Dr. Öğr. Üyesi HALİL İBRAHİM ZEYTİN


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Araştırma Yöntemleri Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: İletişim


Avesis Araştırma Alanları: Halkla İlişkiler, Reklamcılık ve Tanıtım

Metrikler

Yayın

20

Yayın (WoS)

1

Tez Danışmanlığı

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi.

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü mezunu. Yüksek Lisansını aynı üniversitenin Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümünde yaptı. "PR Yoluyla Marka Değeri Yaratma ve Marka Değer Ölçümü -PRmetre-" konulu tezi ile Doktor unvanını aldı.


1997 yılında İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde öğretim görevlisi oldu. 2005 yılında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde Dr.Öğretim Üyesi kadrosunda başladığı görevi sürmektedir. 2006-2011 yılları arasında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde Araştırma Yöntemleri Ana Bilim Dalı Başkanlığı yaptı. Halen Marmara Üniversitesi’nde araştırma ve pazarlama dersleri vermektedir.


1994 yılından bu yana pazar ve kamuoyu araştırmaları ortaya koymaktadır. Kalitatif araştırmalar konusunda yaptığı çalışmalara paralel olarak, Kantitatif modellere dayalı uygulamalar da gerçekleştirmektedir. Halen gerçekleştirilmekte olan ve haftalık 250 bin ürünün fiyatının analizini içeren dünyanın en büyük fiyat araştırma çalışmasını modellemiştir. Marka, reklam, tüketici davranışı, imaj ve algı, kurumsal itibar konuları, başta olmak üzere pazar ve pazarlama araştırmaları uygulamaktadır.

30 yıldır araştırmacıdır. Türkiye Araştırmacılar Derneği’nde Genel Sekreterlik, Yönetim Kurulu Üyesi görevlerini üstlenmiş, halen Danışma Kurulu Üyeliğini sürdürmektedir.

Eğitim Bilgileri

1998 - 2005

1998 - 2005

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

1996 - 1998

1996 - 1998

Yüksek Lisans

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

1992 - 1996

1992 - 1996

Lisans

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2005

2005

Doktora

Halkla ilişkilerin marka değerine katkısı ve halkla ilişkilerde marka değer ölçümü (PR metre)

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

1998

1998

Yüksek Lisans

Radyo Alıcısı Bellek Verileri ve Yerinde Saptama Yöntemi

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yabancı Diller

A2 Temel

A2 Temel

İngilizce

Araştırma Alanları

Halkla İlişkiler

Reklamcılık ve Tanıtım

Akademik Ünvanlar / Görevler

2005 - Devam Ediyor

2005 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

1997 - 2004

1997 - 2004

Araştırma Görevlisi

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

Yönetimsel Görevler

2006 - 2011

2006 - 2011

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Reklam Analiz Teknikleri

Reklamcılık ve Tanıtımda Bilimsel Araştırma Teknikleri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Reklam Medyası ve Çağdaş Yaklaşımlar

Reklam Ajanslarında Hizmet Üretimi

Lisans

Lisans

Mobil Pazarlama

insan Doğasını Anlamak

Büyük Veri

Sosyal Medya Uygulamaları

İnternet ve Mobil Pazarlama

Medya ve İnsan Hakları Sürdürülebilir Kalkınma

Medya Planlama

Halkla İlişkiler ve Reklamda Ölçme ve Değerlendirme

Medya ve İnsan Hakları

Bilgi Toplumu

Doğa ve Bilgiyi Anlamak

Dijital Pazarlama

Alternatif Medya

İletişim,Terknoloji ve Küresel Kültür

Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya

Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya

Alternatif Medya

İletişim,Terknoloji ve Küresel Kültür

İletişim,Terknoloji ve Küresel Kültür

Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya

Alternatif Medya

Makaleler

Tümü (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (1)