dergi)
17. Understanding functional dependency on Dynamic Geometry Systems (DGS): Napoleon and von Aubel Theorems on Geogebra
ITEJ International Technology and Education Journal
, cilt.4, sa.1, ss.15-21, 2020 (Hakemli Dergi)
18. Kutatgu-Bilig’teki Matematik Kavramlarının Bir Aday Matematik Öğretmenine Analiz Ettirilmesi
USBAD Uluslarası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.89-97, 2020 (Hakemli Dergi)
19. A practice for using Geogebra of pre-service mathematics teachers’ mathematical thinking process
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.102-116, 2020 (Hakemli Dergi)
21. Vedik matematiği başarısının problem çözme tutumlarına etkisi
Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi
, cilt.3, ss.118-131, 2019 (Hakemli Dergi)
22. Making a rhombicosidodecahedron: Mathematical thinking revisited
Indonesian Research Journal in Education
, cilt.3, ss.120-140, 2019 (Hakemli Dergi)
23. Etkileşimli diyagramlar ve matematiksel düşünme: Dönüştürmenin yönü
Eğitim ve Teknoloji
, cilt.1, ss.57-81, 2019 (Hakemli Dergi)
25. Aday Matematik Öğretmenlerinin Origamiye karşı tutumları, karşılaştıkları zorluklar ve temsil çeşitlerinin kullanımı
APJEC
, cilt.1, ss.22-36, 2018 (Hakemli Dergi)
26. THE HORIZON OF CONNECTIONS BETWEEN MATHEMATICS ANDART: OBSERVATIONS FROM A TEACHER EDUCATION COURSE
The Online Journal of New Horizons in Education
, cilt.8, ss.86-94, 2018 (Hakemli Dergi)
29. Simetri Ve Dönme Eksenlerinin Düzlem Simetri Gruplarının Anlaşılmasındaki Önemi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, ss.1-16, 2015 (Hakemli Dergi)
30. Meslek Yüksekokulunda Limit Türev İntegral Konuları Üzerine bir vaka araştırması
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.4, ss.13-26, 2013 (Hakemli Dergi)
31. Bringing the science assessment standards into the classroom
California Journal of Science Education
, cilt.5, sa.1, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
44
2. ANALYSIS OF MIDDLE SCHOOL 7TH GRADE NEW MATHEMATICS EDUCATION PROGRAM IN TERMS OF TECHNOLOGICAL INTERACTIVITY
1. Bilsel Uluslararası Divriği Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Sivas, Türkiye, 1 - 02 Mart 2025, ss.233-247, (Tam Metin Bildiri)
3. ANALYSIS OF MIDDLE SCHOOL 7TH GRADE NEW MATHEMATICS EDUCATION PROGRAM IN TERMS OF MATHEMATICS AND ART
1. Bilsel Uluslararası Divriği Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Sivas, Türkiye, 1 - 02 Mart 2025, ss.249-262, (Tam Metin Bildiri)
8. Learning Mathematical Structures
FSMVÜ EĞİTİMDE MÜKEMMELİYET ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (EMAK 2021), İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
9. Kağıttan Çember Çıkarma: Bir Modelleme Çalışması
FSMVÜ EĞİTİMDE MÜKEMMELİYET ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (EMAK 2021), İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
10. Cevabı Tek Olmayan Sorular Üzerinde Matematiksel Düşünme Süreci: Bir Geogebra Uygulaması
FSMVU Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi (EMAK-2021), İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
14. Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının türevi kavramsal anlamlandırması konusunda dinamik appletlerin rolü
ICAR Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Temmuz 2020, (Tam Metin Bildiri)
15. A practice for the using geogebra of pre-service mathematics teachers’xx mathematical thinking process
12th World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2020, (Tam Metin Bildiri)
16. Matematik Öğretmen Adaylarının Geogebra’nın Matematik Eğitimi 2023 Vizyonunda Kullanılması Üzerine Değerlendirmeleri
FSMVU-EAK 2020 / EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, (Tam Metin Bildiri)
18. Edmund Rustand’ın Cyrano de Bergerac eserindeki burun tiradının matematiksel düşünce açısından incelenmesi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, (Özet Bildiri)
21. Transformational geometry via Geogebra: 12 pointed star drawing by dynamic geometry
