Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri: İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Reklamcılık Ve Tanıtım Anabilim Dalı
Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

23

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Lisans eğitimini 2006-2011 yılları arasında İzmir Ekonomi Üniversitesi Reklamcılık ve Halkla İlişkiler alanında tamamladı. Aynı yıllar arasında Psikoloji Çap programından mezun oldu. Yüksek Lisans derecesini 2012-2014 yılları arasında  "Özel Alışveriş Sitelerinin Kompulsif Satın Alma Davranışına Yansımaları" adlı tezi, doktora derecesini ise 2014- 2019 yılları arasında tamamladığı "Tüketicilerin Planlı Eskitmeye Yönelik Tutumları : Akıllı Telefon Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma" başlıklı tezi ile  almıştır. 2012 yılından bu yana Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Anabilim Dalında çalışmakta olup akademik ilgi alanları içerisinde; reklam, tüketici davranışları ve normal olmayan tüketim davranışları bulunmaktadır. Kendisi aynı zamanda aile danışmanıdır.