Biyografi
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü mezunu. Yüksek Lisansını aynı üniversitenin Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümünde yaptı. "PR Yoluyla Marka Değeri Yaratma ve Marka Değer Ölçümü -PRmetre-" konulu tezi ile Doktor unvanını aldı.
1997 yılında İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde öğretim görevlisi oldu. 2005 yılında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde Dr.Öğretim Üyesi kadrosunda başladığı görevi sürmektedir. 2006-2011 yılları arasında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde Araştırma Yöntemleri Ana Bilim Dalı Başkanlığı yaptı. Halen Marmara Üniversitesi’nde araştırma ve pazarlama dersleri vermektedir.
1994 yılından bu yana pazar ve kamuoyu araştırmaları ortaya koymaktadır. Kalitatif araştırmalar konusunda yaptığı çalışmalara paralel olarak, Kantitatif modellere dayalı uygulamalar da gerçekleştirmektedir. Halen gerçekleştirilmekte olan ve haftalık 250 bin ürünün fiyatının analizini içeren dünyanın en büyük fiyat araştırma çalışmasını modellemiştir. Marka, reklam, tüketici davranışı, imaj ve algı, kurumsal itibar konuları, başta olmak üzere pazar ve pazarlama araştırmaları uygulamaktadır.
30 yıldır araştırmacıdır. Türkiye Araştırmacılar Derneği’nde Genel Sekreterlik, Yönetim Kurulu Üyesi görevlerini üstlenmiş, halen Danışma Kurulu Üyeliğini sürdürmektedir.
Eğitim Bilgileri
1998 - 2005
1998 - 2005Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
1996 - 1998
1996 - 1998Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
1992 - 1996
1992 - 1996Lisans
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2005
2005Doktora
Halkla ilişkilerin marka değerine katkısı ve halkla ilişkilerde marka değer ölçümü (PR metre)
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
1998
1998Yüksek Lisans
Radyo Alıcısı Bellek Verileri ve Yerinde Saptama Yöntemi
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
A2 Temel
A2 Temelİngilizce
Araştırma Alanları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Ünvanlar / Görevler
2005 - Devam Ediyor
2005 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
1997 - 2004
1997 - 2004Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
2006 - 2011
2006 - 2011Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Verdiği Dersler
Lisans
Mobil Pazarlama
insan Doğasını Anlamak
Büyük Veri
Sosyal Medya Uygulamaları
İnternet ve Mobil Pazarlama
Medya ve İnsan Hakları
Medya Planlama
Halkla İlişkiler ve Reklamda Ölçme ve Değerlendirme
Medya ve İnsan Hakları
Bilgi Toplumu
Doğa ve Bilgiyi Anlamak
Dijital Pazarlama
Alternatif Medya
İletişim,Terknoloji ve Küresel Kültür
Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya
Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya
Alternatif Medya
İletişim,Terknoloji ve Küresel Kültür
İletişim,Terknoloji ve Küresel Kültür
Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya
Alternatif Medya
Makaleler
2002
2002