E-learn 2019, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 07 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
22. Art Enriched Mathematics Education Activities and Adaptation to Online Education
E-Learn 2019, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 07 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
23. Sheakespeare’in 116. Sonesinin matematik öğretmen adaylarıyla matematiksel içerik analizi
UEYAK 2019, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
24. Öğretmen adaylarının hazırladığı ünitelerdeki matematik temsil analizi
UEYAK 2019, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
25. Kandinsky’nin nokta, doğru ve düzlem kavramları hakkındaki kitabının didaktik analizi
UEYAK 2019, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
26. Lise Matematik Öğretmen Adaylarının 9. Sınıf Veri Ünitesi Değerlendirmelerinin İçerikAnalizi
Turkbilmat 2019, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
27. Edwin Abbott’un “düzülke” Kitabının Aday Matematik Öğretmenleri Tarafından BoyutKavramı Açısından Değerlendirilmesinin Analizi
Turkbilmat 2019, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
28. Understanding functional dependency on DGS: Napeleon and von Aubel Theorems on geogebra
EJER 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
29. Müzikte matematik yapı: Beşliler çemberi ve Pisagor Koması
DYUMM, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
30. Preservice primary math teachers’xx experiences with mathematics of origami
EJER 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
31. Çok sesli müzik (Polifonik müzik) ile matematik ilişkisi
DYUMM, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
32. Spreadsheets for Numerical Analysis: A conceptual tool
1st International Symposium on Education and Change, İstanbul, Türkiye, 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
33. Çok çözümlü problemler ve matematiksel düşünme: wasan geometrisi örneği
1St International Symposium on Education and Change, İstanbul, Türkiye, 06 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
34. Vedik matematiğinin problem çözme tutumlarına etkisi
1. Uluslararası Eğitimde yeni arayışlar kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
35. Vedik matematiğinin matematiksel düşünme alıgısına etkisi
1. Uluslarası Eğitimde Yeni arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
36. Matematik öğretmen adaylarında bilişsel stil, Görsel matematik okuryazarlığı ve matematik başarısı ilişkisinin incelenmesi: Simetri Örneği
1. Uluslararası Eğitimde Yeni arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
37. Çok çözümlü problemler ve Matematiksel düşünme: Wasan Geometrisi Örneği
Materyal Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
38. Etkileşimli diyagramlar ve Matematiksel düşünme
Materyal Sempozyumu 2018, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
40. Matematiksel Düşünmenin Etkililik Düzeyi: Bir Meta-analiz Çalışması
YEAUK 2017: Uluslarası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
41. Resimde Matematik: Aday Matematik Öğretmenlerinin Seçtikleri Bir Eseri İncelemesi
YEAUK 2017: Uluslarası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs - 20 Ocak 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
1. PARENT INVOLVEMENT TO MATHEMATICS EDUCATION REVISITED: NEEDS ASSESSMENT FOR A TRAINING PROGRAM FOR PARENTS.
Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar-III, ÇEZİKTÜRK ÖZLEM, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.109-126, 2025
2. Treatments and Conversions in Interactive Diagrams: Following Duval's Footsteps
Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar-II, ÇEZİKTÜRK ÖZLEM, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.71-96, 2024
3. Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Gerçekçi Matematik Eğitimi
Matematik eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, AYDOĞDU MUSTAFA ZEKİ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.163-182, 2024
4. Origami ve Kirigami ile Matematiksel Düşünmenin Gelişimi Ve Desteklenmesi
Eğitim Yayınevi, Ankara, 2023